Jak správně řídit zásoby (Proběhlo)
Seminář
Jakou optimální strategii zvolit ke snížení nákladů při řízení a logistice zásob.
Logistika řízení zásob je důležitou součástí strategie většiny podniků, má přímý vliv na marži a zisk. Seminář vás zorientuje v problematice řízení zásob, včetně jejich finančních aspektů a představí vám aplikaci moderních optimálních metod řízení zásob ve firemní praxi.
Místo
Praha - Hotel Alpin Avion
Ceny jsou uvedeny bez DPH. Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky. Nebo získejte každý 15% slevu v případě, že přihlásíte dva nebo více účastníků.
Detaily
Přednáší
Místo
Objednat
ZAMĚŘENÍ SEMINÁŘE
Logistika spočívá v organizaci, plánování, řízení a výkonu toků zboží, přičemž cílem má být splnění všech požadavků zákazníků při minimalizaci vlastních nákladů a kapitálových výdajů. Perfektně zvládnuté řízení logistických procesů se může stát vaší významnou konkurenční výhodou a klíčem k úspěchu firmy.
Seminář se intenzivně věnuje specifickým otázkám optimalizace zásob a je prakticky zaměřen na osvojení praktických metod a systémů řízení zásob . Účastníky postupně seznámí s finančními hledisky řízení zásob, druhy zásob a praktickými přístupy k jejich optimalizaci.
KOHO SEMINÁŘ OSLOVÍ
Seminář Jak správně řídit zásoby je určen střednímu managementu a firemním specialistům v oblasti skladování, výroby, nákupu, prodeje a logistiky. O problematiku se budou zajímat výrobní a obchodní společnosti.
PROGRAM (9,00 – 15,30 HOD)
Podnikový logistický systém
Zásady řízení zásob
Klasifikace zásob
Druhy poptávky
Okamžitá a průměrná zásoba
Bod rozpojení objednávkou zákazníka
Analýzy potřebné pro řízení zásob
Gaussovo rozdělení a řízení zásob
Principy řízení zásob při závislé poptávce
Objednací systémy
Plán potřeby dodávek
Stanovení velikosti dávky a pojistné zásoby
Řízení zásob sortimentu
DALŠÍ INFORMACE
Jako účastník semináře získáte certifikát o jeho absolvování, který můžete uvést ve svém CV – v části o absolvovaných kurzech a školeních. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení po celý den a teplý oběd. Pokud máte dietologická omezení (např. alergie na lepek), uveďte je do poznámky v objednávkovém formuláři, rádi pro Vás zařídíme odpovídající stravu.
Kdo pro vás přednáší
Petr G. Karkovský
Petr Karkovský působil do roku 2004 ve vrcholovém managementu firem v oblasti FMCG, kde získal řadu praktických zkušeností v oblasti projektového řízení a Balance Scorecard. V roce 2012 se stal finalistou soutěže projektový manažer roku. Je členem Komory logistických auditorů ČR, poradcem a auditorem logistiky se zaměřením na oblasti interní logistiky, řízení zásob a plánování výroby.
Místo konání
Praha - Hotel Alpin Avion
Hotel Alpin Avion je situován ve zrekonstruované secesní vile s přilehlou moderní budovou. Má příjemnou rodinnou atmosféru, kterou dotváří zahradní posezení pod širým nebem. Výhodou je jeho poloha poblíž Jižní spojky a v docházkové vzdálenosti (200 m) od stanice metra "C" Kačerov. Konferenční místnost je vybavena moderní technikou, klimatizací a dostatkem denního světla z venkovní terasy.
Adresa : Budějovická 71, Praha 4 - Kačerov, http://www.hotelalpin.cz/
Doprava: Metrem na stanici trasy "C" Kačerov, hotel se nachází cca 200 m od stanice metra – mapu najdete zde . Autem - parkování je možné na hotelovém parkovišti v případě volné kapacity za celodenní poplatek 60,- Kč, případně v okolních ulicích zdarma.