Jak sestavit marketingový mix pro rok 2020 (Proběhlo)
Seminář
Účelnost a účinnost off-line a on-line strategií marketingového mixu v éře marketingu 4.0.
Už přemýšlíte, jak budete dělat marketing ve vaší firmě v roce 2020? Sebelépe koncipovaný obchodní koncept může ztroskotat, pokud není uveden na trh vzrušujícím a zároveň fungujícím způsobem - kreativním marketingovým mixem. Zapomeňte na legendární marketingový mix 4P. Přijďte se přesvědčit, že jste doma v aktuálních trendech marketingu, které reagují na překotné změny společnosti, zejména na progresivní digitalizaci ve všech odvětvích.
Místo
Praha - Hotel Occidental****
Ceny jsou uvedeny bez DPH. Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky. Nebo získejte každý 15% slevu v případě, že přihlásíte dva nebo více účastníků.
Detaily
Přednáší
Místo
Objednat
ZAMĚŘENÍ SEMINÁŘE
Společnost se mění a spolu s ní i nároky zákazníků. Marketingové koncepty, které před pár lety spolehlivě „fungovaly“, se dnes na prahu digitální revoluce 4.0 jeví jako úsměvné. Jedna věc se ale nemění - pružná reakce na potřeby zákazníka zůstává základním předpokladem úspěšného obchodu. Zveme vás na malou prověrku marketingové vitality vaší firmy. Seznámíme vás s konkrétními nástroji produktové, cenové, distribuční a komunikační strategie a s principy kreativního přístupu. Společně zhodnotíme účelnost a účinnost vámi využívaných nástrojů v porovnání s aktuálními marketingovými trendy.
KOHO SEMINÁŘ OSLOVÍ
Seminář Jak sestavit marketingový mix pro rok 2020 je určen pro management firem a vedoucí i řadové pracovníky obchodně-marketingových útvarů.
PROGRAM (9,00 – 15,30 HOD)
1. Koncept marketingového mixu
chronologie vývoje jednotlivých typů marketingových mixů
obchodně marketingová vitalita vaší firmy - diagnostické sebehodnocení, diskuse nad výsledky
2. Produktová, cenová a distribuční strategie firmy
kontinuum produkt – služba
pětistupňová analýza produktu – konkurenční výhoda
strategie modrého oceánu – inovace
trendy distribuce – e-shopy
3. Komunikační strategie (komunikační mix)
nástroje off-line komunikace
trendové nástroje on-line komunikace (např. konverzační marketing, konverzační reklama, obsahový marketing apod.)
4. Marketing 4.0 - aktuální trendy v marketingu
5. Praktická část
tvorba marketingových mixů v menších skupinách
prezentace výsledků a zhodnocení
6. Diskuse a sdílení "best practices"
DALŠÍ INFORMACE
Jako účastník semináře získáte certifikát o jeho absolvování, který můžete uvést ve svém CV – v části o absolvovaných kurzech a školeních. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení po celý den a teplý oběd. Pokud máte dietologická omezení (např. alergie na lepek), uveďte je do poznámky v objednávkovém formuláři, rádi pro vás zařídíme odpovídající stravu.
Kdo pro vás přednáší
doc. Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Naděžda Petrů se věnuje problematice obchodního a marketingového řízení firmy od roku 1999. V pozici manažerky marketingu Krahulíku – Masozávodu Krahulčí, obchodní ředitelky divize společnosti Sindat i vedoucí Katedry řízení podniku VŠFS staví obchodně-marketingové plány vždy na základě aktuálních tržních trendů. Kromě výuky předmětů Marketingové řízení podniku, Řízení obchodu či Manažerské minimum lektoruje i další odborné semináře pro podnikatelskou veřejnost.
Místo konání
Praha - Hotel Occidental****
Hotel se nachází nedaleko centra Prahy. Je v těsné blízkosti dvou stanic metra C a hlavní obchodní a komerční zóny Prahy 4. Seminární a konferenční prostory disponují přírodním osvětlením, bezplatným wi-fi připojením, klimatizací a širokým audiovizuálním vybavením.
Adresa : Na strži 32/1660, 140 00 Praha 4, tel: 296 772 111, www.barcelo.com
Doprava:
MHD: Metrem C na stanici Budějovická a dále jednu stanici autobusem 118, 170, 121 na stanici Krčská, hotel je dále vpravo po směru jízdy - vysoká bílá budova.
Autem: Nejbližší zpoplatněné parkoviště je cca 250 m od hotelu – mapku najdete zde .
zobrazit na Google mapě
Litujeme, na tuto akci se již není možné objednat. V případě zájmu o nový termín, kontaktujte náš zákaznický servis.
Děkujeme.