Jak správně elektronizovat spisovou a archivní službu (Proběhlo)
Seminář
Aktuální požadavky na elektronické zpracování dokumentů a jejich efektivní správu včetně eIDAS.
Dokumenty, které v organizacích obíhají a jsou archivovány, nemusejí být jen na papíře. Existuje efektivnější řešení - elektronizace a digitalizace spisové a archivní služby. Předložíme vám ucelený přehled péče o elektronické dokumenty včetně zajištění jejich bezpečnosti, seznámíme vás s aktuálními i připravovanými legislativními požadavky a poskytneme řadu příkladů z praxe.
Místo
Praha - Hotel Occidental****
Ceny jsou uvedeny bez DPH. Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky. Nebo získejte každý 15% slevu v případě, že přihlásíte dva nebo více účastníků.
Detaily
Přednáší
Místo
Objednat
Zaměření semináře
Elektronický podpis (eIDAS), eGovernment, elektronická identita – to jsou jen některé z aktuálních trendů v oblasti péče o elektronické dokumenty ve veřejném sektoru, které jsou spojeny s legislativními požadavky ze strany státu i Evropské unie.
Na našem semináři vám přehledně shrneme tyto legislativní požadavky a přidáme praktické postupy, které můžete využít při nakládání s elektronickými dokumenty a jejich archivaci. Ve druhé části semináře se budeme zabývat nejčastějšími problémy, na které v praxi narážíte a možnostem jejich řešení.
Koho seminář osloví
Seminář Jak správně elektronizovat spisovou a archivní službu je určen organizacím státní správy a samosprávy i dalším organizacím veřejného sektoru.
Program (9,00 – 15,30 HOD)
1) Co a jak evidovat ve spisové službě a co mimo spisovou službu
2) Analogové vs. elektronické vedení spisové služby
3) Bezpečnost u elektronických vs. analogových dokumentů
4) Souhrn právního rámce a jeho připravované změny
Nadnárodní právní rámec (eIDAS, prováděcí akty, ETSI)
Národní právní rámec (archivní zákon a vyhláška, národní standard)
Podzákonné předpisy (spisový řád, spisový a skartační plán)
5) Dopady změn na spisový řád a spisový a skartační plán
6) Kontroly na výkon spisové služby, správní delikty a jejich postihy
7) Nejčastější nejasnosti v praxi a jejich řešení
Příjem dokumentů včetně úplného elektronického podání
Označování a evidence dokumentů
Rozdělování a oběh dokumentů
Tvorba spisu a typového spisu
Vyhotovování vlastních dokumentů
Elektronický podpis, elektronická pečeť a časové razítko
Odesílání dokumentů
Skartační řízení
Očekávaný vývoj v oblasti spisové služby
8) Diskuze
Další informace
Jako účastník semináře získáte certifikát o jeho absolvování, který můžete uvést ve svém CV – v části o absolvovaných kurzech a školeních. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení po celý den a teplý oběd. Pokud máte dietologická omezení (např. alergie na lepek), uveďte je do poznámky v objednávkovém formuláři, rádi pro vás zařídíme odpovídající stravu.
Kdo pro vás přednáší
Jan Frk
Jan Frk je ředitelem divize eGovernment ve společnosti Software602. Působí jako externí poradce pro eGovernment a spisovou službu u řady ústředních orgánů státní správy. Je členem různých odborných organizací, které se věnují oblasti eGovernmentu. Jako akreditovaný lektor oprávněný na základě rozhodnutí MV vykonávat odborná školení a vzdělávací programy se zabývá dlouhodobě lektorskou činností.
Místo konání
Praha - Hotel Occidental****
Hotel se nachází nedaleko centra Prahy. Je v těsné blízkosti dvou stanic metra C a hlavní obchodní a komerční zóny Prahy 4. Seminární a konferenční prostory disponují přírodním osvětlením, bezplatným wi-fi připojením, klimatizací a širokým audiovizuálním vybavením.
Adresa : Na strži 32/1660, 140 00 Praha 4, tel: 296 772 111, www.barcelo.com
Doprava:
MHD: Metrem C na stanici Budějovická a dále jednu stanici autobusem 118, 170, 121 na stanici Krčská, hotel je dále vpravo po směru jízdy - vysoká bílá budova.
Autem: Nejbližší zpoplatněné parkoviště je cca 250 m od hotelu – mapku najdete zde .
zobrazit na Google mapě