Jak efektivně řídit pracovní porady 					 (Proběhlo) 				 
				
					
						Seminář					
					
						Využijte čas na poradách nejen k předávání informací, ale i k týmové spolupráci a motivaci.
					 
				 
				
					
					
						Pracovní porady, zejména nejsou-li smysluplně řízeny, mají špatnou pověst ztráty času. Vy chcete čas na poradách využít efektivně a vytěžit z něj maximum. Ať se scházíte „naživo“ nebo v online prostředí, nabízíme vám užitečné tipy, které vám pomohou realizovat porady časově úsporně, a navíc s přidanou hodnotou vyšší motivace vašeho pracovního týmu. 
					 
				 
				
					Termín
					
						
							Úterý, 11. 7. 2023 | 09:00 - 12:00						
													Nehodí se Vám termín? Budete moci využít nahrávku, kterou dostanete.
											 
				 
								
					Místo
					Online – přímý přenos u vás na monitoru
				 
								
				
															
							
								
Ceny jsou uvedeny bez DPH. Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky. Nebo získejte každý 15% slevu v případě, že přihlásíte dva nebo více účastníků.
							 
						 
												 
			
				Detaily Přednáší Pokyny Objednat 
			
				ZAMĚŘENÍ  
Pracovní porady jsou někdy vnímány jako ztráta času, která nepřináší žádné výsledky. Porady online sice určitý čas ušetří, ale toto prostředí má zase své specifické nešvary. Máme pro vás užitečná doporučení, díky nimž dokážete porady naživo i online lépe plánovat , řídit i směřovat k určenému cíli.
Ukážeme, jak porady připravit, koordinovat a vést tak, aby byly přínosné  pro všechny zúčastněné. Zaměříme se na různé druhy porad a jejich specifika, na účastníky porad a jejich zapojení. Naučíme se, jak v omezeném časovém prostoru dát všem prostor k vyjádření, jak zvládat námitky i delegovat úkoly.  
KOHO OSLOVÍme 
Seminář Jak efektivně řídit pracovní porady  je určen pro vedoucí týmů, pro projektové manažery, i pro pracovníky, kteří se na vedoucí roli připravují.
PROGRAM  
Jaký smysl a účel mají porady 
Cíl porady a očekávaný přínos 
Specifika a záludnosti online porad 
Jak se připravit před poradou 
Desatero praktických zásad komunikace na poradách 
Zapojení účastníků – tipy a triky, jak nabourat pasivitu 
Vedení konstruktivní diskuze – jak dát prostor všem, a přitom šetřit čas 
Zvládání námitek – předcházíme konfliktům 
Formulace závěrů z porady a delegace úkolů 
 									DALŠÍ INFORMACE   Jako účastník online semináře získáte certifikát o jeho absolvování, který můžete uvést ve svém CV – v části o absolvovaných kurzech a školeních. V ceně semináře je přednáška a podkladové materiály. Jednoduché technické pokyny, jak se připojit online k přímému přenosu této akce, obdržíte v předstihu od našeho zákaznického servisu.
								
			 
			
				Kdo pro vás přednáší 
															
							
							
								Ing. Kateřina Legnerová, Ph.D., MBA 
								Kateřina Legnerová má dlouholeté zkušenosti z oblasti vedení lidí i řízení lidských zdrojů. Dvacet let působila na manažerských pozicích ve finančním sektoru včetně pozice personální ředitelky. V současné době se věnuje poradenství a školící činnosti v oblasti personalistiky a managementu. Vyučuje personální řízení na VŠE a UK v Praze, aktivně školí personalisty i manažery.
							 
						 
													
			 
			
				
									Online – přímý přenos u vás na monitoru 
					
Technické pokyny  pro připojení k přímému přenosu od nás v předstihu obdržíte.
Ke sledování  budete potřebovat jakékoli zařízení    připojené k internetu - počítač, tablet, mobil. V průběhu akce budete moci klást lektorovi otázky, které lektor zodpoví v diskusní části.
Poslech  vám zajistí běžné reproduktory, použití
Nezbývá než slovy klasika popřát:
"Ostrý obraz a dobrý zvuk".