Náležitosti úřední desky – fakta a doporučení
Seminář
Obsahová a formální pravidla publikování dokumentů na úředních deskách městských a obecních úřadů.
Úřední deska – fyzická i elektronická či digitální – je důležitým publikačním prostředkem obce a dotčených orgánů. Přestože ve správním řádu je jí vyhrazen jen jeden stručný paragraf, k publikování dokumentů na úřední desce se váže mnoho dalších povinností. Osvětlíme vám, které informace a v jaké formě máte povinnost na úřední desce uveřejňovat. Poukážeme na dokumenty, které na vaší desce jen zbytečně zabírají místo, a upozorníme na informace, jejichž publikování je v rozporu se zákonem.
Termín
1. blok: úterý, 2. 2. 2021 | 09:00 - 12:002. blok: čtvrtek, 4. 2. 2021 | 09:00 - 12:00
Místo
Online - přímý přenos u vás na monitoru
Ceny jsou uvedeny bez DPH. Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky. Nebo získejte každý 15% slevu v případě, že přihlásíte dva nebo více účastníků.V případě, že se vám nehodí termín, budete moci využít nahrávku, kterou obdržíte. Výhoda: Účastníkům nabízíme možnost zaslat předem své dotazy, které lektor zodpoví v průběhu semináře.
Detaily
Přednáší
Pokyny
Objednat
ZAMĚŘENÍ online SEMINÁŘE
Každý obecní či městský úřad má jedinou úřední desku. Současně je povinen dokumenty zveřejňovat způsobem umožňujícím dálkový přístup, tedy na elektronické úřední desce na internetu. Na semináři shrneme uveřejňovací povinnosti městských a obecních úřadů. Následně na praktických příkladech ukážeme, jak si publikování dokumentů můžete zjednodušit a na co si při zveřejňování informací dát pozor . Neopomineme ani výpočet lhůt pro zveřejňování.
KOHO OSLOVÍme
Online seminář Náležitosti úřední desky – fakta a doporučení je určen především administrativním pracovníkům (sekretariát, podatelna, infocentrum) obecních a městských úřadů, kteří jsou zodpovědní za zveřejňování dokumentů na úřední desce, ale také webmasterům, kteří zveřejňují dokumenty na internetových stránkách obce.
PROGRAM
Úterý, 2. 2. 2021 (9,00 – 12,00 hod.)
1. Úřední deska jako publikační prostředek
náležitosti úřední desky fyzické vs. elektronické vs. digitální / interaktivní
rozsah publikovaných dokumentů se zaměřením na dokumenty rozpočtové odpovědnosti a nové publikační povinnosti od roku 2017
sankce, aneb co hrozí za nezveřejnění dokumentů nebo zveřejnění po kratší dobu
2. Formát zveřejňování
formát zveřejňovaných dokumentů původní vs. otevřený vs. strojově čitelný
velikost a forma zveřejňovaných listin (hlavička, podpis, razítka, archivace)
praktický postup při zveřejňování listinných a elektronických dokumentů
3. Prostor pro dotazy
Čtvrtek, 4. 2. 2021 (9,00 – 12,00 hod.)
1. Ochrana osobních údajů ve zveřejňovaných dokumentech
způsoby anonymizace
dražební vyhlášky versus příkazy k exekuci
2. Internetové stránky obce
soubor povinně zveřejňovaných informací
přístupnost internetových stránek a mobilních aplikací
3. Prostor pro dotazy
DALŠÍ INFORMACE
Jako účastník online semináře získáte certifikát o jeho absolvování, který můžete uvést ve svém CV – v části o absolvovaných kurzech a školeních. V ceně semináře je přednáška a podkladové materiály. Jednoduché technické pokyny, jak se připojit online k přímému přenosu této akce, obdržíte v předstihu od našeho zákaznického servisu.
Kdo pro vás přednáší
JUDr. Jan Horník, Ph.D.
Jan Horník absolvoval Právnickou fakultu UK, kde působil jako interní doktorand na katedře trestního práva (trestnímu právu se později věnoval jako vysokoškolský pedagog mj. na Policejní akademii v Praze). Souběžně pracoval na odboru dozoru a kontroly veřejné správy Ministerstva vnitra, kde se specializoval na výklad zákona o obcích a na kontroly výkonu samostatné působnosti vykonávané orgány obcí. V současné době zastává pozici tajemníka městského úřadu ORP a věnuje se rovněž lektorské činnosti.
Online - přímý přenos u vás na monitoru
Přímý přenos tohoto programu můžete sledovat z pohodlí vaší kanceláře nebo z domova online. Bez nutnosti kamkoli dojíždět.
Technické pokyny pro připojení k přímému přenosu od nás v předstihu obdržíte.
Ke sledování budete potřebovat jakékoli zařízení připojené k internetu - počítač, tablet, mobil. V průběhu akce budete moci klást lektorovi otázky, které lektor zodpoví v diskusní části.
Poslech vám zajistí běžné reproduktory, použití sluchátek vám však poskytne větší komfort.
Nezbývá než slovy klasika popřát:
"Ostrý obraz a dobrý zvuk".
Objednávka
Online seminář: Náležitosti úřední desky – fakta a doporučení
Termín: 2. 2. 2021 - 4. 2. 2021 Online - přímý přenos u vás na monitoru