Loajalita zákazníků jako svatý grál marketingu (Proběhlo)
Seminář
Nejde jen o to získat nové zákazníky, ale především si udržet ty stávající.
Loajalita zákazníka a možnosti jejího měření jsou doslova svatým grálem marketingu. Na co se zaměřit, když nemáte k dispozici prostředky na nákladné průzkumy? Jak se zorientovat v lavině dat a které řešení je to správné právě pro vaše podnikání? Jak nastavit věrnostní program, aby byl opravdu funkční? Nabízíme vám praktická doporučení zkušené odbornice.
Termín
1. blok: středa, 6. 10. 2021 | 10:00 - 12:002. blok: středa, 6. 10. 2021 | 13:00 - 15:00
Nehodí se Vám termín? Budete moci využít nahrávku, kterou dostanete.
Místo
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Ceny jsou uvedeny bez DPH. Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky. Nebo získejte každý 15% slevu v případě, že přihlásíte dva nebo více účastníků.
Detaily
Přednáší
Pokyny
Objednat
ZAMĚŘENÍ
Snahou každého obchodníka je získat nové zákazníky, ale ještě důležitější je si stávající zákazníky udržet. Jak poznáte věrného zákazníka a jaké nástroje lze využít na posílení loajality ? Kritické meze loajality zákazníka jsou někdy v maličkostech, kde byste je nehledali.
Zaměříme se na způsoby měření loajality a rozvoj stávajících i nových věrnostních programů. Soustředíme se na pohled maloobchodu (retailu), kde musíte být jako obchodníci obzvlášť flexibilní, abyste o zákazníky nepřišli. Výklad doplníme mnoha příklady z praxe.
KOHO OSLOVÍme
Seminář Loajalita zákazníků jako svatý grál marketingu je určen obchodním a marketingovým manažerům, manažerům prodeje a pracovníkům zákaznických oddělení. Osloví i jednatele a ředitele.
PROGRAM
Proč je loajalita zákazníků klíčová
Specifika českého a slovenského zákazníka v kostce
Nástroje měření loajality zákazníka
Jak v praxi posilovat loajalitu zákazníka
Jak vybrat vhodné řešení posílení loajality a rozvíjet ho
Zavádění věrnostního programu krok za krokem
Věrnostní program jako vaše konkurenční výhoda
Kdy je lepší udržet zákazníka a kdy se zaměřit na nového
Příklady z praxe a řešení velkého i malého rozsahu
Dotazy a diskuse
DALŠÍ INFORMACE
Jako účastník online semináře získáte certifikát o jeho absolvování, který můžete uvést ve svém CV – v části o absolvovaných kurzech a školeních. V ceně semináře je přednáška a podkladové materiály. Jednoduché technické pokyny, jak se připojit online k přímému přenosu této akce, obdržíte v předstihu od našeho zákaznického servisu.
Kdo pro vás přednáší
Ing. Patricia Jakešová
Patricia Jakešová je odbornicí v oblasti retail managementu. Během třicetileté kariéry působila ve vedoucích pozicích předních mezinárodních maloobchodních společností na českém i slovenském trhu. V současné době zastává pozici obchodní a marketingové ředitelky ve společnosti U&SLUNO. Je garantem předmětu Retail management na VŠFS a pedagogicky působí i na VŠE. Specializuje se na prodejní procesy, oběh a nákup zboží, řízení sortimentního portfolia, category management a na řešení, která využívají automatizaci a umělou inteligenci v obchodě.
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Přímý přenos tohoto programu můžete sledovat z pohodlí vaší kanceláře nebo z domova online. Bez nutnosti kamkoli dojíždět.
Technické pokyny pro připojení k přímému přenosu od nás v předstihu obdržíte.
Ke sledování budete potřebovat jakékoli zařízení připojené k internetu - počítač, tablet, mobil. V průběhu akce budete moci klást lektorovi otázky, které lektor zodpoví v diskusní části.
Poslech vám zajistí běžné reproduktory, použití sluchátek vám však poskytne větší komfort.
Nezbývá než slovy klasika popřát:
"Ostrý obraz a dobrý zvuk".