Online kurz
Firemní kultura – součást budování brandu
Vytvářejte ve vaší organizaci atmosféru, která bude sedět stávajícím zaměstnancům a současně přiláká nové talenty.
Aktivní budování firemní kultury by dnes mělo být přirozenou součástí práce personálního oddělení v součinnosti s vedením organizace. Vědomé řízení atmosféry v organizaci a dobré zacílení různých kroků zaměstnavatele podporuje loajalitu a motivaci zaměstnanců i renomé zaměstnavatele na trhu práce. Se zdravou firemní kulturou překoná organizace i dobu změn a krizí. Jak na to se dozvíte na kurzu plném užitečných návodů a osvědčených tipů z praxe.
Místo: Online
Termín: 1. 4. 2025 - 13. 5. 2025
Online kurz
Profesionální asistent/ka
Jak silná má být pravá ruka vašeho sekretariátu.
Asistentka (nebo office manažer či sekretářka) je převodní pákou mezi vedením organizace na straně jedné, zaměstnanci na straně druhé a dodavateli či zákazníky na straně třetí. Poskytněte své pravé ruce profi nástroje včetně těch SW, které jí dodají jistotu v běžných i nestandardních situacích. Váš asistent či asistentka na kurzu získá návody, jak třídit a prioritizovat úkoly, jak vhodně komunikovat napříč organizací i s klienty, zachovat si chladnou hlavu a nepodlehnout různým tlakům.
Místo: Online
Termín: 12. 5. 2025 - 3. 6. 2025
Online kurz
Mzdová účetní pro začínající a mírně pokročilé
Získejte kompletní přehled ve mzdové oblasti a vyzkoušejte si to na praktických příkladech.
Ke správnému výpočtu mezd je třeba porozumět základním pravidlům mzdového účetnictví a ovládnout všechny postupy, které při výpočtech mezd, odstupných či nároků na dovolenou vstupují do hry. Nestačí však znalost mnoha právních a účetních předpisů, pro pochopení je třeba si vše procvičit na praktických příkladech. V rámci našeho kurzu se dotkneme podrobně každé kapitoly mzdového účetnictví – tím získáte všechny potřebné znalosti pro práci na této pozici.
Místo: Online
Termín: 13. 5. 2025 - 10. 6. 2025
Online seminář
Flexinovela 2025 schválena – připravte se včas
Změny vyplývající z aktuální flexinovely zákoníku práce – jak je využít a na co si dát pozor.
Dlouho očekávaná flexibilní novela zákoníku práce byla schválena Poslaneckou sněmovnou a již brzy vstoupí v účinnost. Přináší řadu novinek do oblasti pracovního práva s cílem reflektovat nejen nároky zaměstnanců, ale také požadavky zaměstnavatelů. K zásadním změnám patří zejména prodloužení zkušební doby a odlišný způsob výpočtu výpovědní doby. Shrneme přehledně veškeré změny a poradíme vám, jak je aplikovat ve vaší praxi a získat z nich maximum.
Místo: Online
Termín: Čtvrtek, 15. 5. 2025
Online seminář
Vyúčtování zahraničních pracovních cest v příkladech
Získejte odpovědi na rozporuplné otázky vyúčtování cestovních náhrad při cestách do zahraničí.
S vyúčtováním cestovních náhrad při pracovních cestách do zahraničí je spojena celá řada praktických otázek: V jaké měně musí nebo může být zaměstnanci poskytnuta záloha? Musí zaměstnavatel poskytovat zaměstnancům kapesné? Co když zaměstnanec ztratí jízdní doklad? Co když zaměstnanec v zahraniční onemocní? Musí zaměstnavatel při zahraniční pracovní cestě uhradit zaměstnanci návštěvu člena rodiny? Nejen na tyto otázky odpoví náš praktický seminář.
Místo: Online
Termín: Čtvrtek, 15. 5. 2025
Online seminář
Pracovnělékařské služby v roce 2025
Jaké jsou aktuální povinnosti zaměstnavatele v oblasti ochrany zdraví při práci a pracovnělékařské péče.
Zajištění pracovnělékařských služeb tvoří významnou část povinností každého zaměstnavatele. Jejich povaha a rozsah přitom závisí na kategorizaci jednotlivých prací dle rizikovosti, úrovně zátěže a pracovního prostředí. Na semináři přehledně shrneme veškeré požadavky, které jako zaměstnavatel máte povinnost plnit. Zaměříme se přitom i na změny, které v této oblasti nastanou.
Místo: Online
Termín: Středa, 21. 5. 2025
Online seminář
Aktuality GDPR v každodenní praxi personalisty
Jak se vyhnout chybám při zpracování osobních údajů v pracovněprávní agendě.
Každý personalista denně přichází do styku s osobními údaji zaměstnanců a zároveň odpovídá za toky těchto údajů v organizaci. Dohlíží na veškeré procesy při nakládání s osobními údaji, ať už k nim má přístup jen on sám, mzdová účtárna, IT oddělení, šéfové jednotlivých oddělení, či externí zpracovatelé. Získejte aktuální doporučení s ohledem na průběžně upravované legislativní požadavky i incidenty z personalistické praxe a vyhněte se sankcím v případě kontroly.
Místo: Online
Termín: Čtvrtek, 22. 5. 2025
Online seminář
Kategorizace prací v roce 2025
Hluk, teplo, chlad, vibrace, záření či fyzická zátěž: aktuální pravidla zařazování pracovních pozic do příslušných kategorií.
Jako zaměstnavatel jste povinen zařazovat pracovní pozice do kategorií podle rizikovosti faktorů, které mohou mít vliv na zdraví zaměstnanců. Zařazení do jednotlivých kategorií má přímý vliv na rozsah opatření, která musíte směrem k zaměstnancům plnit. Nesprávné zařazení může v praxi generovat řadu problémů. Seznámíme vás s aktuálními právními normami a povinnostmi, které z nich pro vás vyplývají. Výklad doplníme příklady z praxe.
Místo: Online
Termín: Čtvrtek, 22. 5. 2025
Online seminář
Nová směrnice o transparentním odměňování
Co přinese evropská směrnice o transparentnosti odměňování a jak se můžete připravit už teď.
Nová směrnice EU o transparentním odměňování přináší zásadní změny, které mají zajistit rovné odměňování mužů a žen. Zaměstnavatelé budou povinni sdělovat uchazečům nástupní mzdy už při pohovoru a firmy nad 100 zaměstnanců budou pravidelně reportovat statistiky odměňování podle pohlaví. V případě nedodržení nových pravidel hrozí žaloby od zaměstnanců a vysoké pokuty ze strany kontrolních orgánů. Poradíme vám, jak se včas připravit.
Místo: Online
Termín: Čtvrtek, 29. 5. 2025
Online seminář
Jak na přijímací pracovní pohovory chytře
Získejte maximum informací o kandidátech v rámci půlhodinového pohovoru.
Výběr nových pracovníků je finančně a časově náročný proces. Jak to zařídit, aby kvalitní lidé pracovali pro vás, a ne pro konkurenci? Ukážeme vám, jak správně posoudit a pochopit kandidáty za pár desítek minut pohovoru a současně jak je namotivovat pro práci ve vaší organizaci. Zmíníme nejčastější chyby ve vedení pohovorů a ukážeme si, jak si při náboru pomoci umělou inteligencí.
Místo: Online
Termín: Úterý, 3. 6. 2025
Online kurz
Základy práce ve Photoshopu za 3 dny
Vyhněte se při úpravách vizuálních výstupů slepým uličkám a osvojte si postupy ve Photoshopu.
Photoshop je nejčastěji využívaným nástrojem pro práci s grafikou a fotografiemi. Umožní vám vizuální výstupy nejen připravovat, ale i flexibilně upravovat. V kurzu se naučíte vše pro úpravu grafiky a fotek do profesionální podoby na pár kliků, a to pro další využití na webu, sociálních sítích i pro účely vytištění. Zároveň zjistíte, jaké má Photoshop nové nástroje na bázi umělé inteligence a jak jejich využití zrychlí vaši tvorbu. Když víte, jak na to, je to otázka několika minut.
Místo: Online
Termín: 17. 6. 2025 - 19. 6. 2025
Online seminář
Švarcsystém v roce 2025 – nové povinnosti a přísnější sankce
Jak správně nastavit spolupráci s externími dodavateli a vyhnout se tvrdým postihům.
Při spolupráci s živnostníky je hranice mezi běžným obchodněprávním vztahem a nelegálním švarcsystémem velmi tenká. Přitom veškeré nedostatky v této oblasti jsou tvrdě sankcionovány – od letošního roku ještě přísněji. Švarcsystém navíc představuje pouze jednu z forem nelegálního zaměstnávání. Bez rizika není ani tzv. body shopping nebo zaměstnávání cizinců.
Místo: Online
Termín: Čtvrtek, 19. 6. 2025
Online seminář
Kamerový a další monitoring dle GDPR – novinky 2025
Používání kamer a elektronických systémů na pracovišti má výhody, ale i rizika – nepodceňte je.
Kamerové systémy a další způsoby elektronického monitorování se staly běžnou součástí pracovního i veřejného života. Při jejich využívání je však nutné respektovat zákonné povinnosti a omezení, a to zejména v oblasti ochrany osobních údajů dle GDPR. Předložíme vám přehled aktuálních požadavků na provoz kamerových systémů včetně nové metodiky ÚOOÚ s důrazem na související rizika. Zahrneme i legislativní novinky roku 2025, které zásadně ovlivňují možnosti monitoringu zaměstnanců.
Místo: Online
Termín: Čtvrtek, 19. 6. 2025
Online seminář
Jak delegovat úkoly a dávat zpětnou vazbu
Jak účinně rozbíjet pasivní rezistenci týmu a posilovat jeho motivaci vhodným zadáváním úkolů.
Způsoby organizace práce se turbulentně vyvíjejí, ale schopnost delegování pravomocí a umění dávat zpětnou vazbu zůstávají svatým grálem každého manažera a vedoucího týmu. Nejasné zadání při delegování úkolů, pasivní nebo defenzivní reakce pracovníků na zpětnou vazbu, či dokonce vznik a eskalace konfliktu – to vše jsou typické nástrahy při vedení týmu. Získejte praxí prověřené návody, jak při delegování úkolů a předávání zpětné vazby postupovat.
Místo: Online
Termín: Středa, 25. 6. 2025