Jak postavit obchodně-marketingový plán pro rok 2019 (Proběhlo)
Seminář
Cože, plánování příštího roku startuje už nyní? Jistě! Připravte pro firmu ambiciózní, avšak realistický a měřitelný prodejní plán.
Kdo je naším zákazníkem a jaká jsou jeho očekávání? Jakou konkurenční výhodu mu nabízíme? Jaké informace můžeme a musíme vyhodnocovat, abychom správně nastavili obchodní a marketingové cíle? Máme vhodně definovány strategie podle jednotlivých nástrojů marketingového mixu? Tyto otázky zodpoví jen kvalitní obchodně-marketingový plán. Očekáváme-li v roce 2019 úspěch, musíme naplánovat, jak se k němu dostat.
Místo
Brno - Quality Hotel Exhibition Centre**** (dříve Holiday Inn)
Ceny jsou uvedeny bez DPH. Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky.
Nebo získejte každý 15% slevu v případě, že přihlásíte dva nebo více účastníků.
Detaily
Přednáší
Místo
Objednat
Zaměření semináře
Je nejvyšší čas rozhodnout, jaké obchodní a marketingové taktiky budete ve firmě uplatňovat v roce 2019. Především v malých a středních firmách bývá často plánování obchodně-marketingových strategií podceňováno a je založeno spíše na intuici než na exaktních přístupech.
Provedeme vás detailně objektivní strukturou a obsahovou náplní obchodně-marketingového plánu , který vede k cíli. Vše si ověříme na konkrétních příkladech plánů reálných firem. Budete moci konzultovat i marketingové výzvy svých firem a sdílet vlastní zkušenosti se zkušenostmi ostatních ve workshopu.
Koho seminář osloví
Seminář Jak postavit obchodně-marketingový plán pro rok 2019 je určen pro majitele a ředitele firem, vedoucí i řadové pracovníky obchodních a marketingových útvarů.
Program (9,00 – 15,30 HOD)
1. část – Obchodně-marketingová vitalita firmy
Diagnostické sebehodnocení – jak ho provést, diskuse nad stávajícími výsledky
Potřeby, požadavky, očekávání vytipovaného zákaznického segmentu
Konkurenční výhoda – máme ji?
2. část – Obchodní a marketingové řízení
Obchodní management, obchodní plán (druhy obchodních plánů a východiska pro jejich tvorbu)
Marketing management (analýzy trhu, marketingové mixy 4C, 4E, 4S)
3. část – Příprava obchodně-marketingového plánu pro rok 2019
Vize, mise, cíle – jak je (re)definovat
Strategie naplňování cílů (definování výrobkových skupin, určení teritorií, určení zákaznických segmentů, určení osobní odpovědnosti, tvorba a stanovení cenové politiky, volba distribuční strategie, volba komunikačního mixu)
Rozpočtování, zpětná vazba a implementace
MEDIÁLNÍ PARTNER
Další informace
Jako účastník semináře získáte certifikát o jeho absolvování, který můžete uvést ve svém CV – v části o absolvovaných kurzech a školeních. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení po celý den a teplý oběd. Pokud máte dietologická omezení (např. alergie na lepek), uveďte je do poznámky v objednávkovém formuláři, rádi pro Vás zařídíme odpovídající stravu.
Kdo pro vás přednáší
doc. Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Naděžda Petrů se věnuje problematice obchodního a marketingového řízení firmy od roku 1999. V pozici manažerky marketingu Krahulíku – Masozávodu Krahulčí, obchodní ředitelky divize společnosti Sindat i vedoucí Katedry řízení podniku VŠFS staví obchodně-marketingové plány vždy na základě aktuálních tržních trendů. Kromě výuky předmětů Marketingové řízení podniku, Řízení obchodu či Manažerské minimum lektoruje i další odborné semináře pro podnikatelskou veřejnost.
Místo konání
Brno - Quality Hotel Exhibition Centre**** (dříve Holiday Inn)
Hotel se nachází v těsné blízkosti veletržního a výstavního areálu – Veletrhy Brno, a.s. Seminární a konferenční prostory disponují přírodním osvětlením a bezplatným wi-fi připojením. Lobby bar nabízí velkoplošnou projekci, šipky a kulečník.
Adresa : Křížkovského 20, 603 00 Brno, tel: 543 122 111, https://www.qualityhotelbrnoexhibitioncentre.com/cs/
Doprava: Z Hlavního nádraží tramvají č. 1 na zastávku Mendelovo náměstí a dále autobusem č. 84 na zastávku Velodrom. Pokud cestujete autem, parkovat lze za poplatek v blízkém parkovacím domě nebo zdarma v okolních ulicích.
zobrazit na Google mapě
Litujeme, na tuto akci se již není možné objednat. V případě zájmu o nový termín, kontaktujte náš zákaznický servis.
Děkujeme.