Menu

Jak řešit stížnosti na poskytovatele zdravotní péče (Proběhlo)

Seminář

Řešení stížností ve zdravotnictví pohledem nemocničního ombudsmana.

Online

Každé zdravotnické zařízení, ať už má svého ombudsmana či nikoliv, se musí zabývat stížnostmi pacientů. Podcenění této agendy může vést ke zbytečným soudním sporům a poškození dobrého jména organizace. Na semináři odkryjeme, proč a jak vznikají konfliktní situace ve zdravotnictví. Projdeme si současnou legislativu a na konkrétních příkladech ukážeme, jak jednotlivé konflikty efektivně řešit.

Termín
1. blok:středa, 3. 4. 2024 | 09:00 - 11:00
2. blok:středa, 3. 4. 2024 | 12:00 - 14:00

Nehodí se vám termín? Budete moci během 14 dnů využít nahrávku.

Místo
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Cena
4 490 Kč

Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky. Anebo získejte každý 15% slevu, pokud přihlásíte dva nebo více účastníků. Ceny jsou uvedeny bez DPH.

Detaily Přednáší Pokyny Objednat

Litujeme, na tuto akci se již není možné objednat. V případě zájmu o nový termín, kontaktujte náš zákaznický servis.

Děkujeme.

Nahoru