Jak hledat zaměstnance na sociálních sítích (Proběhlo)
Seminář
Efektivní hledání nových zaměstnanců prostřednictvím sítí Facebook a LinkedIn.
Sociální sítě jsou dnes samozřejmou součástí života lidí bez ohledu na jejich kvalifikaci, profesi, osobní zájmy či společenské postavení. To z nich dělá ideální prostor pro hledání a oslovování nových zaměstnanců. Poradíme vám, jaká sociální média jsou pro recruitment nejvhodnější a jak je používat, abyste oslovili a získali kandidáty, které nutně potřebujete.
Termín
1. blok: úterý, 18. 10. 2022 | 10:00 - 12:002. blok: úterý, 18. 10. 2022 | 13:00 - 15:00
Nehodí se vám termín? Budete moci během 14 dnů využít nahrávku.
Místo
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky. Anebo získejte každý 15% slevu, pokud přihlásíte dva nebo více účastníků. Ceny jsou uvedeny bez DPH.
Detaily
Přednáší
Pokyny
Objednat
ZAMĚŘENÍ
Nalezení kvalitních zaměstnanců je dnes klíčovým faktorem úspěchu více než kdy předtím. V době, kdy se všichni zaměstnavatelé potýkají s kritickým nedostatkem pracovních sil, ti chytří využijí pro oslovení vhodných kandidátů i sociální sítě. Jak to můžete udělat i vy? Zaměříme se na možnosti, které nabízí systém LinkedIn sdružující kvalifikované profesionály ze všech oborů, a na potenciál mainstreamové sítě Facebook , která je nejrozšířenější aplikací svého druhu v ČR i celosvětově.
KOHO OSLOVÍme
Online seminář Jak hledat zaměstnance na sociálních sítích je určen personalistům a HR manažerům, ocení jej výkonní ředitelé menších firem a všichni ostatní, kteří potřebují obsadit volná místa ve svých pracovních týmech.
PROGRAM
1. Fungování a správná volba sociálních médií pro recruitment
jaké sociální sítě používají naši potenciální zaměstnanci a jaké použít pro jejich hledání
kritéria vyhledávání - podle kvalifikace, místa působení, očekávání od zaměstnanců a úrovně jejich seniority
2. Prezentace firmy jako zaměstnavatele na sociální síti
jak prezentovat firmu na síti LinkedIn
jak prezentovat firmu na Facebooku
jak využít dalších specifických sítí - Instagramu apod.
3. Jak aktivně vyhledávat potenciální zaměstnance
hledání zajímavých lidí pomocí LinkedIn (a zadarmo)
hledání a oslovování možných zaměstnanců na Facebooku
vytváření sítí zajímavých kontaktů a práce s nimi
využití doporučení stávajících nebo potenciálních kolegů
využití opinion leaderů a místních autorit
4. Aktivní komunikace a inzerce otevřených míst
obsahová strategie firmy na LinkedIn - co sdílet, kdy a jak
obsahová strategie a sdílení na Facebooku a na dalších sítích
propojení obsahu na firemních profilech se zaměstnanci
opakované oslovování zajímavých kandidátů obsahem
5. Diskuse a sdílení zkušeností DALŠÍ INFORMACE
Jako účastník online semináře získáte certifikát o jeho absolvování, který můžete uvést ve svém CV – v části o absolvovaných kurzech a školeních. V ceně semináře je přednáška a podkladové materiály. Jednoduché technické pokyny, jak se připojit online k přímému přenosu této akce, obdržíte v předstihu od našeho zákaznického servisu.
Kdo pro vás přednáší
PhDr. Vojtěch Bednář
Firemní sociolog a odborný poradce v tématech vnitřní a vnější komunikace, firemního řízení a také nových médií. Autor řady knih (mj. Marketing na sociálních sítích: prosaďte se na Facebooku a Twitteru), provozovatel portálu o vedení a vztazích, propagátor slušného obsahového marketingu, vysokoškolský pedagog. Jako poradce a školitel pracoval pro společnosti IBM, Economia a další. Více na http://www.vojtechbednar.cz/ .
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Přímý přenos tohoto programu můžete sledovat z pohodlí vaší kanceláře nebo z domova online. Bez nutnosti kamkoli dojíždět.
Technické pokyny pro připojení k přímému přenosu od nás v předstihu obdržíte.
Ke sledování budete potřebovat jakékoli zařízení připojené k internetu - počítač, tablet, mobil. V průběhu akce budete moci klást lektorovi otázky, které lektor zodpoví v diskusní části.
Poslech vám zajistí běžné reproduktory, použití sluchátek vám však poskytne větší komfort.
Nezbývá než slovy klasika popřát:
"Ostrý obraz a dobrý zvuk".
Litujeme, na tuto akci se již není možné objednat. V případě zájmu o nový termín, kontaktujte náš zákaznický servis.
Děkujeme.