Jak efektivně řídit pracovní porady
Seminář
Využijte čas na poradách nejen k předávání informací, ale i k týmové spolupráci a motivaci.
Pracovní porady, zejména nejsou-li smysluplně řízeny, mají špatnou pověst ztráty času. Vy chcete čas na poradách využít efektivně a vytěžit z něj maximum. Ať se scházíte „naživo“ nebo v online prostředí, nabízíme vám užitečné tipy, které vám pomohou realizovat porady časově úsporně, a navíc s přidanou hodnotou vyšší motivace vašeho pracovního týmu.
Termín
Úterý, 11. 7. 2023 | 09:00 - 12:00
Nehodí se Vám termín? Budete moci využít nahrávku, kterou dostanete.
Místo
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Ceny jsou uvedeny bez DPH. Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky. Nebo získejte každý 15% slevu v případě, že přihlásíte dva nebo více účastníků.
Detaily
Přednáší
Pokyny
Objednat
ZAMĚŘENÍ
Pracovní porady jsou někdy vnímány jako ztráta času, která nepřináší žádné výsledky. Porady online sice určitý čas ušetří, ale toto prostředí má zase své specifické nešvary. Máme pro vás užitečná doporučení, díky nimž dokážete porady naživo i online lépe plánovat , řídit i směřovat k určenému cíli.
Ukážeme, jak porady připravit, koordinovat a vést tak, aby byly přínosné pro všechny zúčastněné. Zaměříme se na různé druhy porad a jejich specifika, na účastníky porad a jejich zapojení. Naučíme se, jak v omezeném časovém prostoru dát všem prostor k vyjádření, jak zvládat námitky i delegovat úkoly.
KOHO OSLOVÍme
Seminář Jak efektivně řídit pracovní porady je určen pro vedoucí týmů, pro projektové manažery, i pro pracovníky, kteří se na vedoucí roli připravují.
PROGRAM
Jaký smysl a účel mají porady
Cíl porady a očekávaný přínos
Specifika a záludnosti online porad
Jak se připravit před poradou
Desatero praktických zásad komunikace na poradách
Zapojení účastníků – tipy a triky, jak nabourat pasivitu
Vedení konstruktivní diskuze – jak dát prostor všem, a přitom šetřit čas
Zvládání námitek – předcházíme konfliktům
Formulace závěrů z porady a delegace úkolů
DALŠÍ INFORMACE
Jako účastník online semináře získáte certifikát o jeho absolvování, který můžete uvést ve svém CV – v části o absolvovaných kurzech a školeních. V ceně semináře je přednáška a podkladové materiály. Jednoduché technické pokyny, jak se připojit online k přímému přenosu této akce, obdržíte v předstihu od našeho zákaznického servisu.
Kdo pro vás přednáší
Ing. Kateřina Legnerová, Ph.D., MBA
Kateřina Legnerová má dlouholeté zkušenosti z oblasti vedení lidí i řízení lidských zdrojů. Dvacet let působila na manažerských pozicích ve finančním sektoru včetně pozice personální ředitelky. V současné době se věnuje poradenství a školící činnosti v oblasti personalistiky a managementu. Vyučuje personální řízení na VŠE a UK v Praze, aktivně školí personalisty i manažery.
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Přímý přenos tohoto programu můžete sledovat z pohodlí vaší kanceláře nebo z domova online. Bez nutnosti kamkoli dojíždět.
Technické pokyny pro připojení k přímému přenosu od nás v předstihu obdržíte.
Ke sledování budete potřebovat jakékoli zařízení připojené k internetu - počítač, tablet, mobil. V průběhu akce budete moci klást lektorovi otázky, které lektor zodpoví v diskusní části.
Poslech vám zajistí běžné reproduktory, použití sluchátek vám však poskytne větší komfort.
Nezbývá než slovy klasika popřát:
"Ostrý obraz a dobrý zvuk".
Objednávka
Online seminář: Jak efektivně řídit pracovní porady
Termín: Úterý, 11. 7. 2023 Online – přímý přenos u vás na monitoru