Jak řídit vztahy s dodavateli v nákupu (Proběhlo)
Seminář
Snižovat rizika plynoucí se závislosti na dodavatelích vyžaduje systematický přístup.
Myslíte si, že ceny vašich dodavatelů by měly jít dolů a kvalita jejich dodávek nahoru? Umějí vaši nákupčí dobře vybírat, třídit a hodnotit dodavatele, a tak si připravit lepší vyjednávací pozici pro zajištění požadovaných obchodních podmínek? Efektivita nákupních činností významně ovlivňuje cashflow i profitabilitu. Nabízíme vám účinné metody a doporučení pro lepší řízení vztahů s dodavateli v nákupu.
Termín
1. blok: čtvrtek, 12. 5. 2022 | 10:00 - 12:002. blok: čtvrtek, 12. 5. 2022 | 13:00 - 15:00
Nehodí se vám termín? Budete moci využít nahrávku, kterou dostanete.
Místo
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky. Anebo získejte každý 15% slevu, pokud přihlásíte dva nebo více účastníků. Ceny jsou uvedeny bez DPH.
Detaily
Přednáší
Pokyny
Objednat
ZAMĚŘENÍ
Chcete-li dlouhodobě profitovat z kvalitních dodávek a přinášet zákazníkům udržitelnou kvalitu, neobejdete se bez péče o rozvoj vztahů se správnými dodavateli . Jak na to?
Ukážeme vám metody, kterými lze dodavatele vybírat, klasifikovat, měřit jejich úroveň a výkonnost . A jaká pravidla se vyplatí ctít při nákupním vyjednávání? Získáte nástroje, jak správným nastavením vztahů s dodavateli dosáhnout zlepšení nákupních procesů a najít tak i cenné úspory.
KOHO OSLOVÍme
Seminář Jak řídit vztahy s dodavateli v nákupu je určen pracovníkům nákupních a výrobních oddělení větších firem, zaujme i ředitele, majitele a finanční manažery menších firem.
PROGRAM
1. Nákup versus dodavatelé a související rizika
činnosti k dodavatelům v procesu nákupu
strategické a operativní nástroje při řízení dodavatelů (ABC a XYZ)
rizika a zmírnění jejich dopadů
2. Jak dodavatele vybírat, klasifikovat a hodnotit
výběr a klasifikace dodavatelů
metody pro hodnocení dodavatelů
strategie výběru dodavatelů v 21.století
3. Dodavatelé: jak s nimi komunikovat
pravidla správné komunikace pro vyjednávání
pravidla obchodního jednání (příprava, stanovení cílů, volba strategií, průběh)
DALŠÍ INFORMACE
Jako účastník online semináře certifikát o jeho absolvování, který můžete uvést ve svém CV – v části o absolvovaných kurzech a školeních. V ceně semináře je přednáška a podkladové materiály. Jednoduché technické pokyny, jak se připojit online k přímému přenosu této akce, obdržíte v předstihu od našeho zákaznického servisu.
Kdo pro vás přednáší
Ing. David Pinka
David Pinka je zkušeným manažerem obchodních vztahů v logistických a nákupních procesech. Jako procesní analytik se specializuje na logistické procesy (přeprava, distribuce, manipulace, skladování, obaly a balení, pronájmy a údržbu manipulační techniky) a na procesní řízení v oblasti nákupních strategií. Má praktické zkušenosti z různých manažerských pozic (ředitel logistiky a nákupu, technický ředitel, ředitel strategie logistiky) v oblasti průmyslu i obchodu. Studoval ekonomii a management na ČVUT v Praze a MBA na Prague International Business School.
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Přímý přenos tohoto programu můžete sledovat z pohodlí vaší kanceláře nebo z domova online. Bez nutnosti kamkoli dojíždět.
Technické pokyny pro připojení k přímému přenosu od nás v předstihu obdržíte.
Ke sledování budete potřebovat jakékoli zařízení připojené k internetu - počítač, tablet, mobil. V průběhu akce budete moci klást lektorovi otázky, které lektor zodpoví v diskusní části.
Poslech vám zajistí běžné reproduktory, použití sluchátek vám však poskytne větší komfort.
Nezbývá než slovy klasika popřát:
"Ostrý obraz a dobrý zvuk".