Jak provést hodnocení zaměstnanců a stanovit jim cíle - 2denní (Proběhlo)
Kurz
Nastavte správně systém hodnocení zaměstnanců a vyzkoušejte si modelové situace při vedení hodnoticího pohovoru včetně jejich řešení.
Právě nyní potřebujete s každým zaměstnancem shrnout práci a výsledky za celý uplynulý rok 2016 a hledáte inspiraci, jak již zavedený proces hodnocení významně vylepšit. Případně vám dosud efektivní systém hodnocení chybí. Na našem dvoudenním semináři vám představíme praktické systémy hodnocení včetně metodiky vedení hodnoticích rozhovorů, které si budete moci v rámci interaktivního workshopu sami vyzkoušet.
Termín
1. 12. 2016 - 2. 12. 2016
Místo
Praha - Hotel Occidental****
Ceny jsou uvedeny bez DPH. Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky. Nebo získejte každý 15% slevu v případě, že přihlásíte dva nebo více účastníků.
Výhoda: Využijte nabídku dvoudenního školení včetně praktického workshopu za zvýhodněnou cenu.
Detaily
Přednáší
Místo
Objednat
ZAMĚŘENÍ SEMINÁŘE
Budeme se věnovat nastavení procesu celoročního hodnocení výkonu zaměstnanců. V rámci druhého dne probereme nácvik a vedení hodnoticích rozhovorů. Pouze správně vedený hodnoticí rozhovor zasazený do vhodně nastaveného a uceleného systému hodnocení vám pomůže zvýšit angažovanost pracovníků.
Představíme vám systém hodnocení, který můžete ihned aplikovat v praxi. Umožní vám rozpoznat klíčové pracovníky a talenty, ale i ty, u kterých hrozí odchod. Metody a nástroje, s nimiž vás seznámíme, si můžete prakticky vyzkoušet v druhém dni semináře na našem interaktivním workshopu.
KOHO SEMINÁŘ OSLOVÍ
Seminář Jak provést hodnocení zaměstnanců a stanovit jim cíle je určen pro personalisty, specialisty řízení lidských zdrojů a dále pro ředitele a další vedoucí pracovníky všech typů organizací soukromého i veřejného sektoru.
Program
1. den (9,00 – 15,30 hod)
1. Příprava procesu hodnocení - nastavení cílů
Cíl zavedení hodnotícího procesu, aneb proč jej ve firmě zavádíme nebo používáme
2. Metody využívané pro hodnocení
Přehled vhodných metod (od komplexního procesu ke každodenní práci manažera)
Odlišnosti v různých odvětvích a na různých pracovních pozicích
3. Příprava na zavedení procesu hodnocení
Školení manažerů i pracovníků
Zásadní význam komunikace
4. Vlastní průběh hodnocení
Nastavení jednotlivých kroků
Hodnoticí rozhovory – praktické příklady a nácvik
5. Kalibrace a zpětná vazba
Osvědčené postupy a pravidla při poskytování konstruktivní zpětné vazby
6. Další návaznosti výstupů hodnocení
Příprava dalšího rozvoje
Školení zaměstnanců
Plánování nástupnictví
7. Diskuze a sdílení nejlepší praxe
2. den (9,00 - 15,30 hod)
1. Komunikace – základ hodnoticího rozhovoru
Hlavní zásady komunikace
Konstruktivní zpětná vazba
2. Modelové situace nastavení cílů
Nastavení cílů pro konkrétní pozice
Vyhodnocení plnění a návaznosti
3. Modelové situace vedení hodnoticího rozhovoru
Ukázky z praxe
Nácvik hodnoticích rozhovorů
Vyhodnocení a zpětná vazba
4. Problémové oblasti při hodnocení
Nácvik obtížných rozhovorů
5. Diskuze a sdílení nejlepší praxe
DALŠÍ INFORMACE
Jako účastník semináře získáte certifikát o jeho absolvování, který můžete uvést ve svém CV – v části o absolvovaných kurzech a školeních. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení po celý den a teplý oběd. Pokud máte dietologická omezení (např. alergie na lepek), uveďte je do poznámky v objednávkovém formuláři, rádi pro Vás zařídíme odpovídající stravu.
Kdo pro vás přednáší
Ing. Kateřina Legnerová, Ph.D., MBA
Kateřina Legnerová má dlouholeté zkušenosti z oblasti vedení lidí i řízení lidských zdrojů. Dvacet let působila na manažerských pozicích ve finančním sektoru včetně pozice personální ředitelky. V současné době se věnuje poradenství a školící činnosti v oblasti personalistiky a managementu. Vyučuje personální řízení na VŠE a UK v Praze, aktivně školí personalisty i manažery.
Místo konání
Praha - Hotel Occidental****
Hotel se nachází nedaleko centra Prahy. Je v těsné blízkosti dvou stanic metra C a hlavní obchodní a komerční zóny Prahy 4. Seminární a konferenční prostory disponují přírodním osvětlením, bezplatným wi-fi připojením, klimatizací a širokým audiovizuálním vybavením.
Adresa : Na strži 32/1660, 140 00 Praha 4, tel: 296 772 111, www.barcelo.com
Doprava:
MHD: Metrem C na stanici Budějovická a dále jednu stanici autobusem 118, 170, 121 na stanici Krčská, hotel je dále vpravo po směru jízdy - vysoká bílá budova.
Autem: Nejbližší zpoplatněné parkoviště je cca 250 m od hotelu – mapku najdete zde .
zobrazit na Google mapě