Jak zapojit učitele a žáky do online prezentace školy (Proběhlo)
Seminář
Tipy a doporučení na smysluplné zapojení pedagogů a žáků do prezentace školy online.
Online prezentace školy by nikdy neměla být dílem jednotlivce. Existuje mnoho způsobů, jak aktivně zapojit vyučující i samotné žáky a studenty. Poskytneme vám vodítka, jak obě skupiny „vtáhnout do hry“, aby pro ně tvorba příspěvků pro školní web, sociální sítě a další média nebyla jen nudnou povinností.
Termín
Pondělí, 19. 4. 2021 | 13:00 - 15:00
Nehodí se vám termín? Budete moci využít nahrávku, kterou dostanete.
Místo
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky. Anebo získejte každý 15% slevu, pokud přihlásíte dva nebo více účastníků. Ceny jsou uvedeny bez DPH.
Detaily
Přednáší
Pokyny
Objednat
ZAMĚŘENÍ
Moderní metody výuky kladou důraz na schopnosti, jakými jsou vyhledávání a analýza informací, vlastní tvorba a následné sdílení s ostatními. Školní web a sociální sítě představují ideální prostředí, kde si žáci pod vedením pedagogů mohou tyto dovednosti osvojit. Ukážeme vám, jak a za jakých podmínek zapojit další pedagogy a žáky do online propagace školy – na školním webu, sociálních sítích i v regionálních médiích. Poradíme také, jak tvořit úspěšný školní „brand“ či jak se efektivně starat o školní fotografie a videa.
KOHO OSLOVÍme
Online seminář Jak zapojit učitele a žáky do online prezentace školy ocení ředitelé a další pracovníci či učitelé, kteří jsou pověřeni správou online prezentace školy.
PROGRAM
1. Prezentace školy online
webová prezentace
sociální sítě školy
propagace v (regionálních) médiích
2. Zapojení učitelů a žáků
do tvorby obsahu sociálních profilů školy
do psaní příspěvků na web školy a dalších médií
do dalších aktivit (např. školní časopis, výročí školy atd.)
3. Školní "brand"
jak tvořit značku školy
logo školy
školní mikiny a trička
DALŠÍ INFORMACE
Jako účastník online semináře získáte certifi kát o jeho absolvování, který můžete uvést ve svém CV – v části o absolvovaných kurzech a školeních. V ceně semináře je přednáška a podkladové materiály. Jednoduché technické pokyny, jak se připojit online k přímému přenosu této akce, obdržíte v předstihu od našeho zákaznického servisu.
Kdo pro vás přednáší
Mgr. Radovan Jansa
Radovan Jansa je lektorem, IT konzultantem a také učitelem na Gymnáziu v Novém Jičíně, kde v roce 2008 zavedl Google Apps. Od té chvíle se stal velkým propagátorem Google technologií ve výuce, spoluzaložil GEG Novojičínsko a stal se veterán organizátorem GUG.cz. Jako „Google for Education Certified Trainer“ své zkušenosti rád předává dál, účastní se aktivně EDU konferencí nebo školení pro učitele po celé republice.
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Přímý přenos tohoto programu můžete sledovat z pohodlí vaší kanceláře nebo z domova online. Bez nutnosti kamkoli dojíždět.
Technické pokyny pro připojení k přímému přenosu od nás v předstihu obdržíte.
Ke sledování budete potřebovat jakékoli zařízení připojené k internetu - počítač, tablet, mobil. V průběhu akce budete moci klást lektorovi otázky, které lektor zodpoví v diskusní části.
Poslech vám zajistí běžné reproduktory, použití sluchátek vám však poskytne větší komfort.
Nezbývá než slovy klasika popřát:
"Ostrý obraz a dobrý zvuk".
Litujeme, na tuto akci se již není možné objednat. V případě zájmu o nový termín, kontaktujte náš zákaznický servis.
Děkujeme.