Jak účtovat a vykazovat dotace ve veřejném sektoru (Proběhlo)
Seminář
Účetní a daňové náležitosti čerpání dotací u organizací veřejného sektoru.
Jako organizace veřejného sektoru jste příjemcem různých typů dotací. Pro správné zaúčtování čerpaných dotací potřebujete znát rozpočtová pravidla, účetní a daňové předpisy, legislativu související se zveřejňováním dotací a mnoho dalších zákonů. Seminář přehledně shrne všechny účetní a daňové souvislosti spojené s čerpáním dotací.
Místo
Brno - Quality Hotel Exhibition Centre**** (dříve Holiday Inn)
Ceny jsou uvedeny bez DPH. Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky. Nebo získejte každý 15% slevu v případě, že přihlásíte dva nebo více účastníků.Výhoda: Přihlášeným účastníkům nabízíme možnost předem zaslat své dotazy, které lektorka zodpoví během semináře.
Detaily
Přednáší
Místo
Objednat
Zaměření semináře
Čerpání dotací ve veřejném sektoru není spojeno jen s rozsáhlou administrativou, ale má i významné účetní a daňové dopady, které je třeba znát.
Nejprve popíšeme rozdíl mezi dotacemi ze státního a územního rozpočtu. Dále zdůrazníme, jak ze smluv vyčíst to podstatné pro účetnictví a daně. Podrobně probereme všechny podstatné účetní a daňové požadavky spojené s čerpáním dotací.
Koho seminář osloví
Seminář Jak účtovat a vykazovat dotace ve veřejném sektoru je určen účetním a dalším pracovníkům veřejného sektoru, kteří potřebují získat přehled o účetních a daňových povinnostech příjemce dotace.
Program (9,00 – 15,30 HOD)
1. Poskytování dotací podle zákona č. 218/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech
2. Poskytování dotací podle zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů
3. Dotace podrobně z účetního pohledu
dotace s vyúčtováním a bez vyúčtování – co, kdy a jak
dotace investiční a provozní – rozdíly a srovnání
dotace poskytnuté zálohově a zpětně – doporučené postupy
4. Daňový pohled na dotace – záludnosti a časté chyby
5. Diskuse nad konkrétními dotazy z vaší praxe
Další informace
Jako účastník semináře získáte certifikát o jeho absolvování, který můžete uvést ve svém CV – v části o absolvovaných kurzech a školeních. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení po celý den a teplý oběd. Pokud máte dietologická omezení (např. alergie na lepek), uveďte je do poznámky v objednávkovém formuláři, rádi pro Vás zařídíme odpovídající stravu.
Kdo pro vás přednáší
Ing. Simona Pacáková
Simona Pacáková se ve své praxi už více než 20 let specializuje na účetnictví a daně územních samosprávných celků. Je místopředsedkyní metodické rady pro neziskové organizace Svazu účetních a členkou sekce neziskových organizací Komory daňových poradců. Věnuje se také problematice vybraných účetních jednotek a kromě lektorské činnosti se v praxi zabývá přezkoumáním hospodaření územně správních celků.
Místo konání
Brno - Quality Hotel Exhibition Centre**** (dříve Holiday Inn)
Hotel se nachází v těsné blízkosti veletržního a výstavního areálu – Veletrhy Brno, a.s. Seminární a konferenční prostory disponují přírodním osvětlením a bezplatným wi-fi připojením. Lobby bar nabízí velkoplošnou projekci, šipky a kulečník.
Adresa : Křížkovského 20, 603 00 Brno, tel: 543 122 111, https://www.qualityhotelbrnoexhibitioncentre.com/cs/
Doprava: Z Hlavního nádraží tramvají č. 1 na zastávku Mendelovo náměstí a dále autobusem č. 84 na zastávku Velodrom. Pokud cestujete autem, parkovat lze za poplatek v blízkém parkovacím domě nebo zdarma v okolních ulicích.
zobrazit na Google mapě
Litujeme, na tuto akci se již není možné objednat. V případě zájmu o nový termín, kontaktujte náš zákaznický servis.
Děkujeme.