Oceňování zásob v účetnictví (Proběhlo)
Seminář
Vymezení, evidence a oceňování zásob dle českých účetních předpisů a IFRS.
Zásoby představují klíčovou položku aktiv u mnoha podniků. Představíme základní požadavky mezinárodní i české úpravy zásob z hlediska jejich vymezení, evidence a oceňování. Zaměříme se i na specifika nedokončené výroby u dlouhodobých zakázek a na vybrané otázky řízení zásob z pohledu manažerského účetnictví.
Termín
Čtvrtek, 18. 3. 2021 | 09:00 - 12:00
Nehodí se Vám termín? Budete moci využít nahrávku, kterou dostanete.
Místo
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Ceny jsou uvedeny bez DPH. Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky. Nebo získejte každý 15% slevu v případě, že přihlásíte dva nebo více účastníků.
Detaily
Přednáší
Pokyny
Objednat
ZAMĚŘENÍ
Vymezení, ocenění a vykazování informací o zásobách má zásadní vliv na finanční řízení podniku . Změny stavu zásob zároveň ovlivňují pracovní kapitál, jehož efektivní řízení ovlivňuje solventnost firmy. Proto se vyplatí mít tyto ukazatele pod kontrolou.
Shrneme požadavky na ocenění zásob podle zákona o účetnictví a navazujících předpisů a zaměříme se na rozdíly v pojetí zásob dle českých účetních předpisů a dle IFRS . Na praktických příkladech ukážeme vybrané problémové oblasti řízení zásob z pohledu manažerského účetnictví.
KOHO OSLOVÍme
Seminář Oceňování zásob v účetnictví je určen pro účetní pracovníky zodpovědné za oblast zásob, finanční controllery a pro IFRS specialisty, kteří zajišťují konverzi české účetní závěrky na závěrku IFRS pro potřeby konsolidací / manažerského reportingu v rámci koncernu.
PROGRAM
1. Zásoby dle českých účetních předpisů
ocenění zásob a inventarizace dle ZoÚ
účetní metody dle vyhlášky pro podnikatele a ČÚS
interpretace NÚR týkající se zásob
daňové konsekvence zásob
2. Zásoby dle IFRS
vymezení zásob a požadavky na ocenění zásob dle IAS 2
specifika nedokončené výroby u dlouhodobých zakázek dle IFRS 15
3. Shrnutí rozdílů IFRS a ČÚS
4. Zásoby v manažerském řízení a účetnictví
volba oceňovacích přístupů (variable vs full costing) pro různé rozhodovací úlohy
řízení zásob u zákazníků se specifickými požadavky
5. Dotazy a diskuse
DALŠÍ INFORMACE
Jako účastník online semináře získáte certifikát o jeho absolvování, který můžete uvést ve svém CV – v části o absolvovaných kurzech a školeních. V ceně semináře je přednáška a podkladové materiály. Jednoduché technické pokyny, jak se připojit online k přímému přenosu této akce, obdržíte v předstihu od našeho zákaznického servisu.
Kdo pro vás přednáší
doc. Ing. David Procházka, Ph.D.
David Procházka působí od roku 2007 na katedře finančního účetnictví a auditingu VŠE v Praze. Je členem EFRAG Technical Expert Group, členem Výboru Evropské účetní asociace a autorem interpretací Národní účetní rady. Ve své odborné praxi se podílí na přípravě účetních závěrek nadnárodních podniků. Více informací na https://kfua.vse.cz/prochazka-david/
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Přímý přenos tohoto programu můžete sledovat z pohodlí vaší kanceláře nebo z domova online. Bez nutnosti kamkoli dojíždět.
Technické pokyny pro připojení k přímému přenosu od nás v předstihu obdržíte.
Ke sledování budete potřebovat jakékoli zařízení připojené k internetu - počítač, tablet, mobil. V průběhu akce budete moci klást lektorovi otázky, které lektor zodpoví v diskusní části.
Poslech vám zajistí běžné reproduktory, použití sluchátek vám však poskytne větší komfort.
Nezbývá než slovy klasika popřát:
"Ostrý obraz a dobrý zvuk".
Litujeme, na tuto akci se již není možné objednat. V případě zájmu o nový termín, kontaktujte náš zákaznický servis.
Děkujeme.