Leadership v krizi – prakticky a srozumitelně
Seminář
Jak vést zaměstnance v obtížné situaci a jak jim sdělovat nepříjemné věci.
Žijeme v nelehké době. Důsledky pandemie Covid-19, válka na Ukrajině, energetická krize, rostoucí ceny potravin – tyto a další faktory vnáší do každé organizace prvek nejistoty a nestability. V takové situaci zaměstnanci potřebují lídra, který je bude schopen krizí srozumitelně provést, vystupovat před nimi autenticky, ale přitom s plnou autoritou a důrazem.
Termín
1. blok: středa, 5. 4. 2023 | 10:00 - 12:002. blok: středa, 5. 4. 2023 | 13:00 - 15:00
Nehodí se vám termín? Budete moci během 14 dnů využít nahrávku.
Místo
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky. Nebo získejte každý 15% slevu v případě, že přihlásíte dva nebo více účastníků. Ceny jsou uvedeny bez DPH.
Detaily
Přednáší
Pokyny
Objednat
ZAMĚŘENÍ
Dnešní krize nás všechny postavila do úplně nové situace. Nikdo se na ni nemohl předem připravit. Existují ale nepsaná pravidla pro komunikaci mimořádných opatření , která znají odborníci. Seminář je zaměřen na zvládání role vedoucího pracovníka, který se musí stát lídrem podniku, organizace, úřadu či svého oddělení pro dobu krize . Dozvíte se, jak z psychologického hlediska právě nyní „fungují“ vaši zaměstnanci a jak je co nejlépe motivovat a „stabilizovat“, aby přinášeli co nejlepší možné výsledky.
KOHO OSLOVÍme
Online seminář Leadership v krizi – prakticky a srozumitelně je určen ředitelům a všem dalším vedoucím manažerům, kteří jsou zodpovědní za podřízené pracovníky v malých, středních a velkých firmách a organizacích veřejného sektoru.
PROGRAM
Psychologie zaměstnanců v krizové situaci; co je trápí a co o nich potřebujeme vědět
Sdělování nepříjemných rozhodnutí a informací; prakticky, věcně, smysluplně a s přehledem
Reakce na zaměstnance pracující pod stresem, jejich zvládání a uklidnění
Autorita manažera v krizové situaci: jak ji posílit a jak ji neztratit
Prosazování rozhodnutí v krizi: co udělat, aby lidé dělali to, co potřebujeme
Reakce na negativní informace a otázky: jak odpovídat, komu a kdy
Směřování a motivování zaměstnanců v krizové situaci
Prostor pro vaše dotazy
DALŠÍ INFORMACE
Jako účastník online semináře získáte certifikát o jeho absolvování, který můžete uvést ve svém CV – v části o absolvovaných kurzech a školeních. V ceně semináře je přednáška a podkladové materiály. Jednoduché technické pokyny, jak se připojit online k přímému přenosu této akce, obdržíte v předstihu od našeho zákaznického servisu.
Kdo pro vás přednáší
PhDr. Vojtěch Bednář
Firemní sociolog a odborný poradce v tématech vnitřní a vnější komunikace, firemního řízení a také nových médií. Autor řady knih (mj. Marketing na sociálních sítích: prosaďte se na Facebooku a Twitteru), provozovatel portálu o vedení a vztazích, propagátor slušného obsahového marketingu, vysokoškolský pedagog. Jako poradce a školitel pracoval pro společnosti IBM, Economia a další. Více na http://www.vojtechbednar.cz/ .
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Přímý přenos tohoto programu můžete sledovat z pohodlí vaší kanceláře nebo z domova online. Bez nutnosti kamkoli dojíždět.
Technické pokyny pro připojení k přímému přenosu od nás v předstihu obdržíte.
Ke sledování budete potřebovat jakékoli zařízení připojené k internetu - počítač, tablet, mobil. V průběhu akce budete moci klást lektorovi otázky, které lektor zodpoví v diskusní části.
Poslech vám zajistí běžné reproduktory, použití sluchátek vám však poskytne větší komfort.
Nezbývá než slovy klasika popřát:
"Ostrý obraz a dobrý zvuk".
Objednávka
Online seminář: Leadership v krizi – prakticky a srozumitelně
Termín: Středa, 5. 4. 2023 Online – přímý přenos u vás na monitoru