Jak vyjednávat o ceně v nákupu (Proběhlo)
Seminář
Budovat dlouhodobé vztahy s dodavateli, a přitom získat výhodné ceny – jak to skloubit?
Každý nákupčí usiluje dlouhodobě o to, aby ceny dodavatelů rostly co nejméně a kvalita dodávek stoupala. Klíčem je efektivní vyjednávání o ceně, které je v současné době narušených dodavatelských řetězců velmi náročné. Přesto existují stále platná pravidla, s nimiž můžete dosáhnout udržitelných cen i spolehlivých dodacích podmínek a tím pozitivně ovlivnit vaše cashflow. Na tato pravidla a metody se zaměříme na našem semináři.
Termín
1. blok: středa, 16. 11. 2022 | 10:00 - 12:002. blok: středa, 16. 11. 2022 | 13:00 - 15:00
Nehodí se vám termín? Budete moci během 14 dnů využít nahrávku.
Místo
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky. Anebo získejte každý 15% slevu, pokud přihlásíte dva nebo více účastníků. Ceny jsou uvedeny bez DPH.
Detaily
Přednáší
Pokyny
Objednat
ZAMĚŘENÍ
Žádná úspěšná výrobní ani obchodní společnost se neobejde bez cílevědomého budování vztahu s dodavateli. Nejde jen o jejich správný výběr, ale zejména o úspěšné jednání o cenách , které je v dnešní situaci všeobecného zdražování a hledání úspor hlavní prioritou.
Představíme metody, jak měřit úroveň a výkonnost dodavatelů a shrneme pravidla, která je třeba ctít při nákupním vyjednávání. Ukážeme, jaké komunikační prostředky vedou k dlouhodobému budování vztahu s dodavateli a zároveň k žádoucím úsporám a získání konkurenčních výhod.
KOHO OSLOVÍme
Seminář Jak vyjednávat o ceně v nákupu je určen pracovníkům nákupních a výrobních oddělení větších firem, zaujme i ředitele, jednatele a finanční manažery menších firem, kteří sami aktivně vyjednávají, komunikují a spolupracují s dodavateli.
PROGRAM
1. Nákup versus dodavatelé versus rizika
definice žádoucích aktivit směrem k dodavatelům v procesu nákupu
strategické a operativní nástroje při řízení dodavatelů (ABC a XYZ)
rizika a zmírnění jejich dopadů
2. Jak dodavatele vybrat, klasifikovat a hodnotit
strategie výběru dodavatelů
klasifikace dodavatelů
metody pro hodnocení dodavatelů
3. Dodavatelé: jak komunikovat nejen cenu
pravidla správné komunikace pro vyjednávání
vybrané vyjednávací taktiky
pravidla telefonování a e-mailingu
pravidla obchodního jednání
4. Dotazy a diskuse DALŠÍ INFORMACE
Jako účastník online semináře získáte certifikát o jeho absolvování, který můžete uvést ve svém CV – v části o absolvovaných kurzech a školeních. V ceně semináře je přednáška a podkladové materiály. Jednoduché technické pokyny, jak se připojit online k přímému přenosu této akce, obdržíte v předstihu od našeho zákaznického servisu.
Kdo pro vás přednáší
Ing. David Pinka
David Pinka je zkušeným manažerem obchodních vztahů v logistických a nákupních procesech. Jako procesní analytik se specializuje na logistické procesy (přeprava, distribuce, manipulace, skladování, obaly a balení, pronájmy a údržbu manipulační techniky) a na procesní řízení v oblasti nákupních strategií. Má praktické zkušenosti z různých manažerských pozic (ředitel logistiky a nákupu, technický ředitel, ředitel strategie logistiky) v oblasti průmyslu i obchodu. Studoval ekonomii a management na ČVUT v Praze a MBA na Prague International Business School.
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Přímý přenos tohoto programu můžete sledovat z pohodlí vaší kanceláře nebo z domova online. Bez nutnosti kamkoli dojíždět.
Technické pokyny pro připojení k přímému přenosu od nás v předstihu obdržíte.
Ke sledování budete potřebovat jakékoli zařízení připojené k internetu - počítač, tablet, mobil. V průběhu akce budete moci klást lektorovi otázky, které lektor zodpoví v diskusní části.
Poslech vám zajistí běžné reproduktory, použití sluchátek vám však poskytne větší komfort.
Nezbývá než slovy klasika popřát:
"Ostrý obraz a dobrý zvuk".