Námitky v prodeji – jak je zvládat a překonávat (Proběhlo)
Seminář
Intenzivní trénink zvládání námitek pro vaše obchodníky, aneb jistota v překonávání běžných i neobvyklých námitek zákazníků.
Námitky, námitky a zase námitky. Námitky kupujících jsou postrachem každého obchodníka. I vaši prodejci jistě čelí námitkám zákazníků, že od vaší konkurence mohou mít stejné produkty levněji, rychleji a ve stejné nebo vyšší kvalitě. Co na to říct? Jak pohotově reagovat? Právě proto je zvládání námitek královskou disciplínou obchodních dovedností. Přijďte si pro praktické návody, rady a „best practices“ ve výhodném letním termínu.
Místo
Praha - Hotel Occidental****
Ceny jsou uvedeny bez DPH. Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky. Nebo získejte každý 15% slevu v případě, že přihlásíte dva nebo více účastníků.
Detaily
Přednáší
Místo
Objednat
Zaměření semináře
Pohotová reakce na námitky kupujícího je základním pilířem úspěšného prodeje. Proto si většina prodejců dnes a denně klade otázky typu: „Jak si mám s námitkami správně poradit?“ „Kde dělám chybu?“ „Co bych mohl zlepšit?“ „Proč se mi nedaří zákazníka přesvědčit?“Na tomto semináři se s vámi lektor podělí o zkušenosti a doporučení, které sám používá nebo je „odpozoroval“ od nejlepších obchodníků v praxi. Seminář bude interaktivní, zaměřený na praktické rady spolu s možností jejich „ochutnání“ formou společné komunikace mezi účastníky bez stresu a v pohodové atmosféře.
Koho seminář osloví
Seminář Námitky v prodeji – jak je úspěšně zvládat a překonávat je určen pro obchodníky zboží a služeb, kteří jsou v přímém osobním kontaktu se zákazníky a jejichž úspěch závisí na dokonalém zvládnutí technik překonávání námitek.
Program (9,00 – 15,30 HOD)
1. Nejčastější příčiny námitek - jak jim předcházet
2. Námitky pohledem obchodníka – jak to vidím já
3. Námitky pohledem zákazníka – jak to vidí protistrana
4. Vztah námitek k jednotlivým fázím obchodního jednání
efektivní práce s námitkami krok za krokem
konkrétní techniky a postupy
aplikace technik na váš konkrétní byznys
5. Síla prevence
6. Nejčastější chyby při práci s námitkami
7. Jak z toho ven – technika „BUMERANG“
8. Databanka konkrétních reakcí na NEJČASTĚJŠÍ námitky
Další informace
Jako účastník semináře získáte certifikát o jeho absolvování, který můžete uvést ve svém CV – v části o absolvovaných kurzech a školeních. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení po celý den a teplý oběd. Pokud máte dietologická omezení (např. alergie na lepek), uveďte je do poznámky v objednávkovém formuláři, rádi pro vás zařídíme odpovídající stravu.
Kdo pro vás přednáší
Mgr. Pavel Taušl
Pavel Taušl prošel od roku 1990 obchodem, manažerskými profesemi v českých i zahraničních korporacích. Od roku 2000 se věnuje koučinku a rozvoji obchodníků a manažerů různých profesí. Často jezdí s obchodníky do terénu, je účasten (aktivně i pasivně) obchodním jednáním a pomáhá obchodníkům zefektivňovat jejich náročnou práci formou předávání svých osobních zkušeností, technik, tipů a doporučení.
Místo konání
Praha - Hotel Occidental****
Hotel se nachází nedaleko centra Prahy. Je v těsné blízkosti dvou stanic metra C a hlavní obchodní a komerční zóny Prahy 4. Seminární a konferenční prostory disponují přírodním osvětlením, bezplatným wi-fi připojením, klimatizací a širokým audiovizuálním vybavením.
Adresa : Na strži 32/1660, 140 00 Praha 4, tel: 296 772 111, www.barcelo.com
Doprava:
MHD: Metrem C na stanici Budějovická a dále jednu stanici autobusem 118, 170, 121 na stanici Krčská, hotel je dále vpravo po směru jízdy - vysoká bílá budova.
Autem: Nejbližší zpoplatněné parkoviště je cca 250 m od hotelu – mapku najdete zde .
zobrazit na Google mapě