Všechny vzdělávací akce - Seminaria

Menu

Online kurz

ESG manažer – od strategie k reportingu

Buďte připraveni na život s ESG – strategie a reporting nejen jako povinnost, ale jako konkurenční výhoda.

ESG reporting je povinný pro řadu velkých společností a ve svém důsledku i pro jejich dodavatele a ty, kteří chtějí zvýšit své renomé u finančních institucí. Využije ho i veřejná správa při demonstraci své sociální odpovědnosti. V rámci kurzu se detailně zorientujete v aktuální podobě ESG regulace. Pochopíte, jak vytvořit funkční ESG strategii a jaká data budete potřebovat pro kvalitní reporting ve všech pilířích ESG. Vše s důrazem na okamžitou praktickou aplikaci ve vaší organizaci.

Místo: Online

Termín: 11. 9. 2025 - 16. 10. 2025

Více zde

Online seminář

Nakládání s chemickými látkami aktuálně

Přehled současných požadavků jak správně používat, skladovat a likvidovat chemické látky a směsi ve firmách.

Problematika nakládání s chemickými látkami podléhá celé řadě předpisů v oblastech bezpečnosti, ochrany ŽP či posuzování rizik. Získejte ucelený přehled o aktuálních zákonných povinnostech v oblasti používání, skladování a likvidace chemických látek a směsí a vyhněte se možným sankcím ze strany kontrolních orgánů.

Místo: Online

Termín: Středa, 17. 9. 2025

Více zde

Online kurz

Specifika účetnictví ve výrobním podniku

Zvládněte nástrahy účetních postupů ve výrobním provozu – praktický průvodce účtováním zásob, DPH a odpisů majetku.

Jako účetní ve výrobním podniku se ve své praxi setkáváte s typy operací, které se jinde vyskytují okrajově nebo vůbec. Právě účetně správné zachycení zásob, rozpracované výroby, odepisování, technického zhodnocování a s tím vším související otázky DPH představují složitý úkol. V kurzu zjistíte, jak vše správně zaúčtovat a předejít tak chybám v účetnictví vaší společnosti, které se mohou prodražit.

Místo: Online

Termín: 23. 9. 2025 - 5. 11. 2025

Více zde

Online seminář

Jak na EUDR v praxi – nové nařízení proti odlesňování

Seznamte se včas s povinnostmi EUDR, které dopadnou na řadu výrobců i obchodníků.

Nařízení proti odlesňování (EUDR) klade na výrobce a distributory komodit a produktů spojených s odlesňováním a znehodnocováním lesů nové požadavky. Jak se nová opatření mohou dotknout vaší firmy, její výroby nebo obchodu? Čas na přípravu se krátí a splnění všech nových povinností bude znamenat zásahy do firemních systémů i procesů. Na semináři získáte aktuální informace a návod, jak pracovat s informačním systémem EUDR.

Místo: Online

Termín: Středa, 24. 9. 2025

Více zde

Online seminář

Nová směrnice o transparentním odměňování

Co přinese evropská směrnice o transparentnosti odměňování a jak se můžete připravit už teď.

Nová směrnice EU o transparentním odměňování přináší zásadní změny, které mají zajistit rovné odměňování mužů a žen. Zaměstnavatelé budou povinni sdělovat uchazečům nástupní mzdy už při pohovoru a firmy nad 100 zaměstnanců budou pravidelně reportovat statistiky odměňování podle pohlaví. V případě nedodržení nových pravidel hrozí žaloby od zaměstnanců a vysoké pokuty ze strany kontrolních orgánů. Poradíme vám, jak se včas připravit.

Místo: Online

Termín: Čtvrtek, 9. 10. 2025

Více zde

Online seminář

Nové nařízení EAA o přístupnosti webů od 28.6.2025

Přizpůsobte své webové stránky aktuálním požadavkům nového nařízení, aneb co vše se mění.  

Evropský zákon o přístupnosti (EAA) s přímou účinností od června 2025 zásadně mění požadavky na přístup k digitálním službám a produktům. Firmy musí přizpůsobit své weby, aplikace či elektronické dokumenty tak, aby byly přístupné osobám se specifickými potřebami. Ukážeme, o jaké konkrétní nové povinnosti se jedná, jak postupovat při úpravách webu, jak čelit překážkám v implementaci a jak se vyhnout pokutám pro neplnění. Nabídneme řadu příkladů dobré praxe pro vaši inspiraci.

Místo: Online

Termín: Pondělí, 13. 10. 2025

Více zde

Online seminář

Nakládání s obaly a odpady v roce 2026

Přehled nároků, které jsou kladeny na firmy v oblasti hospodaření s odpady a obaly.

Problematika obalů a odpadů vyžaduje dobrou orientaci v platné legislativě. Získejte přehled o aktuálních zákonných povinnostech v oblasti nakládání s obaly a odpady, praktická doporučení k jejich dodržování i konkrétní kroky, jak se připravit na případné kontroly. Neznalost neomlouvá a veškerá pochybení jsou pokutována ve vysokých sazbách.

Místo: Online

Termín: Středa, 15. 10. 2025

Více zde

Online seminář

Nástrahy DPH v zahraničním obchodu

Odpovědi na vaše dotazy v oblasti DPH, pokud vyvážíte či dovážíte zboží do/z EU i třetích zemí.

Obchodní transakce se zahraničím jsou vždy spojeny s otázkou, jak správně účtovat a platit DPH. V praxi se často setkáváte s nejasnostmi, jaké daňové povinnosti a ve které zemi musí plátce daně plnit. Nabízíme vám odpovědi na nejčastější otázky spojené s aplikací DPH při obchodování se zahraničím, a to jak s EU, tak se třetími zeměmi. Využijte možnosti ptát se specialisty z finanční správy.  

Místo: Online

Termín: Čtvrtek, 16. 10. 2025

Více zde

Online seminář

Jednotné měsíční hlášení zaměstnavatelů – od 1. 4. 2026

Připravte se včas na JMHZ – jak bude fungovat a přinese pro zaměstnavatele skutečné zjednodušení?

Jako zaměstnavatelé odesíláte každý měsíc až 25 různých hlášení na více úřadů. JMHZ vám přinese centralizaci dat a povinnost odevzdávat pouze jedno souhrnné hlášení měsíčně. Změna pro vás bude administrativní úlevou jen tehdy, pokud se na ni včas připravíte. Na semináři se seznámíte se všemi detaily nových požadavků a ujasníte si nutný rozsah úprav vašich interních procesů. Pochopíte i to, jakým způsobem nový systém usnadní třeba vyplňování daňových přiznání.

Místo: Online

Termín: Čtvrtek, 23. 10. 2025

Více zde

Online seminář

Daňová optimalizace prakticky – tipy pro rok 2025

Právě nastává čas ověřit si aktuální možnosti snížení daňového základu – získejte aktuální doporučení pro tento rok.

Snižovat daňové zatížení je cílem každého podnikatele, ale vždy je třeba postupovat v souladu se zákonem. Mezi péčí řádného hospodáře a pokusem o daňový únik může být tenká linie. Nabízíme vám praktický sumář legálních možností daňové optimalizace s důrazem na změny v tomto roce – osvobození příjmů z prodeje cenných papírů, změny ve zdanění zaměstnaneckých benefitů nebo úpravy DPH.

Místo: Online

Termín: Středa, 29. 10. 2025

Více zde

Online seminář

Jak archivovat firemní dokumenty s ohledem na GDPR

Pravidla archivace personální a podnikové dokumentace ve vazbě na ochranu osobních údajů.

V každé organizaci vzniká a obíhá velké množství dokumentů. Jejich součástí jsou i osobní údaje zaměstnanců, zákazníků či partnerů, které podléhají předpisům o ochraně osobních údajů. Objasníme vám, jak postupovat při archivaci dokumentů, abyste zajistili ochranu své činnosti a současně dostáli všem zákonným požadavkům.

Místo: Online

Termín: Čtvrtek, 30. 10. 2025

Více zde

Online kurz

Specialista odměňování a benefitů

Vytvořte férový a motivující systém odměňování, který posílí vaši firmu i spokojenost zaměstnanců.

Odměňování a benefity patří k nejkomplikovanějším personálním agendám. Mnoho zaměstnavatelů řeší, jak nastavit mzdy spravedlivě a transparentně, jak motivovat zaměstnance a zároveň udržet rozpočet pod kontrolou. Kurz vám ukáže, jak se v problematice efektivně orientovat – od základních principů odměňování přes legislativní limity až po praktické návody, jak svůj systém vylepšit. Díky samostudiu si vše vyzkoušíte na vlastní praxi a odnesete si konkrétní řešení, které využijete ve vaší firmě.

Místo: Online

Termín: 5. 11. 2025 - 3. 12. 2025

Více zde

Online seminář

Intrastat – povinnosti s výhledem 2026

Aktuální informace a pravidla pro vykazování statistiky vnitrounijního obchodu se zbožím.

Obchodujete-li s ostatními členskými státy Evropské unie a pohyby zboží přesahují 15 miliónů Kč za rok, týká se vás povinnost vykazovat údaje do Intrastatu. Poskytneme vám přehled současných pravidel a návodná doporučení postupu při vyplňování výkazu včetně možností oprav. Zaměříme se na aktuální změny i s výhledem na nadcházející rok.

Místo: Online

Termín: Pondělí, 10. 11. 2025

Více zde

Online seminář

Digitalizace a automatizace účetnictví prakticky

Od papírové účtárny k moderní online kanceláři hladce a bez přešlapů.

Účetnictví, stejně jako jiné obory, spěje ke stále masivnějšímu využívání digitalizace a tzv. papírová účtárna se pomalu, ale jistě stává minulostí. Kdo dosud váhal, má nejvyšší čas převést své účetní doklady do digitální podoby a automatizovat jednotlivé účetní procesy. Poradíme vám, jak lehce vplout do praxe online účetní kanceláře za stávajících legislativních podmínek i případných technických omezení.

Místo: Online

Termín: Středa, 12. 11. 2025

Více zde

Nahoru