Online seminář
Vyúčtování zahraničních pracovních cest v příkladech
Získejte odpovědi na rozporuplné otázky vyúčtování cestovních náhrad při cestách do zahraničí.
S vyúčtováním cestovních náhrad při pracovních cestách do zahraničí je spojena celá řada praktických otázek: V jaké měně musí nebo může být zaměstnanci poskytnuta záloha? Musí zaměstnavatel poskytovat zaměstnancům kapesné? Co když zaměstnanec ztratí jízdní doklad? Co když zaměstnanec v zahraniční onemocní? Musí zaměstnavatel při zahraniční pracovní cestě uhradit zaměstnanci návštěvu člena rodiny? Nejen na tyto otázky odpoví náš praktický seminář.
Místo: Online
Termín: Úterý, 6. 1. 2026
Online seminář
Jak se vyrovnat s negativisty na pracovišti
Nenechte sami sebe ani váš pracovní tým vykolejit negativistickými projevy některých kolegů.
Pestrost pracovních týmů z hlediska věku, pohlaví i osobnostních rysů je obvykle pro výkon týmu přínosem. Některé typy lidí je však náročné motivovat – patří mezi ně hlavně „negativisté“. Nejenže vše vidí černě, ale snaží se tím nakazit i ostatní. Ale co když jde o klíčového pracovníka, s nímž se nemůžete nebo nechcete rozloučit? Získejte doporučení z praxe zkušeného firemního sociologa.
Místo: Online
Termín: Úterý, 13. 1. 2026
Online seminář
Jednotné měsíční hlášení zaměstnavatelů – od 1. 4. 2026
Připravte se včas na JMHZ – jak bude fungovat a přinese pro zaměstnavatele skutečné zjednodušení?
Jako zaměstnavatelé odesíláte každý měsíc až 25 různých hlášení na více úřadů. JMHZ vám přinese centralizaci dat a povinnost odevzdávat pouze jedno souhrnné hlášení měsíčně. Změna pro vás bude administrativní úlevou jen tehdy, pokud se na ni včas připravíte. Na semináři se seznámíte se všemi detaily nových požadavků a ujasníte si nutný rozsah úprav vašich interních procesů. Pochopíte i to, jakým způsobem nový systém usnadní třeba vyplňování daňových přiznání.
Místo: Online
Termín: Čtvrtek, 15. 1. 2026
Online seminář
Vy jako poskytovatel versus zdravotní pojišťovna v roce 2026
Smluvní vztahy a úhradové podmínky se zaměřením na poskytovatele pobytových sociálních služeb.
Pro poskytovatele sociálně-zdravotních služeb je zajištění funkčního vztahu se zdravotními pojišťovnami klíčové. Na co je nutné se připravit při změnách smluvního vztahu nebo před jeho uzavřením? Jak správně vykazovat služby a výkony a co očekávat při revizích? Jak se mění úhradové podmínky pro poskytovatele sociálně-zdravotní péče v roce 2026? Získejte odpovědi od experta.
Místo: Online
Termín: Středa, 28. 1. 2026
Online seminář
Vyúčtování cestovních náhrad v roce 2026
Novinky i doporučené postupy v oblasti cestovních náhrad včetně nových sazeb na konkrétních příkladech z praxe.
S vyúčtováním cestovních náhrad je spojena celá řada praktických otázek: V jaké měně může být zaměstnanci poskytnuta záloha? Mají na cestovní náhrady nárok i členové statutárních orgánů? Musí zaměstnavatel poskytovat kapesné? Co když zaměstnanec ztratí jízdní doklad? A co nového přináší ve vyúčtování rok 2026? Nejen na tyto otázky odpoví náš praktický seminář.
Místo: Online
Termín: Čtvrtek, 29. 1. 2026
Online seminář
Jak delegovat úkoly a dávat zpětnou vazbu
Jak účinně rozbíjet pasivní rezistenci týmu a posilovat jeho motivaci vhodným zadáváním úkolů.
Způsoby organizace práce se turbulentně vyvíjejí, ale schopnost delegování pravomocí a umění dávat zpětnou vazbu zůstávají svatým grálem každého manažera a vedoucího týmu. Nejasné zadání při delegování úkolů, pasivní nebo defenzivní reakce pracovníků na zpětnou vazbu či dokonce vznik a eskalace konfliktu – to vše jsou typické nástrahy vedení týmu. Získejte praxí prověřené návody, jak při delegování úkolů a předávání zpětné vazby postupovat.
Místo: Online
Termín: Úterý, 3. 2. 2026
Online seminář
Pracovní úrazy a nemoci z povolání v roce 2026
Připravte se na změny v evidenci a hlášení pracovních úrazů – elektronizace a další novinky.
Při plnění pracovních úkolů mohou nastat situace, kdy dojde ke vzniku zdravotní újmy či škody na straně zaměstnance. Zákon ukládá zaměstnavatelům řadu povinností a ptá se po preventivních opatřeních. Jakékoli pochybení může mít pro zaměstnavatele závažné finanční dopady. Od ledna 2026 dochází k zásadní změně v hlášení pracovních úrazů. Je nutné se seznámit nejen s elektronickým portálem, ale přizpůsobit evidenci a další související procesy uvnitř organizace.
Místo: Online
Termín: Úterý, 10. 2. 2026
Online kurz
Nábor zaměstnanců – aktivně a cíleně
Jak v dnešní době hledat a nacházet ty pravé zaměstnance: AI, LinkedIn a zákonné mantinely.
Získat kvalitní zaměstnance je dnes náročné a úspěch vyžaduje aktivní, chytrý a strategický postup. Tlačí na vás vedení a chce rychlé výsledky? Nestačí pasivně čekat na reakce – je nutné umět proaktivně pracovat se zájmovými skupinami na LinkedInu, bezpečně zvládat právní rámec a v jeho rámci využívat i nástroje AI pro efektivnější práci. Kurz vám výrazně usnadní práci, dodá právní jistotu a poskytne postupy, které zajistí úspěšnost při oslovování správných kandidátů.
Místo: Online
Termín: 11. 2. 2026 - 19. 3. 2026
Online seminář
Jak sdělovat nepříjemné zprávy a prosazovat těžká rozhodnutí
Leadership v náročných časech – přehledně a na konkrétních příkladech.
Žijeme v nelehké době rozkolísaných mezinárodních vztahů a názorově rozštěpené společnosti. To vnáší prvky nejistoty a nestability i do provozu každé firmy či organizace. Ty musí stále častěji v rámci zachování konkurenceschopnosti měnit zavedené zvyklosti a nastalé změny bývají zaměstnanci vnímány jako nežádoucí či nepopulární. Jak toto překlenout? Jen dobrý lídr, který bude vystupovat autenticky, a přitom s plnou autoritou a důrazem, je schopen nejistotou srozumitelně provést.
Místo: Online
Termín: Úterý, 17. 2. 2026
Online kurz
Profesionální asistentka – klíčové dovednosti
Moderní kompetence včetně využití AI nástrojů pro efektivní podporu managementu i týmů.
Asistentka (nebo office manažer či sekretářka) je spojkou mezi vedením organizace na straně jedné, zaměstnanci na straně druhé a dodavateli či zákazníky na straně třetí. Poskytněte jí profesionální nástroje včetně těch SW, díky kterým získá větší jistotu v běžných i nestandardních situacích. Váš asistent či asistentka na kurzu získá návody, jak třídit a prioritizovat úkoly, jak vhodně komunikovat napříč organizací i s klienty, zachovat si chladnou hlavu a nepodlehnout různým tlakům.
Místo: Online
Termín: 23. 2. 2026 - 13. 3. 2026
