Motivujme obchodní zástupce provizemi – ale jak? (Proběhlo)
Seminář
Jak správně nastavit systém odměňování pro obchodníky a podpořit jejich výkon a stabilitu.
Získat kvalitní lidi do obchodu a dlouhodobě si je udržet – to je výzva. Práce obchodního zástupce je náročná disciplína a specifický je i způsob jejího odměňování. Ukážeme vám, jak za pomoci finančních i nepeněžních odměn vytvořit atraktivní mix, díky němuž mohou vaši obchodníci vykazovat lepší výsledky.
Termín
Čtvrtek, 26. 11. 2020 | 10:00 - 12:00
Místo
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Cena
4 900 Kč
Sleva 20 %
3 920 Kč
Detaily
Přednáší
Pokyny
Objednat
ZAMĚŘENÍ SEMINÁŘE
Nastavit provizní systém tak, aby vaši obchodníci byli stabilně motivovaní a vykazovali žádoucí výsledky , je doslova alchymie. Žádný systém odměn není objektivně nejlepší, vždy je třeba vzít v potaz povahu obchodu i osobnost obchodníka.
Představíme vám jednotlivé varianty odměňování a porovnáme jejich výhody a nevýhody. Pomůžeme vám určit, jaký typ obchodníků pro svůj obchod potřebujete a která struktura odměňování je pro ně nejvhodnější. Na praktických příkladech si vyzkoušíte nastavení vhodného provizního systému.
KOHO OSLOVÍme
Seminář Motivujme obchodní zástupce provizemi – ale jak? je určen pro obchodní a finanční ředitele, ředitele a majitele společností, ale i obchodníky, kteří jsou partnery v tvorbě systému odměňování.
PROGRAM (10,00 – 12,00 HOD)
1. Struktura odměňování a osobnostní typy obchodníků, které tím přitáhnete
bez proměnlivé částky odvislé od výkonu
bez fixní částky – závislé pouze na výkonu
fixní částka spolu s proměnlivou složkou závislou na výkonu
2. Způsoby výpočtu kombinovaného provizního systému
měsíční pevný plat + měsíční % odměny vypočítané z objemu zakázek
měsíční pevný plat + čtvrtletně (půlročně, ročně) vyplácené další platy podle plnění stanovených cílů prodeje
3. Jak si pomocí systému odměn vychovat dobrého obchodníka
4. Jak si pomocí systému odměn udržet ty nejlepší
5. Jak ovlivňovat výkon obchodníků nefinančními prostředky
6. Systémy pro sledování výkonu obchodníků
7. Rozdíl mezi „hvězdným týmem“ a „týmem hvězd“
8. Praktický workshop – příklady nastavení provizního systému
DALŠÍ INFORMACE
Jako účastník online semináře získáte certifikát o jeho absolvování, který můžete uvést ve svém CV – v části o absolvovaných kurzech a školeních. V ceně semináře je přednáška a podkladové materiály. Jednoduché technické pokyny, jak se připojit online k přímému přenosu této akce, obdržíte v předstihu od našeho zákaznického servisu.
Kdo pro vás přednáší
Ing. Štěpánka F. Uličná, Ph.D.
Štěpánka F. Uličná získala obchodní a manažerské zkušenosti ve společnostech GE Money Bank, Škoda Auto a Česká spořitelna, kde pomáhala zavést systém hodnocení na principu řízení individuálního výkonu. Posledních 15 let se věnuje poradenství v oblasti systému hodnocení a odměňování lidí a rozvoje jejich potenciálu. Mezi její klienty patří např. MADETA, Galleko, Dachdecker, Lázně Třeboň, ISŠ Cheb či Karlovarský kraj.
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Přímý přenos tohoto programu můžete sledovat z pohodlí vaší kanceláře nebo z domova online. Bez nutnosti kamkoli dojíždět.
Technické pokyny pro připojení k přímému přenosu od nás v předstihu obdržíte.
Ke sledování budete potřebovat jakékoli zařízení připojené k internetu - počítač, tablet, mobil. V průběhu akce budete moci klást lektorovi otázky, které lektor zodpoví v diskusní části.
Poslech vám zajistí běžné reproduktory, použití sluchátek vám však poskytne větší komfort.
Nezbývá než slovy klasika popřát:
"Ostrý obraz a dobrý zvuk".