Marketing na sociálních sítích pro pokročilé (Proběhlo)
Seminář
P O Z O R : A K C E S E P Ř E K L Á D Á N A J I N Ý T E R M Í N.
Sociální sítě se po raketovém nástupu staly každodenním nástrojem marketingové komunikace. Každý už sice umí založit profil a zveřejnit příspěvek, vy ale chcete víc: aby váš marketing na sociálních sítích byl skutečně efektivní, jeho výsledky měřitelné, aby vaše strategie byla čitelná a mohli jste své zákazníky účinně oslovovat. Nabízíme vám k tomu užitečné nástroje a doporučení.
Místo
Brno - Quality Hotel Exhibition Centre**** (dříve Holiday Inn)
Ceny jsou uvedeny bez DPH. Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky. Nebo získejte každý 15% slevu v případě, že přihlásíte dva nebo více účastníků.
NA ZÁKLADĚ VYHLÁŠENÍ NOUZOVÉHO STAVU VLÁDOU ČR ZE DNE 12. 3. 2020 SE TATO AKCE PŘEKLÁDÁ. NOVÝ TERMÍN BUDE UPŘESNĚN.
Detaily
Přednáší
Místo
Objednat
ZAMĚŘENÍ SEMINÁŘE
Využívání sociálních sítí pro marketingové a PR účely je dnes běžnou realitou – od reklamy na Facebooku, přes hledání zaměstnanců na LinkedIn až po komunikaci na Twitteru. Jak ale tyto aktivity smysluplně propojit a vyhodnocovat, aby jejich efektivita byla průkazná a měřitelná? Šetřete úsilím, časem i penězi.
Ukážeme vám, jak nastavit proces tvorby obsahu, propagace a vyhodnocování aktivit na sociálních sítích tak, aby na sebe jednotlivé kroky logicky navazovaly. Zaměříme se na Facebook, Instagram, Twitter a LinkedIn , ale podíváme se i na YouTube a TikTok.
KOHO SEMINÁŘ OSLOVÍ
Seminář Marketing na sociálních sítích pro pokročilé je určen marketingovým manažerům, pracovníkům PR i dalším vedoucím manažerům firem a organizací, kteří již mají zkušenost se sociálními sítěmi, ale chtějí je využívat efektivněji, strategicky a měřitelně.
PROGRAM (9,00 – 15,30 HOD)
Aktuální trendy a „best practices“ na sociálních sítích – Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, YouTube, TikTok
Plánování a strategie komunikace – jak připravit efektivní publikační plán
Kreativa a tvorba obsahu – zaujměte na první pohled
Placená propagace obsahu – i s omezeným rozpočtem můžete oslovit tisíce uživatelů
Komunikace a zpětná vazba – recenze, komentáře, soukromé zprávy – jak zvládat krize a jak se vypořádat s trolly
Analytika a reportování– jak zjistit, co funguje a přehledně to prezentovat kolegům / klientům / vedení
DALŠÍ INFORMACE
Jako účastník semináře získáte certifikát o jeho absolvování, který můžete uvést ve svém CV – v části o absolvovaných kurzech a školeních. V ceně semináře je celodenní občerstvení včetně teplého oběda. Pokud máte dietologická omezení (např. alergie na lepek), uveďte je do poznámky v objednávkovém formuláři, rádi pro vás zařídíme odpovídající stravu.
Kdo pro vás přednáší
Ing. David Mynář
David Mynář je spolumajitelem digitální agentury Fresh Services, kde také řídí marketingové oddělení. Teoretické základy má ze studia marketingu na VŠE, praktické zkušenosti získal na více než stovce menších i větších projektů. Spolupracuje například se značkami Bioderma, Metrostav Development nebo ERGO Pojišťovnou. Zkušenosti má také s projekty pro veřejný sektor, například pro Ministerstvo vnitra, Kraj Vysočina nebo obec Vestec.
Místo konání
Brno - Quality Hotel Exhibition Centre**** (dříve Holiday Inn)
Hotel se nachází v těsné blízkosti veletržního a výstavního areálu – Veletrhy Brno, a.s. Seminární a konferenční prostory disponují přírodním osvětlením a bezplatným wi-fi připojením. Lobby bar nabízí velkoplošnou projekci, šipky a kulečník.
Adresa : Křížkovského 20, 603 00 Brno, tel: 543 122 111, https://www.qualityhotelbrnoexhibitioncentre.com/cs/
Doprava: Z Hlavního nádraží tramvají č. 1 na zastávku Mendelovo náměstí a dále autobusem č. 84 na zastávku Velodrom. Pokud cestujete autem, parkovat lze za poplatek v blízkém parkovacím domě nebo zdarma v okolních ulicích.
zobrazit na Google mapě