Formativní hodnocení – nástroj do bouřlivé doby (Proběhlo)
Seminář
Doporučené postupy zavádění a realizace formativního hodnocení ve školách.
Aktuální požadavek ohledu na individuální možnosti a potřeby žáků ještě zdůraznila distanční výuka v koronakrizi. Ta mimo jiné odhalila limity tradičního přístupu. Alternativou a zároveň i trendem je formativní hodnocení, které pomáhá žákům i učitelům lépe porozumět, kde se v procesu učení nacházejí a co potřebují, aby se posunuli dál. Doporučíme vám konkrétní metody a strategie, které vám k formativnímu přístupu otevřou cestu nebo vás posunou dále.
Termín
1. blok: úterý, 4. 5. 2021 | 09:00 - 11:002. blok: úterý, 4. 5. 2021 | 12:00 - 14:00
Nehodí se vám termín? Budete moci využít nahrávku, kterou dostanete.
Místo
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky. Anebo získejte každý 15% slevu, pokud přihlásíte dva nebo více účastníků. Ceny jsou uvedeny bez DPH.
Detaily
Přednáší
Pokyny
Objednat
ZAMĚŘENÍ
Formativní hodnocení se v poslední době skloňuje v mnoha pádech ve sborovnách různých stupňů škol. Co ale opravdu znamená? Co vše zahrnuje? K čemu může být učitelům i žákům užitečné? Jaké výukové metody a strategie mohou učitelům pomoci, chtějí-li formativní přístup využívat? Zaměříme se na praktické možnosti využití formativního hodnocení ve výuce žáků základních a středních škol. Soustředíme se na konkrétní situace a metody, které využití formativního hodnocení podporují – to vše na základě otázek i zkušeností z vaší pedagogické praxe.
KOHO OSLOVÍme
Online seminář Formativní hodnocení – nástroj do bouřlivé doby je určen pedagogům základních a středních škol.
PROGRAM
1. Formativní hodnocení – vyjasnění pojmů
co vše formativní hodnocení zahrnuje
formativní versus sumativní hodnocení – porozumění významům
otevření tématu hodnocení v kontextu vlastní školy
2. Pět základních strategií pro zavádění formativního přístupu ve škole
jednotlivé strategie a konkrétní metody práce pro jejich zavádění
východiska pro nastavení formativního přístupu ve škole
3. Strategie a metody podporující formativní hodnocení
doporučené postupy
co lze využít, čeho se vyvarovat
zkušenosti ze zavádění formativního přístupu na školách
4. Jaké formativní výzvy přinesla doba distančního vzdělávání?
využití formativního přístupu v online výuce – jak na to
5. Dotazy a diskuse DALŠÍ INFORMACE
Jako účastník online semináře získáte certifi kát o jeho absolvování, který můžete uvést ve svém CV – v části o absolvovaných kurzech a školeních. V ceně semináře je přednáška a podkladové materiály. Jednoduché technické pokyny, jak se připojit online k přímému přenosu této akce, obdržíte v předstihu od našeho zákaznického servisu.
Kdo pro vás přednáší
Mgr. Pavlína Seidlerová
Pavlína Seidlerová absolvovala učitelství pro první stupeň na pedagogické fakultě UK, učila na prvním i druhém stupni ZŠ, na víceletém gymnáziu a působila ve vedení školy. V současné době se nejvíc věnuje provázení škol v projektu Eduzměna, lektorsky je propojená se vzdělávací agenturou Job, spolek pro inovace ve vzdělávání, zejména v mentorských kurzech a kurzech formativního přístupu. Spolupracuje s organizací Učitel naživo v programu pro studenty učitelství a učitele provázející studenty na praxi ve škole.
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Přímý přenos tohoto programu můžete sledovat z pohodlí vaší kanceláře nebo z domova online. Bez nutnosti kamkoli dojíždět.
Technické pokyny pro připojení k přímému přenosu od nás v předstihu obdržíte.
Ke sledování budete potřebovat jakékoli zařízení připojené k internetu - počítač, tablet, mobil. V průběhu akce budete moci klást lektorovi otázky, které lektor zodpoví v diskusní části.
Poslech vám zajistí běžné reproduktory, použití sluchátek vám však poskytne větší komfort.
Nezbývá než slovy klasika popřát:
"Ostrý obraz a dobrý zvuk".
Litujeme, na tuto akci se již není možné objednat. V případě zájmu o nový termín, kontaktujte náš zákaznický servis.
Děkujeme.