Jak postavit obchodně-marketingový plán pro rok 2022 (Proběhlo)
Seminář
Právě teď je ideální čas na přípravu ambiciózního, a přitom realistického a měřitelného marketingového plánu.
Kdo je vaším aktuálním zákazníkem, jak se v průběhu posledního roku změnilo jeho nákupní chování a jakou konkurenční výhodu mu nabízíte? Jaké informace můžete a musíte vyhodnocovat, abyste správně nastavili obchodní a marketingové cíle? Odpovědí nejen na tyto otázky je kvalitně připravený obchodně-marketingový plán. Očekáváte-li v roce 2022 obchodní úspěch, naplánujte, jak se k němu dostat.
Termín
1. blok: čtvrtek, 2. 9. 2021 | 10:00 - 12:002. blok: čtvrtek, 2. 9. 2021 | 13:00 - 15:00
Nehodí se vám termín? Budete moci využít nahrávku, kterou dostanete.
Místo
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky. Anebo získejte každý 15% slevu, pokud přihlásíte dva nebo více účastníků. Ceny jsou uvedeny bez DPH.
Detaily
Přednáší
Pokyny
Objednat
ZAMĚŘENÍ
Je nejvyšší čas navrhnout obchodní a marketingové taktiky, které bude vaše společnost uplatňovat v roce 2022 . Nejen v malých a středních firmách se často plánování obchodně-marketingových strategií podceňuje a zakládá se spíš na intuici než na exaktních přístupech.
Provedeme vás strukturou a obsahovou náplní obchodně-marketingového plánu , který vede k naplnění stanovených měřitelných cílů. Vše si ověříme na konkrétních příkladech plánů reálných firem. Zaměříme se také na vaše vlastní marketingové výzvy a sdílení zkušeností z praxe.
KOHO OSLOVÍme
Seminář Jak postavit obchodně-marketingový plán pro rok 2022 je určen obchodním a marketingovým manažerům firem, osloví i další vedoucí manažery včetně majitelů a jednatelů firem.
PROGRAM
1. Jak diagnostikovat obchodně-marketingovou vitalitu firmy
diagnostické sebehodnocení – jak ho provést, diskuse nad stávajícími výsledky
potřeby, požadavky, očekávání vytipovaného zákaznického segmentu
konkurenční výhoda – máte ji?
2. Obchodní management a obchodní plán
druhy obchodních plánů a východiska pro jejich tvorbu
marketing management – analýzy trhu, marketingové mixy 4C, 4E, 4S
3. Příprava obchodně-marketingového plánu pro rok 2022
vize, mise, cíle – jak je (re)definovat
strategie naplňování cílů (definování výrobkových skupin, určení teritorií, určení zákaznických segmentů, určení osobní odpovědnosti, tvorba a stanovení cenové politiky, volba distribuční strategie, volba komunikačního mixu)
rozpočtování, zpětná vazba a implementace
DALŠÍ INFORMACE
Jako účastník online semináře certifikát o jeho absolvování, který můžete uvést ve svém CV – v části o absolvovaných kurzech a školeních. V ceně semináře je přednáška a podkladové materiály. Jednoduché technické pokyny, jak se připojit online k přímému přenosu této akce, obdržíte v předstihu od našeho zákaznického servisu.
Kdo pro vás přednáší
doc. Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Naděžda Petrů se věnuje problematice obchodního a marketingového řízení firmy od roku 1999. V pozici manažerky marketingu Krahulíku – Masozávodu Krahulčí, obchodní ředitelky divize společnosti Sindat i vedoucí Katedry řízení podniku VŠFS staví obchodně-marketingové plány vždy na základě aktuálních tržních trendů. Kromě výuky předmětů Marketingové řízení podniku, Řízení obchodu či Manažerské minimum lektoruje i další odborné semináře pro podnikatelskou veřejnost.
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Přímý přenos tohoto programu můžete sledovat z pohodlí vaší kanceláře nebo z domova online. Bez nutnosti kamkoli dojíždět.
Technické pokyny pro připojení k přímému přenosu od nás v předstihu obdržíte.
Ke sledování budete potřebovat jakékoli zařízení připojené k internetu - počítač, tablet, mobil. V průběhu akce budete moci klást lektorovi otázky, které lektor zodpoví v diskusní části.
Poslech vám zajistí běžné reproduktory, použití sluchátek vám však poskytne větší komfort.
Nezbývá než slovy klasika popřát:
"Ostrý obraz a dobrý zvuk".
Litujeme, na tuto akci se již není možné objednat. V případě zájmu o nový termín, kontaktujte náš zákaznický servis.
Děkujeme.