GDPR v každodenní praxi personalisty 2019 (Proběhlo)
Seminář
Aplikace nařízení GDPR a specifika českého zákona o zpracování osobních údajů v pracovněprávní agendě.
Každý personalista denně přichází do styku s osobními údaji zaměstnanců a je zároveň odpovědný za toky těchto osobních údajů napříč organizací. Personalista tak dohlíží na veškeré procesy při nakládání s osobními údaji, ať už k nim má přístup on sám, nebo mzdová účtárna, IT oddělení, šéfové jednotlivých oddělení či externí zpracovatelé. Využijte našich doporučení a vyhněte se sankcím v případě budoucích kontrol.
Místo
Praha - Hotel Occidental****
Ceny jsou uvedeny bez DPH. Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky. Nebo získejte každý 15% slevu v případě, že přihlásíte dva nebo více účastníků.Výhoda: Přihlášeným účastníkům nabízíme možnost předem zaslat své dotazy, které lektor zodpoví během semináře.
Detaily
Přednáší
Místo
Objednat
ZAMĚŘENÍ SEMINÁŘE
GDPR vneslo do práce personalistů řadu nových otázek: jak uchovávat data uchazečů o zaměstnání, jak zabezpečit data při monitorování pracovníků či data z docházkového systému, kdy vzniká povinnost výmazu nepotřebných údajů. Všechny tyto agendy se pod vlivem nařízení GDPR významně zpřísnily a zpřesnily. Objasníme, jaká zpracování osobních údajů jsou povinná ze zákona, u kterých je nutné získat souhlas, nebo jsou úplně zakázaná . Zamyslíme se, v kterých případech může souhlas představovat riziko, a zodpovíme i konkrétní otázky typu „jak mám vést osobní spis zaměstnance“.
KOHO SEMINÁŘ OSLOVÍ
Seminář GDPR v každodenní praxi personalisty 2019 je určen personálním ředitelům, HR manažerům, řadovým personalistům, mzdovým účetním a dalším manažerům soukromého i veřejného sektoru.
PROGRAM (9,00 – 15,30 HOD)
1. Osobní údaje a další klíčové údaje
konkretizace pojmu osobní údaj a subjekt údajů
práce s rodným číslem
co je zapotřebí považovat za citlivé údaje
jak pracovat s fotografiemi a videi zaměstnanců
2. Přehled povinností v personální agendě
subjekty osobních údajů a základní povinnosti správce
vedení osobního spisu
vedení zákonné evidence zaměstnanců
délka uchování osobních údajů zaměstnanců
příklady spolupráce správce se zpracovateli osobních údajů
náležitosti při předávání osobních údajů do zahraničí
3. Jak je to se souhlasy - konkrétní příklady
musím mít na vše souhlas?
jak je to s podpisem prezenční listiny na školení?
mohu vystavit fotku zaměstnanců pro marketingové nebo identifikační účely na sociálních sítích?
jak je to s monitoringem zaměstnanců
4. Průvodce práce s osobními údaji v rámci životního cyklu zaměstnance
od výběrového řízení
přes uzavření pracovního poměru
po skončení pracovního poměru
5. Ochrana práv subjektu údajů
realizace práva na informace a přístup k osobním údajům
jak postupovat v případě práva na opravu a výmaz
kdy se uplatní právo na omezení zpracování
využitelnost práva na přenositelnost osobních údajů
příklady práva vznést námitku
6. Co se stane, když nedodržím požadavky GDPR
kdo a jak to kontroluje
jaké jsou sankce spojené s GDPR – jakou mohu dostat pokutu
7. Diskuze nad vašimi konkrétními příklady
DALŠÍ INFORMACE
Jako účastník semináře získáte certifikát o jeho absolvování, který můžete uvést ve svém CV – v části o absolvovaných kurzech a školeních. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení po celý den a teplý oběd. Pokud máte dietologická omezení (např. alergie na lepek), uveďte je do poznámky v objednávkovém formuláři, rádi pro vás zařídíme odpovídající stravu.
Kdo pro vás přednáší
JUDr. Jan Horecký, Ph.D.
Jan Horecký se specializuje na obor pracovního práva včetně sociálního dialogu a práva kolektivního vyjednávání. Působí na Právnické fakultě Masarykovy univerzity v Brně. Dále je aktivně činný na právním oddělení Českomoravské konfederace odborových svazů. Věnuje se rovněž lektorské činnosti a je spoluautorem několika publikací (včetně komentáře k zákoníku práce) i vědeckých článků z oblasti pracovního práva individuálního i kolektivního.
Místo konání
Praha - Hotel Occidental****
Hotel se nachází nedaleko centra Prahy. Je v těsné blízkosti dvou stanic metra C a hlavní obchodní a komerční zóny Prahy 4. Seminární a konferenční prostory disponují přírodním osvětlením, bezplatným wi-fi připojením, klimatizací a širokým audiovizuálním vybavením.
Adresa : Na strži 32/1660, 140 00 Praha 4, tel: 296 772 111, www.barcelo.com
Doprava:
MHD: Metrem C na stanici Budějovická a dále jednu stanici autobusem 118, 170, 121 na stanici Krčská, hotel je dále vpravo po směru jízdy - vysoká bílá budova.
Autem: Nejbližší zpoplatněné parkoviště je cca 250 m od hotelu – mapku najdete zde .
zobrazit na Google mapě