Marketing na Instagramu – jak na to (Proběhlo)
Seminář
Účinná strategie na využití Instagramu pro zvýšení prodeje a budování značky.
Dominantním hráčem sociálních sítí je stále Facebook, cílovou skupinu do 30 let však už dnes musíte hledat jinde – na Instagramu. A recept na úspěch je tu zcela jiný než na Facebooku. Chcete, aby váš obsah na Instagramu uživatele zaujal na první pohled a zároveň měl měřitelné výsledky? Nabízíme užitečné nástroje a doporučení od dvojice marketérů – zkušeného stratéga a kreativní instagramové specialistky.
Termín
1. blok: čtvrtek, 22. 4. 2021 | 10:00 - 12:002. blok: čtvrtek, 22. 4. 2021 | 13:00 - 15:00
Nehodí se Vám termín? Budete moci využít nahrávku, kterou dostanete.
Místo
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Ceny jsou uvedeny bez DPH. Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky. Nebo získejte každý 15% slevu v případě, že přihlásíte dva nebo více účastníků.
Detaily
Přednáší
Pokyny
Objednat
ZAMĚŘENÍ
Využívání Instagramu pro marketingové a PR účely je dnes běžnou realitou – jak ale vytvořit atraktivní obsah, oslovit s ním ty správné uživatele a zároveň dosáhnout měřitelných výsledků? Šetřete úsilím, časem i penězi.
Ukážeme vám, jak nastavit proces tvorby obsahu, propagace a vyhodnocování aktivit na Instagramu tak, aby na sebe jednotlivé kroky logicky navazovaly. Představíme si také aktuální trendy a méně známé funkce, které Instagram firmám nabízí.
KOHO OSLOVÍme
Online seminář Marketing na Instagramu – jak na to je určen marketingovým manažerům, content manažerům, správcům sociálních sítí, pracovníkům PR a všem, kteří chtějí využívat Instagram efektivněji, strategicky a měřitelně.
PROGRAM
Instagram v číslech a jeho místo v marketingovém mixu
Založení profilu na Instagramu a první kroky
Placená propagace obsahu a využití Instagramu pro reklamu
Analytika a reportování – jak zjistit, co funguje a přehledně to prezentovat kolegům, klientům nebo vedení
Aktuální trendy a „best practices“ na Instagramu
Kreativa a plánování obsahu – příspěvky, Stories, IGTV
Budování komunity věrných sledujících
Spolupráce s influencery – základní pravidla
DALŠÍ INFORMACE
Jako účastník online semináře získáte certifikát o jeho absolvování, který můžete uvést ve svém CV – v části o absolvovaných kurzech a školeních. V ceně semináře je přednáška a podkladové materiály. Jednoduché technické pokyny, jak se připojit online k přímému přenosu této akce, obdržíte v předstihu od našeho zákaznického servisu.
Kdo pro vás přednáší
Ing. David Mynář
David Mynář je spolumajitelem digitální agentury Fresh Services, kde také řídí marketingové oddělení. Teoretické základy má ze studia marketingu na VŠE, praktické zkušenosti získal na více než stovce menších i větších projektů. Spolupracuje například se značkami Bioderma, Metrostav Development nebo ERGO Pojišťovnou. Zkušenosti má také s projekty pro veřejný sektor, například pro Ministerstvo vnitra, Kraj Vysočina nebo obec Vestec.
Nicole Hubičková
Nicole Hubičková studovala grafiku, design a tvůrčí psaní, a tato tři odvětví každý den propojuje ve svých projektech na sociálních sítích. Praktické zkušenosti získala jako redaktorka, copywriterka a poté jako expert na sociální sítě v marketingové agentuře Fresh Services. Kromě tvorby kreativního obsahu se podílí také na tvorbě marketingových strategií.
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Přímý přenos tohoto programu můžete sledovat z pohodlí vaší kanceláře nebo z domova online. Bez nutnosti kamkoli dojíždět.
Technické pokyny pro připojení k přímému přenosu od nás v předstihu obdržíte.
Ke sledování budete potřebovat jakékoli zařízení připojené k internetu - počítač, tablet, mobil. V průběhu akce budete moci klást lektorovi otázky, které lektor zodpoví v diskusní části.
Poslech vám zajistí běžné reproduktory, použití sluchátek vám však poskytne větší komfort.
Nezbývá než slovy klasika popřát:
"Ostrý obraz a dobrý zvuk".