Jak získat sledující na Instagramu a proměnit je v zákazníky (Proběhlo)
Seminář
Účinná strategie na využití Instagramu pro zvýšení prodeje a budování značky.
Dominantním hráčem sociálních sítí je stále Facebook, cílovou skupinu do 30 let však už dnes musíte hledat jinde – na Instagramu. A recept na úspěch je tu zcela jiný než na Facebooku. Chcete, aby váš obsah na Instagramu uživatele zaujal na první pohled a měl kromě zvýšení počtu followerů také další měřitelné výsledky? Nabízíme užitečné nástroje a doporučení od dvojice marketérů – zkušeného stratéga a kreativní instagramové specialistky.
Termín
1. blok: čtvrtek, 4. 8. 2022 | 10:00 - 12:002. blok: čtvrtek, 4. 8. 2022 | 13:00 - 15:00
Nehodí se vám termín? Budete moci během 14 dnů využít nahrávku.
Místo
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky. Nebo získejte každý 15% slevu v případě, že přihlásíte dva nebo více účastníků. Ceny jsou uvedeny bez DPH.
Detaily
Přednáší
Pokyny
Objednat
ZAMĚŘENÍ
Využívání Instagramu pro marketingové a PR účely je dnes běžnou realitou – jak ale vytvořit atraktivní obsah, oslovit s ním ty správné uživatele a zároveň dosáhnout měřitelných výsledků? Šetřete úsilím, časem i penězi.
Ukážeme, co i při snaze o větší počet sledujících nedělat a navedeme vás na tu správnou cestu k vašemu ideálnímu obsahu. Algoritmus Instagramu je nekompromisní a zejména v poslední době dokáže potrápit i tvůrce, kteří na něm obsah tvoří již mnoho let. Poradíme vám, jak ve složitém světě Instagramu uspět.
KOHO OSLOVÍme
Online seminář Jak získat sledující na Instagramu a proměnit je v zákazníky je určen marketingovým manažerům, content manažerům, správcům sociálních sítí, pracovníkům PR a všem, kteří chtějí využívat Instagram efektivněji, strategicky a měřitelně.
PROGRAM
Instagram v číslech, srovnání s konkurencí a pozice v marketingovém mixu
Tvorba Instagram strategie
Založení profilu na Instagramu a první kroky
Algoritmus Instagramu, jeho výhody a úskalí
Jak pracovat s kreativou? Tvořte feed, stories a reels tak, aby zaujaly
Jak (ne)získávat nové sledující
Placená propagace obsahu a využití Instagramu pro reklamu
Analytika a reportování – jak zjistit, co funguje a přehledně to prezentovat kolegům, klientům nebo vedení
Dotazy, diskuse a sdílení praxe
DALŠÍ INFORMACE
Jako účastník online semináře získáte certifikát o jeho absolvování, který můžete uvést ve svém CV – v části o absolvovaných kurzech a školeních. V ceně semináře je přednáška a podkladové materiály. Jednoduché technické pokyny, jak se připojit online k přímému přenosu této akce, obdržíte v předstihu od našeho zákaznického servisu.
Kdo pro vás přednáší
Ing. David Mynář
David Mynář je spolumajitelem digitální agentury Fresh Services, kde také řídí marketingové oddělení. Teoretické základy má ze studia marketingu na VŠE, praktické zkušenosti získal na více než stovce menších i větších projektů. Spolupracuje například se značkami Bioderma, Metrostav Development nebo ERGO Pojišťovnou. Zkušenosti má také s projekty pro veřejný sektor, například pro Ministerstvo vnitra, Kraj Vysočina nebo obec Vestec.
Petra Charvátová
Petra Charvátová působí ve Fresh Services jako kreativec a specialistka na sociální sítě. Má za sebou několik let praxe v oblasti produkce, PR a správy sociálních sítí. Působila v hudebním průmyslu a podílela se na tvorbě komunikace festivalu United Islands of Prague 2021
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Přímý přenos tohoto programu můžete sledovat z pohodlí vaší kanceláře nebo z domova online. Bez nutnosti kamkoli dojíždět.
Technické pokyny pro připojení k přímému přenosu od nás v předstihu obdržíte.
Ke sledování budete potřebovat jakékoli zařízení připojené k internetu - počítač, tablet, mobil. V průběhu akce budete moci klást lektorovi otázky, které lektor zodpoví v diskusní části.
Poslech vám zajistí běžné reproduktory, použití sluchátek vám však poskytne větší komfort.
Nezbývá než slovy klasika popřát:
"Ostrý obraz a dobrý zvuk".