Marketingová komunikace ve veřejném sektoru (Proběhlo)
Seminář
Posláním veřejné organizace jsou dobře informovaní a spokojení lidé - jsou to vaši klienti.
Marketing už dávno není jen doménou byznysu. I organizace veřejného sektoru si potřebují získat pozornost a vybudovat respekt u svých klientů - ať jsou to návštěvníci divadla, občané ve vztahu k obecnímu úřadu nebo žadatelé na úřadech státní správy. Inovujte metody a způsoby vaší komunikace s veřejností podle aktuálních marketingových trendů využitelných i pro oblast veřejného sektoru.
Místo
Praha - Hotel Occidental****
Ceny jsou uvedeny bez DPH. Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky. Nebo získejte každý 15% slevu v případě, že přihlásíte dva nebo více účastníků.
Detaily
Přednáší
Místo
Objednat
ZAMĚŘENÍ SEMINÁŘE
Chcete efektivněji a lépe komunikovat se svými klienty a nevíte, kde začít? Narážíte na to, že zpětná vazba od vašich návštěvníků či klientů je málo intenzivní nebo dokonce negativní? Považujete marketing za nástroj vhodný jen pro komerční sféru, který ve vaší organizaci nemůže fungovat?
Přesvědčíme vás, že nástroje a trendy marketingové komunikace jsou použitelné i pro vás – organizace veřejného sektoru . Na interaktivním semináři vytvoříme prostor pro praktický nácvik inovativních komunikačních metod i živou diskusi nad vašimi konkrétními problémy z praxe.
KOHO SEMINÁŘ OSLOVÍ
Seminář Marketingová komunikace ve veřejném sektoru je určen vedoucím manažerům veřejného sektoru i konkrétním pracovníkům, kteří v rámci své pozice oslovují klienty, komunikují s nimi a řeší jejich problémy.
PROGRAM
1. Specifika marketingu pro veřejný sektor
Společné znaky veřejného a komerčního sektoru jako základní kameny pro marketing
Příklady dobré praxe využití marketingu ve veřejném sektoru
2. Obsah komunikace veřejného sektoru s klientem / občanem
Co je cílem sdělení a na co si dát pozor
Typické jevy v sociální komunikaci - haló efekt, efekt pořadí, pygmalionský efekt aj.
3. Uplatnění marketingového mixu ve veřejném sektoru
Návody jak využít to nejlepší z poznatků komerčního marketingového mixu v prostředí veřejného sektoru
4. Vztahový marketing ve veřejném sektoru
Co je vztahový marketing a kdy je vhodný i pro vaši organizaci
Ověřené postupy při správné aplikaci vztahového marketingu
5. Sociální marketing ve veřejném sektoru
Co je sociální marketing a kdy je vhodný i pro vás
Prostředky a využití sociálního marketingu
6. Praktický nácvik marketingových komunikačních technik
7. Diskuse nad vašimi konkrétními problémy
DALŠÍ INFORMACE
Jako účastník semináře získáte certifikát o jeho absolvování, který můžete uvést ve svém CV – v části o absolvovaných kurzech a školeních. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení po celý den a teplý oběd. Pokud máte dietologická omezení (např. alergie na lepek), uveďte je do poznámky v objednávkovém formuláři, rádi pro Vás zařídíme odpovídající stravu.
Kdo pro vás přednáší
Ing. Petra Koudelková, Ph.D.
Petra Koudelková působí jako odborná asistentka na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze, kde se zaměřuje na marketingovou komunikaci v sociálních podnicích a veřejné sféře. Je autorkou řady odborných publikací z oblasti marketingu. Věnuje se také mentoringu začínajících podnikatelů.
Místo konání
Praha - Hotel Occidental****
Hotel se nachází nedaleko centra Prahy. Je v těsné blízkosti dvou stanic metra C a hlavní obchodní a komerční zóny Prahy 4. Seminární a konferenční prostory disponují přírodním osvětlením, bezplatným wi-fi připojením, klimatizací a širokým audiovizuálním vybavením.
Adresa : Na strži 32/1660, 140 00 Praha 4, tel: 296 772 111, www.barcelo.com
Doprava:
MHD: Metrem C na stanici Budějovická a dále jednu stanici autobusem 118, 170, 121 na stanici Krčská, hotel je dále vpravo po směru jízdy - vysoká bílá budova.
Autem: Nejbližší zpoplatněné parkoviště je cca 250 m od hotelu – mapku najdete zde .
zobrazit na Google mapě