Jak mít nejlepší školní web (Proběhlo)
Seminář
Step-by-step návod na tvorbu a řízení školního webu včetně demonstrace nejlepších webstránek v Česku.
Školy si nemohou dovolit marketingového externistu, který by jim zajišťoval propagaci a PR na klíč. Nezbývá, než na to jít chytře a svépomocí. Hlavní výzvu přitom představuje online komunikace s veřejností, žáky a rodiči. Poradíme vám, jak zmodernizovat školní web, jak tvořit zajímavý webový obsah a proč je dobré využívat mikrostránky. Dozvíte se také, jak analyzovat návštěvnost školního webu a jak do prezentace školy smysluplně zapojit pedagogy, žáky a studenty.
Termín
Úterý, 2. 11. 2021 | 13:00 - 15:00
Místo
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Ceny jsou uvedeny bez DPH. Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky. Nebo získejte každý 15% slevu v případě, že přihlásíte dva nebo více účastníků.
Detaily
Přednáší
Pokyny
Objednat
Zaměření semináře
Mladá generace považuje online prostředí za samozřejmost a hlavní zdroj informací. I proto by jej škola měla využívat jako klíčový komunikační a propagační kanál. Jak na to bez velkých časových i finančních investic? Shrneme zásady moderního školního webu: funkčnost na mobilních zařízeních, zabezpečení, dobrou orientaci v obsahu, srozumitelnost publikovaných textů a obrázků . Ukážeme vám také výhody a využití tzv. mikrostránek. Nebudou chybět ani tipy, jak do online aktivit zapojit co nejvíce dalších pedagogů a žáků.
Koho oslovíME
Online seminář Jak mít nejlepší školní web ocení ředitelé a další pracovníci či učitelé, kteří jsou pověřeni správou online prezentace školy.
Program
1. Školní web
výhody a nevýhody jednotlivých platforem (např. WordPress, Weby Google)
obsah - jaké informace má školní web obsahovat
orientace na webu a struktura obsahu
copywriting, srozumitelnost a pravidla pro čtivost publikovaných informací
příklady nejlepších školních webů v ČR
2. Sociální sítě
mikrostránky a jejich využití v propagaci školy
propojení se sociálními sítěmi pro zvýšení návštěvnosti
doporučené zásady pro publikaci příspěvků
co má splňovat moderní design a grafika
jak zajistit komfortní funkčnost i na mobilních zařízeních
analytika návštěvnosti webu – jak a proč
DALŠÍ INFORMACE
Jako účastník online semináře získáte certifi kát o jeho absolvování, který můžete uvést ve svém CV – v části o absolvovaných kurzech a školeních. V ceně semináře je přednáška a podkladové materiály. Jednoduché technické pokyny, jak se připojit online k přímému přenosu této akce, obdržíte v předstihu od našeho zákaznického servisu.
Kdo pro vás přednáší
Mgr. Radovan Jansa
Radovan Jansa je lektorem, IT konzultantem a také učitelem na Gymnáziu v Novém Jičíně, kde v roce 2008 zavedl Google Apps. Od té chvíle se stal velkým propagátorem Google technologií ve výuce, spoluzaložil GEG Novojičínsko a stal se veterán organizátorem GUG.cz. Jako „Google for Education Certified Trainer“ své zkušenosti rád předává dál, účastní se aktivně EDU konferencí nebo školení pro učitele po celé republice.
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Přímý přenos tohoto programu můžete sledovat z pohodlí vaší kanceláře nebo z domova online. Bez nutnosti kamkoli dojíždět.
Technické pokyny pro připojení k přímému přenosu od nás v předstihu obdržíte.
Ke sledování budete potřebovat jakékoli zařízení připojené k internetu - počítač, tablet, mobil. V průběhu akce budete moci klást lektorovi otázky, které lektor zodpoví v diskusní části.
Poslech vám zajistí běžné reproduktory, použití sluchátek vám však poskytne větší komfort.
Nezbývá než slovy klasika popřát:
"Ostrý obraz a dobrý zvuk".
Litujeme, na tuto akci se již není možné objednat. V případě zájmu o nový termín, kontaktujte náš zákaznický servis.
Děkujeme.