Jak řídit tým v hybridním prostředí (Proběhlo)
Seminář
Využijte hybridního prostředí k posílení týmové spolupráce a efektivity.
Mnozí zaměstnavatelé pokračují i po skončení covidových uzávěr v nových příležitostech, které nabízejí hybridní formy práce. Ty mají ovšem i svá úskalí. Jak správně a účelně zapojit do týmové práce zaměstnance přítomné na pracovišti i ty připojené online? Jak dobře komunikovat, hodnotit výsledky práce a získávat zpětnou vazbu? Právě na tyto nové výzvy se zaměří náš webinář a nabídne odpovědi i sdílení zkušeností z praxe.
Termín
1. blok: středa, 20. 7. 2022 | 10:00 - 12:002. blok: středa, 20. 7. 2022 | 13:00 - 15:00
Nehodí se vám termín? Budete moci během 14 dnů využít nahrávku.
Místo
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky. Nebo získejte každý 15% slevu v případě, že přihlásíte dva nebo více účastníků. Ceny jsou uvedeny bez DPH.
Detaily
Přednáší
Pokyny
Objednat
ZAMĚŘENÍ
Nepřehlédnutelným důsledkem pandemie koronaviru bylo skokové zavádění práce z domova, které v mnoha firmách a organizacích přetrvává nebo se mění na hybridní formy práce. Na tyto nečekané nároky řízení na dálku se manažeři mnohdy neměli čas připravit. Nabízíme kuchařku zásad a pravidel řízení týmů v hybridním prostředí .
Ukážeme, jak sladit čas a priority přítomných i online kolegů, jak efektivně komunikovat a jakým způsobem nastavit a kontrolovat cíle. Zaměříme se na to, jak vyvážit zapojení osobně přítomných i online zapojených kolegů do týmové spolupráce a neopomeneme možnosti zpětné vazby po skončení hybridní schůzky.
KOHO OSLOVÍme
Seminář Jak řídit tým v hybridním prostředí je určen pro vedoucí manažery na všech úrovních řízení ve všech typech organizací.
PROGRAM
Hybridní práce a její specifika
Principy vedení lidí na dálku
Komunikace online versus komunikace v hybridním prostředí
Jak správně motivovat zaměstnance v online a v hybridním prostředí
Zásady komunikace na hybridních poradách
Nastavení cílů a jejich kontrola – specifika hybridního prostředí
Zpětná vazba v hybridním prostředí
Dotazy a diskuse
DALŠÍ INFORMACE
Jako účastník online semináře získáte certifikát o jeho absolvování, který můžete uvést ve svém CV – v části o absolvovaných kurzech a školeních. V ceně semináře je přednáška a podkladové materiály. Jednoduché technické pokyny, jak se připojit online k přímému přenosu této akce, obdržíte v předstihu od našeho zákaznického servisu.
Kdo pro vás přednáší
Ing. Kateřina Legnerová, Ph.D., MBA
Kateřina Legnerová je dlouholetou odbornicí v oblasti HR, koučkou a konzultantkou, působící na Katedře personalistiky VŠE v Praze, zároveň i ředitelkou Akademie personalistiky. Dlouhodobě působila v bankovnictví na manažerských pozicích, zejména v oblasti retailového obchodu. Má hluboké znalosti v oblasti personalistiky, vedení lidí a vyjednávání jak v rovině teoretické, tak praktické.
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Přímý přenos tohoto programu můžete sledovat z pohodlí vaší kanceláře nebo z domova online. Bez nutnosti kamkoli dojíždět.
Technické pokyny pro připojení k přímému přenosu od nás v předstihu obdržíte.
Ke sledování budete potřebovat jakékoli zařízení připojené k internetu - počítač, tablet, mobil. V průběhu akce budete moci klást lektorovi otázky, které lektor zodpoví v diskusní části.
Poslech vám zajistí běžné reproduktory, použití sluchátek vám však poskytne větší komfort.
Nezbývá než slovy klasika popřát:
"Ostrý obraz a dobrý zvuk".
Litujeme, na tuto akci se již není možné objednat. V případě zájmu o nový termín, kontaktujte náš zákaznický servis.
Děkujeme.