Jak využít výzkum trhu v marketingu firmy (Proběhlo)
Seminář
Účinný nástroj a metodiky pro zvýšení tržeb dostupné i pro malé a střední firmy
Chcete lépe poznat potřeby svých stávajících zákazníků a oslovit nové klienty? Hledáte způsoby, jak efektivně propagovat svoje produkty a optimálně nastavit jejich ceny? Chcete vědět, jak zákazníci vnímají vaše nové produkty? Na našem semináři vám představíme nástroje pro využití moderních výzkumů trhu, které si může dovolit i vaše firma.
Místo
Praha - Hotel Occidental****
Ceny jsou uvedeny bez DPH. Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky. Nebo získejte každý 15% slevu v případě, že přihlásíte dva nebo více účastníků.
Detaily
Přednáší
Místo
Objednat
Zaměření semináře
Na semináři se seznámíte s konkrétními možnostmi využití výzkumu trhu za účelem lepšího nastavení marketingového mixu vaší firmy. Představíme vám nejdůležitější nástroje v oblasti výzkumů, včetně nízkonákladového vytěžení existujících dat a výzkumu za pomoci sociálních sítí.
Na konkrétních příkladech vám objasníme, jak za pomoci výzkumných technik hledat přesvědčivé odpovědi na marketingové otázky, které si kladete při směřování vašich marketingových kampaní. Upozorníme na metodická úskalí, na která si dát při výzkumech pozor, a prozradíme užitečné tipy, jak průzkumy provádět levně a efektivně .
Koho seminář osloví
Seminář Jak využít výzkum trhu v marketingu firmy je určen zejména pro zástupce marketingových a obchodních oddělení menších, středních či nových podniků, které nemají specializovaná výzkumná oddělení, a přesto potřebují pro své marketingové a obchodní strategie získat kvalitní data z trhu.
Program (9,00 – 15,30 HOD)
1. Co všechno lze zkoumat a kolik to stojí
Co často chceme vědět a jak to lze zjistit: Typy výzkumů
Kdy využít výzkumné agentury, jaké služby nabízejí
Kolik stojí různé typy výzkumů?
Jak ušetřit a přesto získat kvalitní data: Využití existujících datových zdrojů
2. Možnosti často využívaných specifických výzkumů
Jak optimálně nastavit ceny: Cenové testy
Výzkumy loajality zákazníků a příčin odchodu klientů
Jak připravit obal, reklamní materiály atd.: Kvalitativní testy
Výzkumy vnímání a síly značky
Reklamní pre-test / post-test
Testy prodejen, chování prodavačů a zákaznického servisu: Mystery shopping
3. Příklady vytěžení existujících dat
Co je Market & Media & Lifestyle – Target Group Index (MML-TGI)
Jak získat více informací o vašich aktuálních klientech
Jak vyhledat nové potenciální klienty a vyhodnotit jejich potřeby
Popis mediálního chování potenciálních klientů – plánování reklamy
Segmentace trhu
4. Nové typy dat – poznání bez dotazování
Přímé elektronické měření mediálního chování (TV, rozhlas, internet)
jak využít – měření efektivity reklamy, plánování reklamy napříč médii
přehled zdrojů dat dostupných na českém trhu
Výzkumy sociálních sítí
existující metody a realizátoři
možnosti a využití
5. Na co si dát pozor při zadávání a využívání výzkumů
Zdroje kvality a chybovosti výzkumů (reprezentativita, metody sběrů dat, formulace a návodnost otázek, atd.)
Co se vyplatí kontrolovat na práci agentur
Taje interpretace – jak se nenechat zmást čísly
Další informace
Jako účastník semináře získáte certifikát o jeho absolvování, který můžete uvést ve svém CV – v části o absolvovaných kurzech a školeních. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení po celý den a teplý oběd. Pokud máte dietologická omezení (např. alergie na lepek), uveďte je do poznámky v objednávkovém formuláři, rádi pro Vás zařídíme odpovídající stravu.
Kdo pro vás přednáší
Mgr. et Mgr. Daniel Prokop
Daniel Prokop pracuje ve vedoucích pozicích výzkumu trhu od roku 2009, v současnosti na pozici Head of Social and Political Research ve společnosti MEDIAN s.r.o. Má zkušenosti s výzkumem v řadě oblastí (mediální výzkum, retail, bankovnictví, politický výzkum, sociální výzkumy, atd.) využívající maximum výzkumných metodik i zkušenosti s rozvojem výzkumných inovací (pasivní elektronické měření mediálního chování či metodiky sběru dat). Kromě MEDIANu působí jako pedagog na Fakultě sociálních věd UK.
Místo konání
Praha - Hotel Occidental****
Hotel se nachází nedaleko centra Prahy. Je v těsné blízkosti dvou stanic metra C a hlavní obchodní a komerční zóny Prahy 4. Seminární a konferenční prostory disponují přírodním osvětlením, bezplatným wi-fi připojením, klimatizací a širokým audiovizuálním vybavením.
Adresa : Na strži 32/1660, 140 00 Praha 4, tel: 296 772 111, www.barcelo.com
Doprava:
MHD: Metrem C na stanici Budějovická a dále jednu stanici autobusem 118, 170, 121 na stanici Krčská, hotel je dále vpravo po směru jízdy - vysoká bílá budova.
Autem: Nejbližší zpoplatněné parkoviště je cca 250 m od hotelu – mapku najdete zde .
zobrazit na Google mapě