Interní audit v organizacích veřejného sektoru (Proběhlo)
Seminář
Zvažujete-li zřízení pozice interního auditora ve vaší organizaci, tento seminář vám řekne, jak to udělat.
Interní audit poskytuje důležitou zpětnou vazbu pro vedení organizace a nabývá na významu i v souvislosti s připravovanými legislativními změnami. Podmínkou přínosu interního auditora jsou však dobře nastavené vnitřní procesy. Přinášíme vám užitečné tipy pro efektivní tvorbu pravidel interního auditu i pro konkrétní práci interního auditora.
Místo
Praha - Hotel Occidental****
Ceny jsou uvedeny bez DPH. Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky. Nebo získejte každý 15% slevu v případě, že přihlásíte dva nebo více účastníků.
Detaily
Přednáší
Místo
Objednat
Zaměření semináře
Hospodaření s veřejnými prostředky je vždy spojeno s rizikem , které stoupá s objemem rozpočtu či poskytovaných dotací. Vnitřní kontrola je u většiny veřejnosprávních organizací nejen legislativně vyžadovaná, ale i prakticky nutná.
Podrobně probereme rozdíl mezi interním a externím auditorem a doporučíme praktický postup pro zřízení útvaru interního auditu a pozice interního auditora ve vaší organizaci . Výklad navážeme na legislativně vyžadované postupy dle stávajícího zákona 320/2001 Sb., o finanční kontrole a jeho připravované změny.
Koho seminář osloví
Seminář Interní audit v organizacích veřejného sektoru je určen pracovníkům organizací veřejného sektoru odpovědným za finanční kontrolu a nastavení pravidel jejího fungování.
Program (9,00 – 15,30 HOD)
1. Zákon 320/2001 Sb., o finanční kontrole
stávající legislativní rámec a připravované změny
2. Vnitřní kontrolní systém a jeho nastavení
3. Předběžná, průběžná a následná kontrola – doporučené postupy
4. Útvar interního auditu
zřízení útvaru – praktický postup
postavení v organizaci – čím se řídit
5. Rozdíly mezi interním a externím auditorem
6. Práce interního auditora
jak připravit plán auditu
čím zahájit vnitřní audit
využití předběžných analytických postupů
ohled na specifika jednotlivých kontrolovaných oblastí (uzavírání smluv, rozpočet, účetnictví, atd.….)
zpráva o kontrole a její vyžadovaný obsah
auditní stopa a její zachování
7. Vyhodnocení závěrů kontrol vedením organizace
8. Odstraňování zjištěných nedostatků - co neopomenout
9. Následná kontrola a její význam
Další informace
Jako účastník semináře získáte certifikát o jeho absolvování, který můžete uvést ve svém CV – v části o absolvovaných kurzech a školeních. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení po celý den a teplý oběd. Pokud máte dietologická omezení (např. alergie na lepek), uveďte je do poznámky v objednávkovém formuláři, rádi pro vás zařídíme odpovídající stravu.
Kdo pro vás přednáší
Ing. Simona Pacáková
Simona Pacáková se ve své praxi už více než 20 let specializuje na účetnictví a daně územních samosprávných celků. Je místopředsedkyní metodické rady pro neziskové organizace Svazu účetních a členkou sekce neziskových organizací Komory daňových poradců. Věnuje se také problematice vybraných účetních jednotek a kromě lektorské činnosti se v praxi zabývá přezkoumáním hospodaření územně správních celků.
Místo konání
Praha - Hotel Occidental****
Hotel se nachází nedaleko centra Prahy. Je v těsné blízkosti dvou stanic metra C a hlavní obchodní a komerční zóny Prahy 4. Seminární a konferenční prostory disponují přírodním osvětlením, bezplatným wi-fi připojením, klimatizací a širokým audiovizuálním vybavením.
Adresa : Na strži 32/1660, 140 00 Praha 4, tel: 296 772 111, www.barcelo.com
Doprava:
MHD: Metrem C na stanici Budějovická a dále jednu stanici autobusem 118, 170, 121 na stanici Krčská, hotel je dále vpravo po směru jízdy - vysoká bílá budova.
Autem: Nejbližší zpoplatněné parkoviště je cca 250 m od hotelu – mapku najdete zde .
zobrazit na Google mapě
Litujeme, na tuto akci se již není možné objednat. V případě zájmu o nový termín, kontaktujte náš zákaznický servis.
Děkujeme.