Jak na trolly, hatery a agresory na sociálních sítích (Proběhlo)
Seminář
Kritika a negace se na sociálních sítích šíří jako požár, jak ho nerozfoukat, ale sfouknout?
Komunikace na sociálních sítích vyžaduje zvláštní obezřetnost při reakcích na záměrně poškozující příspěvky a komentáře. Těm se nelze nikdy vyhnout, naopak se rychle šíří. Co na trolly, hatery a agresory platí? Kdy se vyplatí je ignorovat a kdy je naopak nutné razantně zakročit? Ptejte se zkušeného znalce online prostoru a komunikace na sociálních sítích.
Termín
Pondělí, 21. 3. 2022 | 13:00 - 16:00
Nehodí se Vám termín? Budete moci využít nahrávku, kterou dostanete.
Místo
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky. Nebo získejte každý 15% slevu v případě, že přihlásíte dva nebo více účastníků. Ceny jsou uvedeny bez DPH.
Detaily
Přednáší
Pokyny
Objednat
ZAMĚŘENÍ
Sociální sítě vám zajistí okamžitou pozornost, ale negativní energie se jejich prostřednictvím šíří doslova virální rychlostí. Ať už jde o nespokojeného klienta nebo záměrně poškozující komentář, vaše reakce na ně může situaci uklidnit nebo naopak může požár ještě více rozfoukat.
Nabízíme vám řadu doporučení, která se osvědčila v praxi, jak účinně pracovat s negativní zpětnou vazbou od klientů nebo zákazníků. Poradíme, jak se nenechat zahnat do kouta záměrně útočnými komentáři nebo dokonce urážkami a výhrůžkami. Ukážeme, jak na ně správně a účinně reagovat, aby měly minimální dopad.
KOHO OSLOVÍme
Seminář Jak na trolly, hatery a agresory na sociálních sítích je určen marketingovým a PR manažerům firem i veřejnosprávních organizací. Osloví i personalisty, pracovníky zákaznických oddělení a všechny, kdo komunikují se zákazníky i veřejností na sociálních sítích.
PROGRAM
Jak řídit zpětnou vazbu – praxí prověřená doporučení
Jak poznat, kterým komentářům se věnovat hned a které můžeme nechat na později
Jak naložit s problémovými komentáři
Jak reagovat na nepříjemné otázky, narážky, urážky a vyhrůžky
Jak správně komunikovat s problémovými uživateli
Co platí na trolla, agresora, pasivního agresora, jízlivce, negativní celebritu
Jak se vyrovnat s vlnou negativismu a kritiky
Jak si zachovat chladnou hlavu a zůstat v klidu, i když situace už hoří
DALŠÍ INFORMACE
Jako účastník online semináře získáte certifikát o jeho absolvování, který můžete uvést ve svém CV – v části o absolvovaných kurzech a školeních. V ceně semináře je přednáška a podkladové materiály. Jednoduché technické pokyny, jak se připojit online k přímému přenosu této akce, obdržíte v předstihu od našeho zákaznického servisu.
Kdo pro vás přednáší
PhDr. Vojtěch Bednář
Firemní sociolog a odborný poradce v tématech vnitřní a vnější komunikace, firemního řízení a také nových médií. Autor řady knih (mj. Marketing na sociálních sítích: prosaďte se na Facebooku a Twitteru), provozovatel portálu o vedení a vztazích, propagátor slušného obsahového marketingu, vysokoškolský pedagog. Jako poradce a školitel pracoval pro společnosti IBM, Economia a další. Více na http://www.vojtechbednar.cz/ .
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Přímý přenos tohoto programu můžete sledovat z pohodlí vaší kanceláře nebo z domova online. Bez nutnosti kamkoli dojíždět.
Technické pokyny pro připojení k přímému přenosu od nás v předstihu obdržíte.
Ke sledování budete potřebovat jakékoli zařízení připojené k internetu - počítač, tablet, mobil. V průběhu akce budete moci klást lektorovi otázky, které lektor zodpoví v diskusní části.
Poslech vám zajistí běžné reproduktory, použití sluchátek vám však poskytne větší komfort.
Nezbývá než slovy klasika popřát:
"Ostrý obraz a dobrý zvuk".