Jak řídit vztahy s dodavateli v nákupu (Proběhlo)
Seminář
Snižovat rizika plynoucí se závislosti na dodavatelích vyžaduje systematický přístup.
Myslíte si, že ceny vašich dodavatelů by měly jít dolů a kvalita jejich dodávek nahoru? Umějí vaši nákupčí dobře vyjednávat s dodavateli, dosahovat lepších cen a dodacích podmínek? Přitom efektivita nákupních činností významně ovlivňuje cashflow a profitabilitu. Nabízíme vám účinné metody a doporučení pro lepší řízení vztahu s dodavateli v nákupu.
Místo
Brno - Quality Hotel Exhibition Centre**** (dříve Holiday Inn)
Ceny jsou uvedeny bez DPH. Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky. Nebo získejte každý 15% slevu v případě, že přihlásíte dva nebo více účastníků.
Detaily
Přednáší
Místo
Objednat
Zaměření semináře
Chcete-li dlouhodobě profitovat z kvalitních dodávek, neobejdete se bez péče o rozvoj vztahů se správnými dodavateli . Jak na to?
Ukážeme vám metody, kterými lze dodavatele vybírat, klasifikovat, měřit jejich úroveň a výkonnost . A jaká pravidla se vyplatí ctít při nákupním vyjednávání? Získáte nástroje, jak správným nastavením vztahů s dodavateli dosáhnout zlepšení nákupních procesů a najít tak i cenné úspory.
Koho oslovíme
Seminář Jak řídit vztahy s dodavateli v nákupu je určen pracovníkům nákupních a výrobních oddělení větších firem, zaujme i ředitele, majitele a finanční manažery menších firem.
Program (9,00 – 15,30 HOD)
1. Nákup versus dodavatelé a související rizika
činnosti k dodavatelům v procesu nákupu
strategické a operativní nástroje při řízení dodavatelů (ABC a XYZ)
rizika a zmírnění jejich dopadů
2. Jak dodavatele je vybrat, klasifikovat, hodnotit
výběr a klasifikace dodavatelů
metody pro hodnocení dodavatelů
strategie výběru dodavatelů v 21.století
3. Dodavatelé: jak s nimi komunikovat
pravidla správné komunikace pro vyjednávání
pravidla obchodního jednání (příprava, stanovení cílů, volba strategií, průběh)
Další informace
Jako účastník semináře získáte certifikát o jeho absolvování, který můžete uvést ve svém CV – v části o absolvovaných kurzech a školeních. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení po celý den a teplý oběd. Pokud máte dietologická omezení (např. alergie na lepek), uveďte je do poznámky v objednávkovém formuláři, rádi pro vás zařídíme odpovídající stravu.
Kdo pro vás přednáší
Ing. David Pinka
David Pinka je zkušeným manažerem obchodních vztahů v logistických a nákupních procesech. Jako procesní analytik se specializuje na logistické procesy (přeprava, distribuce, manipulace, skladování, obaly a balení, pronájmy a údržbu manipulační techniky) a na procesní řízení v oblasti nákupních strategií. Má praktické zkušenosti z různých manažerských pozic (ředitel logistiky a nákupu, technický ředitel, ředitel strategie logistiky) v oblasti průmyslu i obchodu. Studoval ekonomii a management na ČVUT v Praze a MBA na Prague International Business School.
Místo konání
Brno - Quality Hotel Exhibition Centre**** (dříve Holiday Inn)
Hotel se nachází v těsné blízkosti veletržního a výstavního areálu – Veletrhy Brno, a.s. Seminární a konferenční prostory disponují přírodním osvětlením a bezplatným wi-fi připojením. Lobby bar nabízí velkoplošnou projekci, šipky a kulečník.
Adresa : Křížkovského 20, 603 00 Brno, tel: 543 122 111, https://www.qualityhotelbrnoexhibitioncentre.com/cs/
Doprava: Z Hlavního nádraží tramvají č. 1 na zastávku Mendelovo náměstí a dále autobusem č. 84 na zastávku Velodrom. Pokud cestujete autem, parkovat lze za poplatek v blízkém parkovacím domě nebo zdarma v okolních ulicích.
zobrazit na Google mapě