Jak postavit obchodně-marketingový plán pro rok 2018 (Proběhlo)
Seminář
Cože, plánování příštího roku startuje už nyní? Jistě! Připravte pro firmu ambiciózní, avšak realistický a měřitelný prodejní plán.
Kdo je naším zákazníkem a jaká jsou jeho očekávání? Jakou konkurenční výhodu mu nabízíme? Jaké informace můžeme a musíme vyhodnocovat, abychom správně nastavili obchodní a marketingové cíle? Máme vhodně definovány strategie podle jednotlivých nástrojů marketingového mixu? Tyto otázky zodpoví jen kvalitní obchodně-marketingový plán. Očekáváme-li v roce 2018 úspěch, musíme naplánovat, jak se k němu dostat.
Místo
Praha - Hotel Occidental****
Ceny jsou uvedeny bez DPH. Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky.
Nebo získejte každý 15% slevu v případě, že přihlásíte dva nebo více účastníků.
Detaily
Přednáší
Místo
Objednat
Zaměření semináře
Je nejvyšší čas rozhodnout, jaké obchodní a marketingové taktiky budete ve firmě uplatňovat v roce 2018. Především v malých a středních firmách bývá často plánování obchodně-marketingových strategií podceňováno a je založeno spíše na intuici než na exaktních přístupech.
Provedeme vás detailně objektivní strukturou a obsahovou náplní obchodně-marketingového plánu , který vede k cíli. Vše si ověříme na konkrétních příkladech plánů reálných firem. Budete moci konzultovat i marketingové výzvy svých firem a sdílet vlastní zkušenosti se zkušenostmi ostatních ve workshopu.
Koho seminář osloví
Seminář Jak postavit obchodně-marketingový plán pro rok 2018 je určen pro majitele a ředitele firem, vedoucí i řadové pracovníky obchodních a marketingových útvarů.
Program (9,00 – 15,30 HOD)
1. část – Obchodně-marketingová vitalita firmy
Diagnostické sebehodnocení – jak ho provést, diskuse nad stávajícími výsledky
Potřeby, požadavky, očekávání vytipovaného zákaznického segmentu
Konkurenční výhoda – máme ji?
2. část – Obchodní a marketingové řízení
Obchodní management, obchodní plán (druhy obchodních plánů a východiska pro jejich tvorbu)
Marketing management (analýzy trhu, marketingové mixy 4C, 4E, 4S)
3. část – Příprava obchodně-marketingového plánu pro rok 2018
Vize, mise, cíle – jak je (re)definovat
Strategie naplňování cílů (definování výrobkových skupin, určení teritorií, určení zákaznických segmentů, určení osobní odpovědnosti, tvorba a stanovení cenové politiky, volba distribuční strategie, volba komunikačního mixu)
Rozpočtování, zpětná vazba a implementace
Další informace
Jako účastník semináře získáte CERTIFIKÁT o jeho absolvování. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení po celý den a teplý oběd.
Kdo pro vás přednáší
doc. Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Naděžda Petrů se věnuje problematice obchodního a marketingového řízení firmy od roku 1999. V pozici manažerky marketingu Krahulíku – Masozávodu Krahulčí, obchodní ředitelky divize společnosti Sindat i vedoucí Katedry řízení podniku VŠFS staví obchodně-marketingové plány vždy na základě aktuálních tržních trendů. Kromě výuky předmětů Marketingové řízení podniku, Řízení obchodu či Manažerské minimum lektoruje i další odborné semináře pro podnikatelskou veřejnost.
Místo konání
Praha - Hotel Occidental****
Hotel se nachází nedaleko centra Prahy. Je v těsné blízkosti dvou stanic metra C a hlavní obchodní a komerční zóny Prahy 4. Seminární a konferenční prostory disponují přírodním osvětlením, bezplatným wi-fi připojením, klimatizací a širokým audiovizuálním vybavením.
Adresa : Na strži 32/1660, 140 00 Praha 4, tel: 296 772 111, www.barcelo.com
Doprava:
MHD: Metrem C na stanici Budějovická a dále jednu stanici autobusem 118, 170, 121 na stanici Krčská, hotel je dále vpravo po směru jízdy - vysoká bílá budova.
Autem: Nejbližší zpoplatněné parkoviště je cca 250 m od hotelu – mapku najdete zde .
zobrazit na Google mapě
Litujeme, na tuto akci se již není možné objednat. V případě zájmu o nový termín, kontaktujte náš zákaznický servis.
Děkujeme.