Inventarizace - jak ji správně provést (Proběhlo)
Seminář
Jak postupovat při inventarizaci majetku a závazků ve veřejném sektoru v souladu s vyhláškou č. 270/2010 Sb.
Inventarizace je nezbytnou součástí kontrolního systému každé veřejné instituce a právě pochybení v této oblasti patří k nejčastějším nálezům kontrolních orgánů. Roční inventury se blíží – proto vám poradíme, jak postupovat při inventarizaci majetku v souladu s aktuálními právními předpisy, jak efektivně sestavit plán inventur a jaké jsou povinnosti členů inventarizačních komisí.
Místo
Praha - Hotel Occidental****
Ceny jsou uvedeny bez DPH. Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky. Nebo získejte každý 15% slevu v případě, že přihlásíte dva nebo více účastníků.
Detaily
Přednáší
Místo
Objednat
ZAMĚŘENÍ SEMINÁŘE
Proces inventarizace majetku a závazků je spojen s častými nejasnostmi a chybami, ať už v procesu plánování nebo v průběhu samotné inventury. Ačkoliv je inventarizace nezbytnou součástí kontrolního systému, pochybení v této oblasti je nejčastějším nálezem kontrolních orgánů.
Budeme se proto věnovat problémovým okruhům jednotlivých inventarizačních procesů jako je příprava, ale i samotná realizace, ukončení a správný výstup z inventarizace. Dozvíte se, jaké metody je zapotřebí použít nebo jaké povinnosti musí splňovat inventarizační komise podle platné vyhlášky č. 270/2010 Sb.
KOHO SEMINÁŘ OSLOVÍ
Seminář Inventarizace – jak ji správně provést osloví všechny zaměstnance veřejného sektoru, kteří provádějí inventarizace nebo jsou členy ústřední nebo dílčích inventarizačních komisí.
PROGRAM (9,00 – 15,30 HOD)
1. Právní rámec a základní pojmy
2. Organizační zajištění inventarizace
Příprava na inventarizaci
Metody provádění inventarizací
Inventurní soupisy
Plán inventur
Analytická evidence jako podklad pro inventarizaci
3. Ústřední a dílčí inventarizační komise
Rozdíly mezi ústřední a dílčí inventarizační komisí
Nové povinnosti ústřední inventarizační komise
Proškolení členů dílčích inventarizačních komisí
4. Průběh inventury a inventurní soupisy
Fyzická inventura
Dokladová inventura
Inventurní soupisy
5. Ukončení inventarizace, závěrečná zpráva
6. Příklady inventurních soupisů, příklady z praxe
7. Diskuse
DALŠÍ INFORMACE
Jako účastník semináře získáte certifikát o jeho absolvování, který můžete uvést ve svém CV – v části o absolvovaných kurzech a školeních. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení po celý den a teplý oběd. Pokud máte dietologická omezení (např. alergie na lepek), uveďte je do poznámky v objednávkovém formuláři, rádi pro Vás zařídíme odpovídající stravu.
Kdo pro vás přednáší
Ing. Miluše Korbelová
Miluše Korbelová působí jako auditorka a daňová poradkyně společnosti LUCA AUDIT. Má dlouholeté zkušenosti s poradenstvím i daňovými audity veřejných organizací, v této oblasti také aktivně školí a lektoruje.
Místo konání
Praha - Hotel Occidental****
Hotel se nachází nedaleko centra Prahy. Je v těsné blízkosti dvou stanic metra C a hlavní obchodní a komerční zóny Prahy 4. Seminární a konferenční prostory disponují přírodním osvětlením, bezplatným wi-fi připojením, klimatizací a širokým audiovizuálním vybavením.
Adresa : Na strži 32/1660, 140 00 Praha 4, tel: 296 772 111, www.barcelo.com
Doprava:
MHD: Metrem C na stanici Budějovická a dále jednu stanici autobusem 118, 170, 121 na stanici Krčská, hotel je dále vpravo po směru jízdy - vysoká bílá budova.
Autem: Nejbližší zpoplatněné parkoviště je cca 250 m od hotelu – mapku najdete zde .
zobrazit na Google mapě