Jak vést obchodní tým inovativně (Proběhlo)
Seminář
Nejnovější trendy ve vedení obchodních týmů a klíčové nástroje pro zvyšování jejich kvality a výkonu.
Jako vedoucí obchodního týmu jste pod neustálým tlakem na dosahování plánovaných prodejů. To vše v ostrém konkurenčním boji a v éře významně se měnících nákupních zvyklostí zákazníků. Úspěch vaší obchodní skupiny přitom závisí na výkonu jednotlivých obchodníků. Pro jejich efektivní koučink a zvyšování jejich motivace potřebujete nejen teoretické znalosti, ale především inovativní praktické „tipy a triky“ ihned využitelné v praxi.
Místo
Brno - Quality Hotel Exhibition Centre**** (dříve Holiday Inn)
Ceny jsou uvedeny bez DPH. Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky. Nebo získejte každý 15% slevu v případě, že přihlásíte dva nebo více účastníků.
Detaily
Přednáší
Místo
Objednat
Zaměření semináře
O úspěchu a následně i odměně šéfa obchodního týmu rozhodují prodejní výsledky jeho obchodníků. Efektivně řídit skupinu prodejců s odlišnými znalostmi, schopnostmi, zkušenostmi a osobními cíli není jednoduché a užitečných návodů k jejich vedení není nikdy dost. Na tomto semináři vás lektor krok za krokem provede jednotlivými fázemi implementace manažerských nástrojů do vaší praxe . Získáte konkrétní doporučení a tipy, které lektor sám používá nebo je „odpozoroval“ od nejlepších obchodních leadrů v praxi včetně inovativních receptů.
Koho seminář osloví
Seminář Jak vést svůj obchodní tým inovativně je určen obchodním manažerům, kteří chtějí posunout kupředu své prodejní týmy nebo obchodní sítě.
Program (9,00 – 15,30 HOD)
1. Efektivní metody zvyšování výkonu
pojem „řetězec výkonu“
proč nestačí „tlak“ shora
proč je důležité dotahovat věci do konce
2. Manažerský versus prodejní cyklus
klíčové kompetence potřebné pro prodej
kompetence, bez kterých se manažer neobejde
které kompetence rozhodují o úspěchu
manažerský a prodejní cyklus v interakci
3. Jak nastavit a průběžně aktualizovat režimy péče
diferencovaný versus plošný přístup
CO a JAK diferencovat
jak zavést režimy péče
stanovení priorit
4. Implementace změn jako podmínka přežití v dnešním světě
co dělat před spuštěním změn
jednotlivé fáze implementace změn
nejčastější chyby a jejich řešení
5. Účinné motivátory aneb spokojenost obchodníků na prvním místě
jak správně provádět kontrolu a hodnocení
význam sebehodnocení
zpětná vazba jako nástroj pro zvyšování kvality a výkonu
6. Desatero praktických pomůcek pro vaši praxi
Další informace
Jako účastník semináře získáte certifikát o jeho absolvování, který můžete uvést ve svém CV – v části o absolvovaných kurzech a školeních. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení po celý den a teplý oběd. Pokud máte dietologická omezení (např. alergie na lepek), uveďte je do poznámky v objednávkovém formuláři, rádi pro vás zařídíme odpovídající stravu.
Kdo pro vás přednáší
Mgr. Pavel Taušl
Pavel Taušl prošel od roku 1990 obchodem, manažerskými profesemi v českých i zahraničních korporacích. Od roku 2000 se věnuje koučinku a rozvoji obchodníků a manažerů různých profesí. Často jezdí s obchodníky do terénu, je účasten (aktivně i pasivně) obchodním jednáním a pomáhá obchodníkům zefektivňovat jejich náročnou práci formou předávání svých osobních zkušeností, technik, tipů a doporučení.
Místo konání
Brno - Quality Hotel Exhibition Centre**** (dříve Holiday Inn)
Hotel se nachází v těsné blízkosti veletržního a výstavního areálu – Veletrhy Brno, a.s. Seminární a konferenční prostory disponují přírodním osvětlením a bezplatným wi-fi připojením. Lobby bar nabízí velkoplošnou projekci, šipky a kulečník.
Adresa : Křížkovského 20, 603 00 Brno, tel: 543 122 111, https://www.qualityhotelbrnoexhibitioncentre.com/cs/
Doprava: Z Hlavního nádraží tramvají č. 1 na zastávku Mendelovo náměstí a dále autobusem č. 84 na zastávku Velodrom. Pokud cestujete autem, parkovat lze za poplatek v blízkém parkovacím domě nebo zdarma v okolních ulicích.
zobrazit na Google mapě
Litujeme, na tuto akci se již není možné objednat. V případě zájmu o nový termín, kontaktujte náš zákaznický servis.
Děkujeme.