Hodnoticí kritéria ve veřejné zakázce (Proběhlo)
Seminář
Jak správně nastavit hodnoticí kritéria a získat tak nejvýhodnější nabídku.
Hodnocení podaných nabídek je klíčovou částí zadávacího řízení. Zároveň je hodnoticí proces velmi citlivý na správné nastavení kritérií – nepřesnosti a chyby vedou ke špatnému výběru nebo, v krajním případě, až ke zrušení celého řízení. Přehledně shrneme zákonem stanovené požadavky a možnosti nastavení hodnoticích kritérií. Doporučíme také, jak tato kritéria správně a výhodně formulovat v zadávací dokumentaci.
Termín
Úterý, 6. 10. 2020 | 10:00 - 12:00
Místo
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Ceny jsou uvedeny bez DPH. Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky. Nebo získejte každý 15% slevu v případě, že přihlásíte dva nebo více účastníků.V případě, že se vám nehodí některý z termínů, budete moci využít nahrávku, kterou obdržíte.
Detaily
Přednáší
Pokyny
Objednat
Zaměření SEMINÁŘE
Nedílnou součástí procesu zadávání veřejné zakázky je správné určení a nastavení hodnoticích kritérií . Jaké má zadavatel možnosti, co vše musí brát v úvahu při jejich stanovení a jak postupovat, aby dostál požadavkům zákona a současně vybral nejvýhodnější nabídku?
Probereme nejen zákonné požadavky, ale zdůrazníme i zajímavé možnosti, které jako zadavatel máte k dispozici. Zaměříme se také na úskalí, která jsou s nastavováním hodnoticích kritérií typicky spojena, včetně častých chyb, které zjišťují dozorové orgány.
Koho oslovíme
Seminář Hodnoticí kritéria ve veřejné zakázce je určen pro zadavatele a jejich pracovníky odpovědné za přípravu a zpracování zadávacích podmínek a průběh zadávacích řízení.
Program (10,00 - 12,00 HOD)
1. Ekonomická výhodnost nabídek
jak ji lze definovat
základní možnosti rozdělení
podmínky použití
výhrady použití
2. Pravidla pro hodnocení nabídek
typy kritérií
metody hodnocení
3. Kvalitativní kritéria hodnocení
příklady kritérií
způsoby vyhodnocení
důvody použití a praktická použitelnost
dopady na vlastní realizaci zakázky
4. Jednokriteriální versus vícekriteriální hodnocení
nejnižší nabídková cena
vícekriteriální hodnocení
podmínky použití
výhody a nevýhody jednotlivých postupů
alternativní přístupy
5. Diskuse nad dotazy z vaší zadávací praxe
Další informace
Jako účastník online semináře získáte certifikát o jeho absolvování, který můžete uvést ve svém CV – v části o absolvovaných kurzech a školeních. V ceně kurzu jsou přednášky a podkladové materiály. Jednoduché technické pokyny, jak se připojit online k přímému přenosu této akce, obdržíte v předstihu od našeho zákaznického servisu.
Kdo pro vás přednáší
Mgr. Ing. Ladislav Kavřík
Ladislav Kavřík je zkušeným advokátem a školitelem v oblasti veřejných zakázek. Má dlouholetou praxi v zastupování zadavatelů a dodavatelů, je specialistou na posuzování a hodnocení nabídek. Od roku 2006 se věnuje též projektům spolufinancovaných z operačních programů.
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Přímý přenos tohoto programu můžete sledovat z pohodlí vaší kanceláře nebo z domova online. Bez nutnosti kamkoli dojíždět.
Technické pokyny pro připojení k přímému přenosu od nás v předstihu obdržíte.
Ke sledování budete potřebovat jakékoli zařízení připojené k internetu - počítač, tablet, mobil. V průběhu akce budete moci klást lektorovi otázky, které lektor zodpoví v diskusní části.
Poslech vám zajistí běžné reproduktory, použití sluchátek vám však poskytne větší komfort.
Nezbývá než slovy klasika popřát:
"Ostrý obraz a dobrý zvuk".