Všechny vzdělávací akce - Seminaria

Menu

Online kurz

Firemní kultura – součást budování brandu

Vytvářejte ve vaší organizaci atmosféru, která bude sedět stávajícím zaměstnancům a současně přiláká nové talenty.

Aktivní budování firemní kultury by dnes mělo být přirozenou součástí práce personálního oddělení v součinnosti s vedením organizace. Vědomé řízení atmosféry v organizaci a dobré zacílení různých kroků zaměstnavatele podporuje loajalitu a motivaci zaměstnanců i renomé zaměstnavatele na trhu práce. Se zdravou firemní kulturou překoná organizace i dobu změn a krizí. Jak na to se dozvíte na kurzu plném užitečných návodů a osvědčených tipů z praxe.

Místo: Online

Termín: 1. 4. 2025 - 13. 5. 2025

Více zde

Online kurz

Hlavní účetní – expert na metodické vedení vaší účtárny

Jak zvládnout nástrahy vedení účetního oddělení – souběh vysoké odbornosti a manažerské zralosti pro bezchybný finanční management.

Na pozici hlavní účetní je potřeba umět kvalitně obsáhnout oblast účetnictví a danění, ale i metodické vedení a management v rámci procesů celé organizace. To vše vyžaduje soustavné sledování změn právních předpisů a jejich výklad pro praxi účetního oddělení. Jako hlavní účetní musíte být lídrem při účtování méně standardních účetních případů, vytvářet srozumitelné interní metodiky a zajistit účinné kontrolní mechanismy. Na kurzu získáte vše potřebné pro práci na této pozici.

Místo: Online

Termín: 14. 4. 2025 - 26. 5. 2025

Více zde

Online kurz

Profesionální asistent/ka

Jak silná má být pravá ruka vašeho sekretariátu.

Asistentka (nebo office manažer či sekretářka) je převodní pákou mezi vedením organizace na straně jedné, zaměstnanci na straně druhé a dodavateli či zákazníky na straně třetí. Poskytněte své pravé ruce profi nástroje včetně těch SW, které jí dodají jistotu v běžných i nestandardních situacích. Váš asistent či asistentka na kurzu získá návody, jak třídit a prioritizovat úkoly, jak vhodně komunikovat napříč organizací i s klienty, zachovat si chladnou hlavu a nepodlehnout různým tlakům.

Místo: Online

Termín: 12. 5. 2025 - 3. 6. 2025

Více zde

Online seminář

6 kroků ke zvýšení výkonnosti obchodního týmu

Nejnovější trendy ve vedení a motivaci obchodních týmů a klíčové nástroje pro zvyšování jejich výkonu.

Jako vedoucí obchodního týmu jste pod neustálým tlakem, abyste dosahovali plánovaných prodejů. To vše v ostrém konkurenčním boji, v éře měnících se nákupních zvyklostí zákazníků i raketově se rozvíjející digitalizace a umělé inteligence. Úspěch vašeho obchodního oddělení přitom nadále závisí na výkonu každého jednotlivého obchodníka či prodejce. Inovujte své řídicí postupy s ohledem na personální složení vašeho týmu i na změny v obchodních zvyklostech vašeho segmentu.

Místo: Online

Termín: Pátek, 16. 5. 2025

Více zde

Online seminář

Chyby v odměňování statutárů a jak je řešit

Nastavení odměny statutára není jednoduché a chyby mohou mít fatální následky.

Pravidla pro odměňování statutárů vycházející ze zákona o obchodních korporacích jsou přísná zejména proto, aby se předcházelo možnému střetu zájmů. Porušení těchto pravidel může vést až k zániku práva na odměnu. Je přitom na samotném statutárovi, aby si dodržení pravidel pohlídal. Ptejte se, jak se chyb v odměňování vyvarovat a jak je řešit.  

Místo: Online

Termín: Úterý, 20. 5. 2025

Více zde

Online konference

Nový zákon o účetnictví – připravte se včas

Získejte náskok s aktuálními informacemi k největší změně v oblasti účetnictví od sametové revoluce.

Návrh nového zákona o účetnictví postupuje legislativním procesem a již má jasné kontury. Jde o významnou úpravu na poli účetnictví, která má zcela změnit účetní koncepci platnou přes 30 let. Nový zákon má ambici přiblížit české účetnictví mezinárodním zvyklostem a transformovat přístup k účetním výkazům. Na konferenci zjistíte vše o těch nejzásadnějších změnách a uděláte si jasnou představu o tom, co bude třeba upravit ve vaší společnosti.

Místo: Online

Termín: Pondělí, 26. 5. 2025

Více zde

Online seminář

Nový daňový režim zaměstnaneckých akcií, podílů a opcí od 1. 4. 2025

Získejte detailní přehled o změnách ve zdanění populárních benefitů s účinností už od dubna 2025.

Využití zaměstnaneckých akciových či opčních programů (ESOP) je pro zaměstnavatele strategickou výhodou, díky níž jednoznačně zvýší loajalitu a motivaci klíčových zaměstnanců. Jaké limity a povinnosti v souvislosti s tímto benefitem stanovují zaměstnavatelům a zaměstnancům současné daňové právní předpisy? Odpovíme a upřesníme, k jakým změnám v oblasti zdanění dochází od 1. dubna 2025.

Místo: Online

Termín: Úterý, 27. 5. 2025

Více zde

Online seminář

Jak vypočítat uhlíkovou stopu

Uhlíková stopa prakticky – proč ji měřit, jak ji vypočítat a na co si dát pozor.

Co neměříte, to nespočítáte, a tím pádem nemůžete řídit. Klimatická politika je postavena na konkrétních datech, zejména pak na uhlíkové stopě dané organizace. Přestože v poslední době vzrůstá odpor proti Zelené dohodě, uhlíková stopa zůstává důležitým kritériem udržitelnosti, které zajímá zákazníky, odběratele i banky. Co přesně uhlíková stopa znamená? Jak se k ní propočítat a na co v procesu výpočtu nezapomenout? A jaký je vlastně její význam? To vše přehledně na našem webináři.

Místo: Online

Termín: Středa, 28. 5. 2025

Více zde

Online seminář

Jak se účinně bránit proti ransomware útokům

Největší rizika spojená s malware a kryptoviry a pravidla efektivní prevence.

Kybernetické útoky jsou noční můrou všech firem i organizací a jejich četnost se bohužel v čase zvyšuje. Přestože povaha útoků je čím dál tím sofistikovanější, největší hrozbu i nadále představují známé, ale stále se adaptující kryptoviry (ransomware). Není divu – dokáží napáchat obrovské škody, ať už v podobě odstávky provozů, ztráty dat či úniků osobních údajů. Nejlepší obranou přitom zůstává důsledná prevence a znalost nejnovějších incidentů.

Místo: Online

Termín: Středa, 28. 5. 2025

Více zde

Online kurz

Facility manažer – moderní správa nemovitostí

Jak na efektivní správu budovy za využití moderních nástrojů jako internet věcí a BIM.

Kvalitně řízený provoz nemovitostí šetří zbytečné náklady a napomáhá bezproblémovému chodu firem, úřadů a dalších organizací. Nejde jen o běžnou správu a údržbu – profesionální facility manažer řídí, plánuje, kontroluje a průběžně zvyšuje komfort uživatelů a hodnotu nemovitosti při zohledňování nejekonomičtějších řešení. V rámci kurzu získáte potřebné know-how a zjistíte, co vše může přinést zapojení nových technologií, jako je internet věcí, zařízení pro chytré budovy a práce s BIM.

Místo: Online

Termín: 30. 5. 2025 - 26. 6. 2025

Více zde

Online seminář

Jak na přijímací pracovní pohovory chytře

Získejte maximum informací o kandidátech v rámci půlhodinového pohovoru.

Výběr nových pracovníků je finančně a časově náročný proces. Jak to zařídit, aby kvalitní lidé pracovali pro vás, a ne pro konkurenci? Ukážeme vám, jak správně posoudit a pochopit kandidáty za pár desítek minut pohovoru a současně jak je namotivovat pro práci ve vaší organizaci. Zmíníme nejčastější chyby ve vedení pohovorů a ukážeme si, jak si při náboru pomoci umělou inteligencí.

Místo: Online

Termín: Úterý, 3. 6. 2025

Více zde

Online seminář

Cash flow a jak ho řídit

Efektivně řízené cash flow je klíčem k finanční stabilitě každé firmy – jak na to v ekonomicky nejisté době.

Řízení cash flow je komplexní disciplína, která vyžaduje přesná data, specifické nástroje a schopnost předvídat. Základem je správné sestavení výkazu cash flow, jehož interpretace má zásadní význam pro komunikaci uvnitř i vně firmy. Zaměříme se na to, jaké kroky jsou vhodné zejména v případech nesouladu mezi příjmy a výdaji. Probereme časté chyby a úskalí, se kterými se můžete setkat, a ukážeme, jak jim předcházet.

Místo: Online

Termín: Úterý, 17. 6. 2025

Více zde

Online seminář

Jak delegovat úkoly a dávat zpětnou vazbu

Jak účinně rozbíjet pasivní rezistenci týmu a posilovat jeho motivaci vhodným zadáváním úkolů.

Způsoby organizace práce se turbulentně vyvíjejí, ale schopnost delegování pravomocí a umění dávat zpětnou vazbu zůstávají svatým grálem každého manažera a vedoucího týmu. Nejasné zadání při delegování úkolů, pasivní nebo defenzivní reakce pracovníků na zpětnou vazbu, či dokonce vznik a eskalace konfliktu – to vše jsou typické nástrahy při vedení týmu. Získejte praxí prověřené návody, jak při delegování úkolů a předávání zpětné vazby postupovat.

Místo: Online

Termín: Středa, 25. 6. 2025

Více zde

Online kurz

Projektovým manažerem za 3 dny

Mít projekt a jeho dílčí cíle neustále pod kontrolou – naučte se využívat profesionální nástroje projektového managementu.

Stojí před vámi výzva v podobě vytvoření jedinečného produktu, služby či výstupu? Pak řešíte projekt. Řízení projektů se významně liší od rutinního řízení, a to zejména atypičností nástrah a kritických momentů. Naštěstí existuje řada nástrojů, které vám pomohou problémům předcházet nebo je alespoň efektivně řešit. V našem kurzu se interaktivní formou seznámíte s metodologií projektového managementu a užitečnými technikami potřebnými pro efektivní zvládnutí projektů.

Místo: Online

Termín: 16. 7. 2025 - 18. 7. 2025

Více zde

Nahoru