Jak měřit konverze na webu a sociálních sítích (Proběhlo)
Seminář
Jen co můžete měřit, můžete řídit. Proto investujte do znalostí, jak pochopit (ne)úspěšnost vašich online kampaní.
Každý marketér a podnikatel chce online kampaněmi získat co nejvíce konverzí (rozuměj, nejlépe objednávek) za co nejméně peněz. Co všechno ale mezi konverze patří a jak je měřit? Nabízíme vám sadu dovedností pro plánování kampaní a získávání užitečných informací z analytických nástrojů. Zaměříme se především na marketingové nástroje Googlu a Facebooku a ukážeme, jak se připravit na svět bez cookies.
Termín
1. blok: čtvrtek, 14. 4. 2022 | 10:00 - 12:002. blok: čtvrtek, 14. 4. 2022 | 13:00 - 15:00
Nehodí se vám termín? Budete moci využít nahrávku, kterou dostanete.
Místo
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky. Anebo získejte každý 15% slevu, pokud přihlásíte dva nebo více účastníků. Ceny jsou uvedeny bez DPH.
Detaily
Přednáší
Pokyny
Objednat
ZAMĚŘENÍ
Je-li vaše firma aktivní na webu a sociálních sítích, je měření konverzí (tedy proměněných objednávek nebo alespoň návštěv, či potvrzených odběrů vašich newsletterů) zásadní součástí vašeho marketingu . Přesto jsou špatně nebo nedostatečně nastavené Google Analytics stále spíš pravidlem než výjimkou.
Ukážeme, které analytické přehledy vám poskytnou nejvíce užitečných informací a které naopak můžete vynechat. Představíme možnosti měření konverzí na Facebooku, Instagramu. Zaměříme se i na Google Tag Manager, díky němuž získáte podrobná data z webu bez programátora . Vše prakticky, interaktivně a na desítkách příkladů.
KOHO OSLOVÍme
Seminář Jak měřit konverze na webu a sociálních sítích je určen pro marketingové manažery, kteří chtějí hlouběji proniknout do tajů analytiky a získat využitelná data z kvantitativních i kvalitativních analytických nástrojů. Zaujme provozovatele e-shopů a podnikatele, kteří chtějí maximálně využít prodejní potenciál webu a sociálních sítí.
PROGRAM
1. Co se skrývá pod pojmem konverze a jak to měřit
co jsou a nejsou konverze
jak analyticky přemýšlet a sestavovat hypotézy
plánování strategie podle rámce SEE-THINK-DO-CARE
2. Google Analytics – řekne vám (téměř) vše o návštěvnících vašeho webu
princip měření a jeho limity
nejužitečnější přehledy – Zdroj / Médium, Obsah, Kampaně
demografie uživatelů – poznejte své uživatele blíž
e-commerce přehledy– nutnost pro každý e-shop
Google Analytics 4 – revoluce v analytice přichází už letos
3. Analytika na sociálních sítích
jak vyhodnotit kampaně na Facebooku a Instagramu
získejte konverze i na niche sociálních sítích – LinkedIn, TikTok a Pinterest
Google Tag Manager – když chcete analytiku posunout dál
instalace a základní nastavení Google Tag Manageru
doporučené události a jak je nastavit
4. Reportování konverzí pomocí Google Data Studio
jak sestavit přehledný dashboard, kde uvidíte výsledky na první pohled
jak výsledky pomocí Google Data Studia prezentovat kolegům, vedení nebo klientům
5. Doplňkové analytické nástroje
Leady.cz
Smartlook
Google Search Console
Google Optimize
6. Doporučení pro spolupráci s agenturou – jak si vybrat agenturu, která vám přinese výsledky a nebude vás vodit za nos DALŠÍ INFORMACE
Jako účastník online semináře certifikát o jeho absolvování, který můžete uvést ve svém CV – v části o absolvovaných kurzech a školeních. V ceně semináře je přednáška a podkladové materiály. Jednoduché technické pokyny, jak se připojit online k přímému přenosu této akce, obdržíte v předstihu od našeho zákaznického servisu.
Kdo pro vás přednáší
Ing. David Mynář
David Mynář je spolumajitelem digitální agentury Fresh Services, kde také řídí marketingové oddělení. Teoretické základy má ze studia marketingu na VŠE, praktické zkušenosti získal na více než stovce menších i větších projektů. Spolupracuje například se značkami Bioderma, Metrostav Development nebo ERGO Pojišťovnou. Zkušenosti má také s projekty pro veřejný sektor, například pro Ministerstvo vnitra, Kraj Vysočina nebo obec Vestec.
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Přímý přenos tohoto programu můžete sledovat z pohodlí vaší kanceláře nebo z domova online. Bez nutnosti kamkoli dojíždět.
Technické pokyny pro připojení k přímému přenosu od nás v předstihu obdržíte.
Ke sledování budete potřebovat jakékoli zařízení připojené k internetu - počítač, tablet, mobil. V průběhu akce budete moci klást lektorovi otázky, které lektor zodpoví v diskusní části.
Poslech vám zajistí běžné reproduktory, použití sluchátek vám však poskytne větší komfort.
Nezbývá než slovy klasika popřát:
"Ostrý obraz a dobrý zvuk".