Jak se odlišit od konkurence (Proběhlo)
Seminář
Originální obsah komunikační strategie je cestou, jak se na trhu odlišit od konkurence.
Nelze se spoléhat na to, že kvalita se prodává sama. Konkurence na trhu je obrovská a uspět s vaší značkou a produktem vyžaduje najít klíč k originálnímu oslovení zákazníků, které vás odliší konkurence a zaujme na první pohled. Kreativita řešení je podmínkou, existují ale osvědčené návody a postupy, které vám na vaší cestě k úspěchu ušetří čas i peníze. Nabízíme vám doporučení a tipy od zkušeného lektora.
Termín
Úterý, 9. 11. 2021 | 09:00 - 12:00
Nehodí se Vám termín? Budete moci využít nahrávku, kterou dostanete.
Místo
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Ceny jsou uvedeny bez DPH. Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky. Nebo získejte každý 15% slevu v případě, že přihlásíte dva nebo více účastníků.
Detaily
Přednáší
Pokyny
Objednat
ZAMĚŘENÍ
Žijeme v době hyper konkurence a z pohledu zákazníka je nabídka různých produktů a služeb příliš podobná a obtížně v ní nachází rozdíly. Proto potřebujete, aby právě vaše marketingová komunikace byla originální a zaujala na první pohled . Získejte tipy a doporučení od zkušeného lektora.
Ukážeme, jak svou firmu posunout od “no name” k “love brand”, a to díky content marketingu. Poznáte nové fascinující možnosti komunikace a získáte návody, kde a jak najít ve vaší značce a produktu přidanou hodnotu , která přitáhne zákazníky jako magnet.
KOHO OSLOVÍme
Seminář Jak se odlišit od konkurence je určen obchodním a marketingovým manažerům, manažerům prodeje a pracovníkům zákaznických oddělení. Osloví i jednatele a ředitele.
PROGRAM
Content marketing aneb atraktivní obsah dnes rozhoduje o pevném místě na trhu
Obsahová strategie a její cíle, buďte kreativní
Jaké moderní formáty komunikace se vyplatí využít
Cílová skupina – na koho se vlastně vyplatí zaměřit a oslovit ho?
Změny na trhu v podnikání v dnešní době, jak se z nich poučit
Lze vymyslet unikátní business model?
SWOT analýza a monitoring konkurence
Výzkumy, recenze a reference – jak využít nespokojenost zákazníka
Jak probíhá proces řízení značky – jak to řešíte ve své firmě
Jaké využít komunikační kanály
Halo efekt a jak ho využít v komunikaci značky a v PR
Identita značky a jak se odlišit od konkurence – v čem máte originální design své firmy
DALŠÍ INFORMACE
Jako účastník online semináře získáte certifikát o jeho absolvování, který můžete uvést ve svém CV – v části o absolvovaných kurzech a školeních. V ceně semináře je přednáška a podkladové materiály. Jednoduché technické pokyny, jak se připojit online k přímému přenosu této akce, obdržíte v předstihu od našeho zákaznického servisu.
Kdo pro vás přednáší
Vít Baloušek
Vít Baloušek je nezávislý konzultant a lektor. V marketingu a reklamě působí od roku 1990, pracoval pro mezinárodní reklamní agentury Grey, DDB, Proximity/BBDO a Leo Burnett jako copywriter a creative director. Vydal první příručku o tvorbě reklamy v České republice pod názvem" Žijte a myslete kreativně". Tvoří komplexní vzdělávací programy pro firmy a zabývá se rozvojem týmů. Věnuje se tvorbě a vedení online kurzů a webinářů.
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Přímý přenos tohoto programu můžete sledovat z pohodlí vaší kanceláře nebo z domova online. Bez nutnosti kamkoli dojíždět.
Technické pokyny pro připojení k přímému přenosu od nás v předstihu obdržíte.
Ke sledování budete potřebovat jakékoli zařízení připojené k internetu - počítač, tablet, mobil. V průběhu akce budete moci klást lektorovi otázky, které lektor zodpoví v diskusní části.
Poslech vám zajistí běžné reproduktory, použití sluchátek vám však poskytne větší komfort.
Nezbývá než slovy klasika popřát:
"Ostrý obraz a dobrý zvuk".