Omezování fluktuace zaměstnanců s využitím manažerských nástrojů (Proběhlo)
Seminář
Jak a co dělat, aby od nás kvalitní a kvalifikovaní pracovníci neodcházeli.
Lidé nejsou a nebudou. Zaměstnanci se stále hůře shánějí, mají stále větší požadavky, náboru jsou kladeny stále komplikovanější překážky. Za těchto okolností je klíčové nejen shánět nové zaměstnance, ale především udržet a motivovat ty stávající. Náš seminář je o tom, jak za pomocí manažerských nástrojů, a tedy s minimem přímých finančních výdajů, stabilizovat a udržet fluktuaci zaměstnanců.
Termín
1. blok: středa, 4. 5. 2022 | 10:00 - 12:002. blok: středa, 4. 5. 2022 | 13:00 - 15:00
Nehodí se vám termín? Budete moci využít nahrávku, kterou dostanete.
Místo
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky. Anebo získejte každý 15% slevu, pokud přihlásíte dva nebo více účastníků. Ceny jsou uvedeny bez DPH.
Detaily
Přednáší
Pokyny
Objednat
ZAMĚŘENÍ
Na trhu práce stále chybí lidé, a tak firmy nasazují stále těžší kalibry ve snaze udržet si stávající zaměstnance : zvyšují platy, přidávají dovolenou a vymýšlejí nové benefity. Přesto lidé odcházejí. Proč? Z jakých důvodů? Co konkurence dělá lépe? Na semináři rozkryjeme důvody, proč lidé odcházejí, proč peníze nezajistí jejich stabilitu a co můžete dělat, abyste si je udrželi. Objasníme vám techniky a nástroje pro omezování fluktuace zaměstnanců. Ukážeme, jak podpořit loajalitu zaměstnanců v měnícím se, vysoce konkurenčním prostředí.
KOHO OSLOVÍme
Online seminář Omezování fluktuace zaměstnanců s využitím manažerských nástrojů je určen personalistům, výkonným ředitelům, obchodním a dalším manažerům, kteří řídí zaměstnance.
PROGRAM
1. Jaké jsou skutečné příčiny odchodů zaměstnanců a jak je odlišit od těch, které jsou udávány
jaké jsou psychologické a sociální základy odchodů zaměstnanců
jakou roli v nich hraje výše výplaty
proč lidé odcházejí z jiných důvodů, než jaké udávají svým personalistům
2. Co se dá dělat s lidmi, kteří již oznámili svůj odchod, a my si je chceme udržet
jak můžeme ovlivnit jejich rozhodnutí
jak je můžeme zvrátit, pokud dostali výhodnou konkurenční nabídku
lze nebo nelze k jejich udržení využít jejich kolegy
další taktické a operativní nástroje pro práci s těmi, kteří nás opouštějí
3. Jaké technické nástroje managementu můžeme využít k omezení fluktuace
jak podpořit či vybudovat u zaměstnanců pocit sounáležitosti s firmou
jak může vedení nepříliš nákladnými a účinnými kroky ovlivnit zaměstnaneckou loajalitu
co lze udělat ke snížení probíhající fluktuace po stránce řízení a práce s lidmi
4. Jaké jsou doporučené strategie pro stabilizaci personálu ve firmě
co můžeme udělat proto, abychom snížili riziko fluktuace zaměstnanců už při jejich náboru
jak nastavit systém odměn a hodnocení práce
jak se prezentovat jako zaměstnavatel
DALŠÍ INFORMACE
Jako účastník online semináře certifikát o jeho absolvování, který můžete uvést ve svém CV – v části o absolvovaných kurzech a školeních. V ceně semináře je přednáška a podkladové materiály. Jednoduché technické pokyny, jak se připojit online k přímému přenosu této akce, obdržíte v předstihu od našeho zákaznického servisu.
Kdo pro vás přednáší
PhDr. Vojtěch Bednář
Firemní sociolog a odborný poradce v tématech vnitřní a vnější komunikace, firemního řízení a také nových médií. Autor řady knih (mj. Marketing na sociálních sítích: prosaďte se na Facebooku a Twitteru), provozovatel portálu o vedení a vztazích, propagátor slušného obsahového marketingu, vysokoškolský pedagog. Jako poradce a školitel pracoval pro společnosti IBM, Economia a další. Více na http://www.vojtechbednar.cz/ .
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Přímý přenos tohoto programu můžete sledovat z pohodlí vaší kanceláře nebo z domova online. Bez nutnosti kamkoli dojíždět.
Technické pokyny pro připojení k přímému přenosu od nás v předstihu obdržíte.
Ke sledování budete potřebovat jakékoli zařízení připojené k internetu - počítač, tablet, mobil. V průběhu akce budete moci klást lektorovi otázky, které lektor zodpoví v diskusní části.
Poslech vám zajistí běžné reproduktory, použití sluchátek vám však poskytne větší komfort.
Nezbývá než slovy klasika popřát:
"Ostrý obraz a dobrý zvuk".