Námitky v prodeji – jak je zvládat a překonávat (Proběhlo)
Seminář
P O Z O R : A K C E S E P Ř E K L Á D Á N A J I N Ý T E R M Í N.
Námitky, námitky a zase námitky. Námitky kupujících jsou postrachem každého obchodníka. I vaši prodejci jistě čelí námitkám zákazníků, že od vaší konkurence mohou mít stejné produkty levněji, rychleji a ve stejné nebo vyšší kvalitě. Co na to říct? Jak pohotově reagovat? Právě proto je zvládání námitek královskou disciplínou obchodních dovedností. Přijďte si pro praktické návody, rady a „best practices“.
Místo
Praha - Hotel Occidental Praha Five
Ceny jsou uvedeny bez DPH. Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky. Nebo získejte každý 15% slevu v případě, že přihlásíte dva nebo více účastníků.NA ZÁKLADĚ VYHLÁŠENÍ NOUZOVÉHO STAVU VLÁDOU ČR ZE DNE 12. 3. 2020 SE TATO AKCE PŘEKLÁDÁ. NOVÝ TERMÍN BUDE UPŘESNĚN.
Detaily
Přednáší
Místo
Objednat
Zaměření semináře
Pohotová reakce na námitky kupujícího je základním pilířem úspěšného prodeje. Proto si většina prodejců dnes a denně klade otázky typu: „Jak si mám s námitkami správně poradit?“ „Kde dělám chybu?“ „Co bych mohl zlepšit?“ „Proč se mi nedaří zákazníka přesvědčit?“Na tomto semináři se s vámi lektor podělí o zkušenosti a doporučení, které sám používá nebo je „odpozoroval“ od nejlepších obchodníků v praxi. Seminář bude interaktivní, zaměřený na praktické rady spolu s možností jejich „ochutnání“ formou společné komunikace mezi účastníky bez stresu a v pohodové atmosféře.
Koho seminář osloví
Seminář Námitky v prodeji – jak je úspěšně zvládat a překonávat je určen pro obchodníky zboží a služeb, kteří jsou v přímém osobním kontaktu se zákazníky a jejichž úspěch závisí na dokonalém zvládnutí technik překonávání námitek.
Program (9,00 – 15,30 HOD)
1. Nejčastější příčiny námitek - jak jim předcházet
2. Námitky pohledem obchodníka – jak to vidím já
3. Námitky pohledem zákazníka – jak to vidí protistrana
4. Vztah námitek k jednotlivým fázím obchodního jednání
efektivní práce s námitkami krok za krokem
konkrétní techniky a postupy
aplikace technik na váš konkrétní byznys
5. Síla prevence
6. Nejčastější chyby při práci s námitkami
7. Jak z toho ven – technika „BUMERANG“
8. Databanka konkrétních reakcí na NEJČASTĚJŠÍ námitky
Další informace
Jako účastník semináře získáte certifikát o jeho absolvování, který můžete uvést ve svém CV – v části o absolvovaných kurzech a školeních. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení po celý den a teplý oběd. Pokud máte dietologická omezení (např. alergie na lepek), uveďte je do poznámky v objednávkovém formuláři, rádi pro vás zařídíme odpovídající stravu.
Kdo pro vás přednáší
Mgr. Pavel Taušl
Pavel Taušl prošel od roku 1990 obchodem, manažerskými profesemi v českých i zahraničních korporacích. Od roku 2000 se věnuje koučinku a rozvoji obchodníků a manažerů různých profesí. Často jezdí s obchodníky do terénu, je účasten (aktivně i pasivně) obchodním jednáním a pomáhá obchodníkům zefektivňovat jejich náročnou práci formou předávání svých osobních zkušeností, technik, tipů a doporučení.
Místo konání
Praha - Hotel Occidental Praha Five
Hotel je umístěn v blízkosti historického centra Prahy, v nové zóně pro obchody a nákupy u stanice metra Anděl. Seminární a konferenční prostory disponují přírodním osvětlením, bezplatným wi-fi připojením a otevřenou letní zahradou.
Adresa : Radlická 46/3276, 150 00 Praha 5, tel: 251 035 111, www.barcelo.com
Doprava: Metrem B na stanici Anděl - využijte výstup na ulici Na Knížecí, který se nachází 200 metrů od hotelu. Stejně blízko najdete také zastávky autobusů a tramvaje. Pokud cestujete autem, v okolí hotelu je několik placených parkovišť, nejbližší z nich 2 minuty chůze od hotelu – mapu najdete zde .
zobrazit na Google mapě