Marketing na TikToku – best practice (Proběhlo)
Seminář
Účinná strategie na využití TikToku pro budování značky i zvýšení prodeje a zájmu.
Dominantním hráčem sociálních sítí sice zůstává Facebook, generaci Z (15 až 25 let) ale dnes musíte hledat jinde – na TikToku. Krátká videa se stala fenoménem s milionovými dosahy a recept na úspěch je tu zcela jiný než na Facebooku. Chcete, aby váš obsah na TikToku uživatele zaujal na první pohled a zároveň měl měřitelné výsledky? Nabízíme vám k tomu užitečné nástroje a doporučení od dvojice marketérů – zkušeného stratéga a kreativní specialistky.
Termín
Čtvrtek, 23. 6. 2022 | 10:00 - 12:00
Nehodí se Vám termín? Budete moci využít nahrávku, kterou dostanete.
Místo
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky. Nebo získejte každý 15% slevu v případě, že přihlásíte dva nebo více účastníků. Ceny jsou uvedeny bez DPH.
Detaily
Přednáší
Pokyny
Objednat
ZAMĚŘENÍ
Využívání TikToku pro marketingové a PR účely je dnes běžnou realitou a cestu k němu si nacházejí i konzervativní značky. Jak ale vytvořit atraktivní obsah, oslovit s ním ty správné uživatele a zároveň dosáhnout měřitelných výsledků? Šetřete úsilím, časem i penězi.
Představíme vám nejnovější trendy a ukážeme, jak je správně použít. Kdo je na tomto gigantu mezi sociálními sítěmi nejúspěšnější a proč? Vysvětlíme, proč se vyplatí TikTok používat a zahrnout ho i do svých social media plánů .
KOHO OSLOVÍme
Online seminář Marketing na TikToku – best practice je určen marketingovým manažerům, content manažerům, správcům sociálních sítí, pracovníkům PR a všem, kteří chtějí využívat TikTok efektivněji, strategicky a měřitelně.
PROGRAM
TikTok v číslech a jeho místo v marketingovém mixu
Proč si vybrat pro komunikaci TikTok, aneb výhody a nevýhody TikToku
Založení profilu na TikToku a první kroky
Placená propagace obsahu a využití TikToku pro reklamu
Analytika a reportování – jak zjistit, co funguje a přehledně to prezentovat kolegům, klientům nebo vedení
Jaké profily jsou na TikToku nejúspěšnější a co je dostalo na vrchol v Česku a ve světě
Zaujměte na TikToku s promyšlenou kreativou na první pohled
Kde hledat inspiraci pro obsah?
Trendy na TikToku, jak je využít a chytit včas
Jak tvořit kvalitní videa s omezeným rozpočtem a co (ne)postovat
DALŠÍ INFORMACE
Jako účastník online semináře získáte certifikát o jeho absolvování, který můžete uvést ve svém CV – v části o absolvovaných kurzech a školeních. V ceně semináře je přednáška a podkladové materiály. Jednoduché technické pokyny, jak se připojit online k přímému přenosu této akce, obdržíte v předstihu od našeho zákaznického servisu.
Kdo pro vás přednáší
Ing. David Mynář
David Mynář je spolumajitelem digitální agentury Fresh Services, kde také řídí marketingové oddělení. Teoretické základy má ze studia marketingu na VŠE, praktické zkušenosti získal na více než stovce menších i větších projektů. Spolupracuje například se značkami Bioderma, Metrostav Development nebo ERGO Pojišťovnou. Zkušenosti má také s projekty pro veřejný sektor, například pro Ministerstvo vnitra, Kraj Vysočina nebo obec Vestec.
Petra Charvátová
Petra Charvátová působí ve Fresh Services jako kreativec a specialistka na sociální sítě. Má za sebou několik let praxe v oblasti produkce, PR a správy sociálních sítí. Působila v hudebním průmyslu a podílela se na tvorbě komunikace festivalu United Islands of Prague 2021
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Přímý přenos tohoto programu můžete sledovat z pohodlí vaší kanceláře nebo z domova online. Bez nutnosti kamkoli dojíždět.
Technické pokyny pro připojení k přímému přenosu od nás v předstihu obdržíte.
Ke sledování budete potřebovat jakékoli zařízení připojené k internetu - počítač, tablet, mobil. V průběhu akce budete moci klást lektorovi otázky, které lektor zodpoví v diskusní části.
Poslech vám zajistí běžné reproduktory, použití sluchátek vám však poskytne větší komfort.
Nezbývá než slovy klasika popřát:
"Ostrý obraz a dobrý zvuk".