Menu

Inventarizace – jak ji správně provést ve firmě (Proběhlo)

Seminář

Jak se připravit na inventarizaci ve firmě podle aktuálně platných předpisů.

Online

Inventarizace je nezbytnou součástí kontrolního systému každé účetní jednotky, která se řídí zákonem o účetnictví. Ukážeme, jak se připravit na nadcházející inventury majetku a závazků v návaznosti na aktuální znění právních předpisů. Zaměříme se na správné sestavení plánu inventur, povinnosti členů inventarizačních komisí, strukturu potřebných podkladů pro inventury i výstupních dokumentů prokazujících správné provedení inventur k 31. 12. 2023.

Termín
1. blok:pátek, 27. 10. 2023 | 09:00 - 11:00
2. blok:pátek, 27. 10. 2023 | 12:00 - 14:00

Nehodí se vám termín? Budete moci během 14 dnů využít nahrávku.

Místo
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Cena
3 290 Kč

Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky. Anebo získejte každý 15% slevu, pokud přihlásíte dva nebo více účastníků. Ceny jsou uvedeny bez DPH.

Detaily Přednáší Pokyny Objednat

Litujeme, na tuto akci se již není možné objednat. V případě zájmu o nový termín, kontaktujte náš zákaznický servis.

Děkujeme.

Nahoru