Facebook, sociální sítě a jejich využití ve veřejném sektoru (Proběhlo)
Seminář
Sociální sítě jsou užitečným pomocníkem při kontaktu s občany a klienty. Ukážeme vám, jak na to.
Facebook a další sociální sítě nabízejí i veřejnému sektoru velmi zajímavé možnosti. Odhalte potenciál, který sociálních sítě mají pro rychlou komunikaci i pro získávání cenné zpětné vazby od občanů, návštěvníků či klientů. Ukážeme vám, jak založit profil, napsat zajímavý post, jak mu zajistit publicitu a jak se vypořádat s tzv. trolly.
Místo
Praha - Hotel Occidental****
Ceny jsou uvedeny bez DPH. Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky. Nebo získejte každý 15% slevu v případě, že přihlásíte dva nebo více účastníků.
Detaily
Přednáší
Místo
Objednat
Zaměření semináře
Žádná obec, úřad nebo instituce dnes nemůže komunikovat s občany a klienty jen tradičně. Elektronická komunikace v moderním pojetí zahrnuje i využití sociálních sítí. Ale jaké sociální sítě jsou vhodné pro veřejný sektor ? Co, kdy a jak zveřejňovat, aby to bylo účelné a efektivní?
Ukážeme zásady správně vyplněného profilu na sociální síti, představíme postup tvorby publikačního plánu a možnosti propagace příspěvků. Předvedeme praktické nástroje, které vám práci se sociálními sítěmi usnadní . Připravíme vás také na zvládání krizové komunikace s nespokojenými občany a klienty.
Koho seminář osloví
Seminář Facebook, sociální sítě a jejich využití ve veřejném sektoru je určen pro zaměstnance veřejného sektoru zodpovědné za PR, marketing a komunikaci s klienty. Osloví i vedení obcí a dalších organizací veřejného sektoru.
Program (9,00 – 15,30 HOD)
Jak poznat tu pravou sociální síť, která se hodí pro naše účely
Plánování a strategie komunikace – jak připravit ideální publikační plán
Kreativa a tvorba obsahu – zaujměte na první pohled
Placená propagace obsahu – i s malým rozpočtem můžete oslovit tisíce občanů
Komunikace a zpětná vazba – komentáře, soukromé zprávy, jak zvládat krize a jak se vypořádat s trolly
Analytika – jak zjistit, co funguje a co ne
První praktické kroky pro lepší prezentaci vaší organizace na sociálních sítích
Další informace
Jako účastník semináře získáte certifikát o jeho absolvování, který můžete uvést ve svém CV – v části o absolvovaných kurzech a školeních. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení po celý den a teplý oběd. Pokud máte dietologická omezení (např. alergie na lepek), uveďte je do poznámky v objednávkovém formuláři, rádi pro vás zařídíme odpovídající stravu.
Kdo pro vás přednáší
Ing. David Mynář
David Mynář je spolumajitelem digitální agentury Fresh Services, kde také řídí marketingové oddělení. Teoretické základy má ze studia marketingu na VŠE, praktické zkušenosti získal na více než stovce menších i větších projektů. Spolupracuje například se značkami Bioderma, Metrostav Development nebo ERGO Pojišťovnou. Zkušenosti má také s projekty pro veřejný sektor, například pro Ministerstvo vnitra, Kraj Vysočina nebo obec Vestec.
Místo konání
Praha - Hotel Occidental****
Hotel se nachází nedaleko centra Prahy. Je v těsné blízkosti dvou stanic metra C a hlavní obchodní a komerční zóny Prahy 4. Seminární a konferenční prostory disponují přírodním osvětlením, bezplatným wi-fi připojením, klimatizací a širokým audiovizuálním vybavením.
Adresa : Na strži 32/1660, 140 00 Praha 4, tel: 296 772 111, www.barcelo.com
Doprava:
MHD: Metrem C na stanici Budějovická a dále jednu stanici autobusem 118, 170, 121 na stanici Krčská, hotel je dále vpravo po směru jízdy - vysoká bílá budova.
Autem: Nejbližší zpoplatněné parkoviště je cca 250 m od hotelu – mapku najdete zde .
zobrazit na Google mapě