Všechny vzdělávací akce - Seminaria

Menu

Online seminář

Jak se vyrovnat s negativisty na pracovišti

Nenechte sami sebe ani váš pracovní tým vykolejit negativistickými projevy některých kolegů.

Pestrost pracovních týmů z hlediska věku, pohlaví i osobnostních rysů je obvykle pro výkon týmu přínosem. Některé typy lidí je však náročné motivovat – typicky mezi ně patří „negativisté“. Nejenže vše vidí černě, ale snaží se tím nakazit i ostatní. Ale co když jde o klíčového pracovníka, s nímž se nemůžete nebo nechcete rozloučit? Získejte doporučení z praxe zkušeného firemního sociologa.

Místo: Online

Termín: Pondělí, 14. 7. 2025

Více zde

Online kurz

Projektovým manažerem za 3 dny

Mít projekt a jeho dílčí cíle neustále pod kontrolou – naučte se využívat profesionální nástroje projektového managementu.

Stojí před vámi výzva v podobě vytvoření jedinečného produktu, služby či výstupu? Pak řešíte projekt. Řízení projektů se významně liší od rutinního řízení, a to zejména atypičností nástrah a kritických momentů. Naštěstí existuje řada nástrojů, které vám pomohou problémům předcházet nebo je alespoň efektivně řešit. V našem kurzu se interaktivní formou seznámíte s metodologií projektového managementu a užitečnými technikami potřebnými pro efektivní zvládnutí projektů.

Místo: Online

Termín: 16. 7. 2025 - 18. 7. 2025

Více zde

Online seminář

Pracovní úrazy a nemoci z povolání v roce 2025

Za škodu při pracovním úrazu nebo nemoci z povolání odpovídá zaměstnavatel, i když dodržel všechny zákonné povinnosti.

Při plnění pracovních úkolů mohou nastat situace, kdy dojde ke vzniku zdravotní újmy či škody na straně zaměstnance. Zákon ukládá zaměstnavatelům řadu povinností a ptá se po preventivních opatřeních. Jakékoli pochybení může mít pro zaměstnavatele závažné finanční dopady. Jak předcházet rizikům a snížit ekonomické zatížení zaměstnavatele? Na semináři přehledně shrneme povinnosti zaměstnavatelů i zaměstnanců a ukážeme, jak úrazům předcházet a jak je případně z pozice zaměstnavatele řešit.

Místo: Online

Termín: Čtvrtek, 17. 7. 2025

Více zde

Online seminář

Nové požadavky na kybernetickou bezpečnost od 1. 11. 2025

Připravte se na dopady transpozice evropské směrnice NIS2 s očekávanou účinností do konce roku 2025.

Nový zákon o kybernetické bezpečnosti vstoupí v účinnost do konce roku 2025 a definitivně ukotví povinnosti směrnice NIS2 pro dotčené subjekty. Přinese významné zpřísnění požadavků na zajišťování kybernetické bezpečnosti a dotkne se tisíců firem a veřejných organizací. Objasníme vám, na koho se nový zákon vztahuje, odkdy bude platit a co je třeba už dnes ošetřit ve vaší firmě či organizaci.

Místo: Online

Termín: Středa, 23. 7. 2025

Více zde

Online seminář

Konflikt mezi společníky – jak mu předcházet a jak ho řešit

Patové situace mezi společníky mohou vést i k zániku společnosti – řešte je včas.

Při vzniku sporu mezi společníky většinou není řešením prostě odejít a inkasovat protiplnění ve výši hodnoty podílu. Je nutné spor aktivně řešit. Může se jednat o dlouholetý proces s ohromnými výdaji, který nemá jistý konec a může vést i k zániku společnosti. Řešení sporů mezi společníky proto vyžaduje rychlé a efektivní kroky. Na semináři získáte praktická doporučení, jak vzniklé spory řešit, ale i jak jim ve společnosti předcházet pomocí vhodně nastavené dohody společníků.

Místo: Online

Termín: Úterý, 5. 8. 2025

Více zde

Online seminář

Asertivní jednání – jak říkat „ne“ bez pocitu viny

Všechno, co jste kdy chtěli vědět o asertivitě, a báli se na to zeptat.

Nedostatečná schopnost otevřeně vyjádřit svůj postoj vede snadno k frustraci nebo vyhoření. Asertivní přístup naopak umožňuje říkat „ne“ bez pocitu viny, a zvyšuje tak vaši odolnost vůči přetížení. Chcete-li být v práci – ať už jako nadřízení, kolegové, či podřízení – důslední, a přitom respektující, asertivní techniky jsou účinným a ověřeným nástrojem. Nabízíme vám jejich přehled a praktický nácvik pro náročné situace, kterým zejména v pracovním prostředí čelíte.

Místo: Online

Termín: Úterý, 12. 8. 2025

Více zde

Online seminář

Jak uzavírat smlouvy elektronicky

Výhody a nebezpečí elektronizace kontraktačního procesu a vedení elektronické smluvní dokumentace.

Znamením doby je přesun pracovních aktivit do online prostoru, což urychlilo také elektronizaci procesů v obchodní praxi. S tím souvisí řada výzev, mezi něž patří i otázka uzavírání smluv na dálku. Jak zajistit závaznost elektronického podpisu a autenticitu dokumentů? Jak se vyrovnat s bezpečností dat v online prostoru? S pomocí řady praktických příkladů shrneme hlavní výhody i rizika elektronické kontraktace.

Místo: Online

Termín: Středa, 13. 8. 2025

Více zde

Online seminář

Leadership – umění vést i motivovat

Získejte tipy pro profesionální vedení svých týmů a staňte se autentickým lídrem.

Lídr není jen ten, kdo zadává úkoly, řídí a kontroluje své pracovníky. Správný lídr se neobejde bez umění předkládat vize či atraktivní cíle a k nim potom vede, motivuje a inspiruje svůj tým. Není to přitom jen otázkou vrozeného talentu – existuje řada specifických dovedností a technik, které si lze osvojit. Nabízíme vám prověřené návody a tipy, jak dovednosti leadershipu pozvednout na vyšší úroveň a zároveň jak se díky správné psychohygieně ubránit riziku vyhoření.

Místo: Online

Termín: Středa, 20. 8. 2025

Více zde

Online kurz

Správa vozového parku – fleet management

Průvodce efektivní správou služebních vozidel vaší organizace aneb jak optimalizovat náklady, a přitom vhodně inovovat.

Profesionální fleet manažer má přehled o trhu, ekonomice, legislativě, ale i nových trendech. To vše by měl být schopen využít při řízení celého vozového parku s cílem úspory nákladů a zefektivňování jeho provozu. Správným nastavením kritérií výběru a pravidel provozu služebních vozidel lze docílit značných úspor. V rámci našeho kurzu vaši správci získají maximum aktuálních informací pro svá správná rozhodnutí při řízení vašeho autoprovozu.

Místo: Online

Termín: 27. 8. 2025 - 8. 10. 2025

Více zde

Online seminář

Objevte sílu umělé inteligence v personalistice

AI jako spolehlivý asistent pro praxi HR manažera a personalisty.

Využití umělé inteligence má v HR jednoznačné výhody – od automatizace sourcingu, screeningu, onboardingu až po interní komunikaci –, ale i limity. Chcete, aby se AI stala spolehlivým asistentem, nikoliv všudypřítomnou hrozbou při práci s osobnímu údaji? Doporučíme vám aplikace, které v personální praxi maximálně využijete, a na příkladech ukážeme ideální způsob promptování pro co nejrelevantnější výsledky. Vše s odkazem na to, jak v AI prostředí zabránit zneužití osobních dat.

Místo: Online

Termín: Čtvrtek, 28. 8. 2025

Více zde

Online kurz

Finanční plánování pro inteligentní firmu

Sestavení finančního plánu má přesná pravidla. Bez precizních znalostí bude firma plout náhodně – jako loď bez mapy a kompasu.

Finanční plánování je systematická a technická disciplína a stojí za to se ji naučit. Základní pravidla jsou jasně daná a při tvorbě dobrého finančního plánu je nutné je důsledně respektovat. V opačném případě se společnost nemůže spolehlivě opřít o plánované informace při finančních rozhodnutích a šířeji při řízení podniku. Na tomto kurzu zvládnete tuto náročnou disciplínu díky ideální kombinaci online seminářů s lektorem a distančního samostudia.

Místo: Online

Termín: 5. 9. 2025 - 3. 10. 2025

Více zde

Online kurz

ESG manažer – od strategie k reportingu

Buďte připraveni na život s ESG – strategie a reporting nejen jako povinnost, ale jako konkurenční výhoda.

ESG reporting je povinný pro řadu velkých společností a ve svém důsledku i pro jejich dodavatele a ty, kteří chtějí zvýšit své renomé u finančních institucí. Využije ho i veřejná správa při demonstraci své sociální odpovědnosti. V rámci kurzu se detailně zorientujete v aktuální podobě ESG regulace. Pochopíte, jak vytvořit funkční ESG strategii a jaká data budete potřebovat pro kvalitní reporting ve všech pilířích ESG. Vše s důrazem na okamžitou praktickou aplikaci ve vaší organizaci.

Místo: Online

Termín: 11. 9. 2025 - 16. 10. 2025

Více zde

Nahoru