Jak vést výběrové řízení na pozici úředníka v ÚSC (Proběhlo)
Seminář
Povinné náležitosti i doporučené postupy pro výběr nejlepšího kandidáta na pozici úředníka.
Pracovní pozice úředníka územního samosprávného celku má ve srovnání s jiným běžným zaměstnancem svá specifika. Jaká to jsou a jakým způsobem lze obsadit pracovní místo úředníka? Doporučíme, jak správně postupovat při obsazení pracovního místa úředníka, jak vést pracovní pohovor a jak vybrat co nejvhodnějšího kandidáta.
Termín
Čtvrtek, 26. 5. 2022 | 09:00 - 12:00
Nehodí se vám termín? Budete moci využít nahrávku, kterou dostanete.
Místo
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky. Anebo získejte každý 15% slevu, pokud přihlásíte dva nebo více účastníků. Ceny jsou uvedeny bez DPH.
Detaily
Přednáší
Pokyny
Objednat
ZAMĚŘENÍ
Pracovní poměr úředníků ÚSC se řídí jak zákoníkem práce, tak zákonem o úřednících územních samosprávných celků. Vznik pracovního poměru úředníka má tedy oproti jiným zaměstnancům svá specifika . Čemu je třeba věnovat zvýšenou pozornost?
Vysvětlíme povinnosti obce stanovené zákonem při obsazování pracovní pozice úředníka a předpoklady nutné pro výkon této funkce. Ukážeme rozdíl mezi veřejnou výzvou a výběrovým řízením jako podmínkami pro vznik pracovního místa úředníka. Doporučíme, jak vést pracovní pohovor, abyste vybrali nejlepšího kandidáta.
KOHO OSLOVÍme
Seminář Jak vést výběrové řízení na pozici úředníka v ÚSC je určen zejména pro personalisty a vedoucí úředníky územních samosprávných celků, ale také pro samotné úředníky.
PROGRAM
Úředník – jeho postavení dle platné právní úpravy
kdy je zaměstnanec úředníkem, stanovení pracovních míst obsazovaných úředníky
vztah právní úpravy zákoníku práce a zákona o úřednících v souvislosti se vznikem pracovního poměru úředníka
vedoucí úředník a vedoucí úřadu
2. Vznik pracovního poměru úředníka
předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka
předpoklady pro jmenování vedoucího úřadu
pracovní smlouva úředníka a jmenování vedoucího úřadu
3. Veřejná výzva a výběrové řízení
přihláška a její náležitosti
výběrová komise a její jednání
zpráva o posouzení a hodnocení zájemců a zpráva o jednání výběrové komise
4. Dobrá praxe personalisty
nastavení vhodných požadavků pro pracovní místo
jak inzerovat volné pracovní místo úředníka
vedení pracovního pohovoru
ochrana osobních údajů v souvislosti s výběrovým řízením (reference, životopis)
5. Dotazy, diskuse DALŠÍ INFORMACE
Jako účastník online semináře certifikát o jeho absolvování, který můžete uvést ve svém CV – v části o absolvovaných kurzech a školeních. V ceně semináře je přednáška a podkladové materiály. Jednoduché technické pokyny, jak se připojit online k přímému přenosu této akce, obdržíte v předstihu od našeho zákaznického servisu.
Kdo pro vás přednáší
Mgr. Slávka Kopačková
Slávka Kopačková se jako právnička celý svůj profesní život věnuje práci pro obce. Zabývá se poradenstvím ve všech právních oblastech a agendách v působnosti obcí, zaměřuje se především na pracovní právo. Publikuje v odborném tisku a zabývá se lektorskou činností.
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Přímý přenos tohoto programu můžete sledovat z pohodlí vaší kanceláře nebo z domova online. Bez nutnosti kamkoli dojíždět.
Technické pokyny pro připojení k přímému přenosu od nás v předstihu obdržíte.
Ke sledování budete potřebovat jakékoli zařízení připojené k internetu - počítač, tablet, mobil. V průběhu akce budete moci klást lektorovi otázky, které lektor zodpoví v diskusní části.
Poslech vám zajistí běžné reproduktory, použití sluchátek vám však poskytne větší komfort.
Nezbývá než slovy klasika popřát:
"Ostrý obraz a dobrý zvuk".
Litujeme, na tuto akci se již není možné objednat. V případě zájmu o nový termín, kontaktujte náš zákaznický servis.
Děkujeme.