Leadership v nové neklidné době (Proběhlo)
Seminář
Jste připraveni na změny, které přijdou? Přežijí ti, kteří využijí krizi jako příležitost.
V situaci prudkých změn je zásadním znakem kvalitního vedení zvládnutý změnový a krizový management. Ukážeme, jak na změny připravit zaměstnance a jak krizí a změnami provést svůj tým nebo celou organizaci. Seznámíme vás také s principy outplacementu při propouštění zaměstnanců, pokud k němu má dojít.
Místo
Brno - Quality Hotel Exhibition Centre**** (dříve Holiday Inn)
Ceny jsou uvedeny bez DPH. Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky. Nebo získejte každý 15% slevu v případě, že přihlásíte dva nebo více účastníků.
Detaily
Přednáší
Místo
Objednat
Zaměření semináře
Dopady aktuálních, a přitom neočekávaných změn, které souvisejí s probíhající pandemií, můžete zmírnit správným manažerským přístupem nebo v určitých případech dokonce využít pro zvýšení efektivity organizace i jejích jednotlivých týmů.
Základními kameny jsou principy krizového řízení, management změny a umění stanovení priorit . Důležitou složkou je také motivace a sebemotivace včetně rozhodovacích procesů v neurčité době. Protože ekonomickou krizi doprovází i vynucené propouštění zaměstnanců, budeme se věnovat také doporučeným postupům při outplacementu.
Koho oslovíME
Seminář Leadership v nové neklidné době je určen pro řídící manažery a vedoucí pracovníky, kteří mají odpovědnost za své pracovní týmy. Osloví i specialisty řízení lidských zdrojů a personalisty.
Program (9,00 – 15,30 HOD)
1. Aktuální situace na trhu práce
očekávané změny a jejich dopady
2. Management změny
jak se přizpůsobit světu, který charakterizuje zkratka VUCA
základní principy řízení změn
3. Krizový management – připravte se na těžké časy
prioritizace – co nejdřív a co potom
komunikace – bez ní to při změnách nejde
hledání vhodných řešení
4. Jak motivovat druhé i sami sebe
sebemotivace
rozhodnost v neurčité době
podpora zaměstnanců v době nejistoty
5. Specifické situace a jejich kreativní řešení
pracujeme s talenty
jak a proč být flexibilní
potenciál zaměstnanců – hledáme a využíváme
zapojení zaměstnanců do řešení
6. Outplacement – pokud to nejde jinak
program outplacementu
příprava na outplacement
vlastní realizace
7. Diskuze a sdílení nejlepší praxe
Další informace
Jako účastník semináře získáte certifikát o jeho absolvování, který můžete uvést ve svém CV – v části o absolvovaných kurzech a školeních. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení po celý den a teplý oběd. Pokud máte dietologická omezení (např. alergie na lepek), uveďte je do poznámky v objednávkovém formuláři, rádi pro vás zařídíme odpovídající stravu.
Kdo pro vás přednáší
Ing. Kateřina Legnerová, Ph.D., MBA
Kateřina Legnerová je dlouholetou odbornicí v oblasti HR, koučkou a konzultantkou, působící na Katedře personalistiky VŠE v Praze, zároveň i ředitelkou Akademie personalistiky. Dlouhodobě působila v bankovnictví na manažerských pozicích, zejména v oblasti retailového obchodu. Má hluboké znalosti v oblasti personalistiky, vedení lidí a vyjednávání jak v rovině teoretické, tak praktické.
Místo konání
Brno - Quality Hotel Exhibition Centre**** (dříve Holiday Inn)
Hotel se nachází v těsné blízkosti veletržního a výstavního areálu – Veletrhy Brno, a.s. Seminární a konferenční prostory disponují přírodním osvětlením a bezplatným wi-fi připojením. Lobby bar nabízí velkoplošnou projekci, šipky a kulečník.
Adresa : Křížkovského 20, 603 00 Brno, tel: 543 122 111, https://www.qualityhotelbrnoexhibitioncentre.com/cs/
Doprava: Z Hlavního nádraží tramvají č. 1 na zastávku Mendelovo náměstí a dále autobusem č. 84 na zastávku Velodrom. Pokud cestujete autem, parkovat lze za poplatek v blízkém parkovacím domě nebo zdarma v okolních ulicích.
zobrazit na Google mapě
Litujeme, na tuto akci se již není možné objednat. V případě zájmu o nový termín, kontaktujte náš zákaznický servis.
Děkujeme.