Formativní hodnocení návodně (Proběhlo)
Seminář
Osvědčené strategie zavádění a realizace formativního hodnocení ve školách.
Formativní hodnocení představuje jednu z možných cest ke zlepšení rozvoje osobnosti žáka a posílení komunikace mezi žákem a učitelem i žáky navzájem. Představíme vám hlavní nástroje formativního hodnocení, jako je stanovování kritérií hodnocení, poskytování zpětné vazby či práce s chybou, a poradíme, jak je uvést do praxe.
Termín
1. blok: čtvrtek, 10. 3. 2022 | 09:00 - 11:002. blok: čtvrtek, 10. 3. 2022 | 12:00 - 14:00
Nehodí se vám termín? Budete moci využít nahrávku, kterou dostanete.
Místo
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky. Anebo získejte každý 15% slevu, pokud přihlásíte dva nebo více účastníků. Ceny jsou uvedeny bez DPH.
Detaily
Přednáší
Pokyny
Objednat
ZAMĚŘENÍ
Dokument „Hlavní směry vzdělávací politiky ČR do roku 2030+“ si mimo jiné klade za cíl posílit formativní hodnocení na českých školách. Přestože jsou jeho principy pedagogům všeobecně známy, řada z nich stále tápe, jak převést teoretické poznatky do každodenní praxe. Pomůžeme vám zorientovat se v aktuálních trendech hodnocení žáků. Ukážeme vám konkrétní nástroje a techniky formativního hodnocení a doplníme je příklady z praxe a autentickými výroky učitelů a žáků.
KOHO OSLOVÍme
Online seminář Formativní hodnocení návodně je určen pro pedagogy základních a středních škol, jak státních tak soukromých.
PROGRAM
1. Formativní a Sumativní hodnocení
sumativní hodnocení
formativní (průběžné) hodnoceni – strategie formativního hodnocení
2. Strategie zaměřené na cíle a kritéria
stanovení jasných cílů a kritérií úspěchu – příklady kritérií hodnocení výkonu žáka
3. Strategie zaměřené na důkazy o učení
postupy k náhodné volbě žáků pro odpovědi / plnění úkolu
postupy týkající se práce s otázkami a dalšími způsoby ke zjištění, jak na
tom žáci s učením jsou
postupy k hromadnému sbírání informací o učení žáků
postupy k tomu, aby se žáci naučili pokládat otázky
4. Poskytování efektivní zpětné vazby pro učení
zpětná vazba – postup slovního hodnocení – příklady
Jak zpětnou vazbu poskytovat?
5. Vytváření příležitosti pro vzájemné hodnocení mezi žáky
vzájemné hodnocení mezi žáky – konkrétní strategie
6. Vytváření příležitosti pro sebehodnocení DALŠÍ INFORMACE
Jako účastník online semináře certifikát o jeho absolvování, který můžete uvést ve svém CV – v části o absolvovaných kurzech a školeních. V ceně semináře je přednáška a podkladové materiály. Jednoduché technické pokyny, jak se připojit online k přímému přenosu této akce, obdržíte v předstihu od našeho zákaznického servisu.
Kdo pro vás přednáší
PaedDr. Eva Valášková Vincejová, Ph.D.
Eva Valášková Vincejová se pohybuje ve školství více než 35 let. Profesně prošla celou řadou škol a odborností, pracovala jako vychovatelka, učitelka na základní škole a gymnáziu. Později řídila krajské Metodicko-pedagogické centrum v Košicích. Od roku 2014 působila v Národním institutu pro další vzdělávání v Praze. Aktuálně se věnuje akademické činnosti na katedře pedagogiky FF UK.
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Přímý přenos tohoto programu můžete sledovat z pohodlí vaší kanceláře nebo z domova online. Bez nutnosti kamkoli dojíždět.
Technické pokyny pro připojení k přímému přenosu od nás v předstihu obdržíte.
Ke sledování budete potřebovat jakékoli zařízení připojené k internetu - počítač, tablet, mobil. V průběhu akce budete moci klást lektorovi otázky, které lektor zodpoví v diskusní části.
Poslech vám zajistí běžné reproduktory, použití sluchátek vám však poskytne větší komfort.
Nezbývá než slovy klasika popřát:
"Ostrý obraz a dobrý zvuk".
Litujeme, na tuto akci se již není možné objednat. V případě zájmu o nový termín, kontaktujte náš zákaznický servis.
Děkujeme.