Jak optimalizovat nákupní proces ve firmě (Proběhlo)
Seminář
Levně nakoupit není hlavní priorita – klíčem je umět komplexně řídit proces nákupu.
Nákup zásadně ovlivňuje výši nákladů a tím i celkovou výkonovou efektivitu firmy. Zaměříme se na to, jak správně určit interní potřeby nákupu, jak vybírat a hodnotit dodavatele, jak nakládat se zásobami s využitím strategických i operativních metod. Získejte od experta okamžitě využitelné znalosti a dovednosti, které se osvědčily v praxi mnoha společností.
Termín
Středa, 3. 11. 2021 | 09:00 - 15:30
Místo
Brno – Hotel Avanti
Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky. Anebo získejte každý 15% slevu, pokud přihlásíte dva nebo více účastníků. Ceny jsou uvedeny bez DPH.
Detaily
Přednáší
Místo
Objednat
ZAMĚŘENÍ
Nákupní proces nabízí každé společnosti, která chce být tzv. „štíhlá“, značný potenciál úspor díky často přehlíženým možnostem. Klíčem je efektivní ř ízení nákupních činností, které vede ke stlačení nákladů a zvýšení profitability.
Poskytneme vám nástroje, jak správně určit interní potřebu nákupu z hlediska množství, kvality, ceny a načasování dodávky. Poradíme, jak vybrat a řídit správné dodavatele, jak měřit úroveň a výkonnost nákupních aktivit. Upozorníme na inovativní metody řízení zásob, které skutečně fungují.
KOHO OSLOVÍme
Seminář Jak optimalizovat nákupní proces ve firmě je určen pracovníkům nákupních a výrobních oddělení větších firem, zaujme však i ředitele, majitele a finanční manažery menších firem.
PROGRAM
1. Nákup jako proces – jak ho efektivně řídit
role a pozice nákupu ve firmě
řízení a činnosti v procesu nákupu
praktické metody pro zvyšování efektivity nákupu
2. Využití strategických a operativních nástrojů a metod nákupu
strategie řízení, pravidla a organizace nákupního procesu
Paretovo pravidlo, metodika ABC a XYZ v nákupu
jaké zvolit strategie při výběru dodavatelů
komoditní strategie
3. Řízení zásob a jejich provázanost s nákupem
klasifikace zásob je nutný základ
modely řízení zásob a jejich využitelnost ve vaší praxi
analýzy pro řízení zásob – proč a jak je použít
pojistná zásoba a její úloha
4. Dodavatelé – jak je vybrat a hodnotit
kvalifikace dodavatelů
metody a nástroje pro hodnocení dodavatelů
5. Controlling nákupu
základní principy měření výkonnosti procesu nákupu
správně zvolená KPI pro proces nákupu
DALŠÍ INFORMACE
Jako účastník semináře získáte certifikát o jeho absolvování, který můžete uvést ve svém CV – v části o absolvovaných kurzech a školeních. V ceně semináře jsou přednáška, podkladové materiály a občerstvení. Pokud máte dietologická omezení (např. alergie na lepek), uveďte je do poznámky v objednávkovém formuláři, rádi pro vás zařídíme odpovídající stravu.
Kdo pro vás přednáší
Ing. David Pinka
David Pinka je zkušeným manažerem obchodních vztahů v logistických a nákupních procesech. Jako procesní analytik se specializuje na logistické procesy (přeprava, distribuce, manipulace, skladování, obaly a balení, pronájmy a údržbu manipulační techniky) a na procesní řízení v oblasti nákupních strategií. Má praktické zkušenosti z různých manažerských pozic (ředitel logistiky a nákupu, technický ředitel, ředitel strategie logistiky) v oblasti průmyslu i obchodu. Studoval ekonomii a management na ČVUT v Praze a MBA na Prague International Business School.
Místo konání
Brno – Hotel Avanti
Hotel AVANTI leží v klidném prostředí blízko parku Lužánky, nedaleko centra Brna. Seminární a konferenční prostory disponují přírodním osvětlením a bezplatným wi-fi připojením. Hotel nabízí mimo jiné bowling s barem a dvěma bowlingovými drahami.
Adresa : Střední 61, 602 00 Brno-Královo Pole, tel: 541 510 111, https://www.hotelavanti.cz/
Doprava: MHD: Od hlavního nádraží ČD tramvají č. 1, zastávka Hrnčířská, dále pěšky cca 450 metrů. Pokud cestujete autem, parkovat lze za poplatek na parkovišti přímo před hotelem nebo zdarma v okolních ulicích. Mapu najdete zde.
zobrazit na Google mapě